Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hun hadde mye penere øyenbryn her. Nå irriterer jeg meg over at hun er så vakker, men ødelegger hele uttrykket med alt for mørke, altfor buede, altfor unaturlige og altfor tynne øyenbryn. Jeg er ikke noe fan av svære øyenbryn, men hun hadde sett langt bedre ut med et litt mer naturlig uttrykk. Men vakker er hun.

Noen som vet hva Anna heter til etternavn? Synes hun er så pen jeg, selv om jeg egentlig hater tatoveringer.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 24/7, og nei, Mari-Lene sier fint lite.

Anonymous poster hash: ff056...220

Ikke alle som er masete skravlebøtter vettu!

Anonymous poster hash: 606d3...42d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, evig glad for at Paulina måtte forlate. Ja, det kunne ha vært artig å følge henne videre. Men da hadde jeg måttet slutte å se på, klarte henne ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Julia er sikkert snill og alt det, men er det bare jeg som irriterer meg over at det ser ut som utseende er det eneste hun tenker på? Hun speiler seg, retter på klær, går rundt halvnaken og virker utrolig opptatt av hvordan hun ser ut. Får fnatt av jenter som kun tenker på eget utseende døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun Julia er sikkert snill og alt det, men er det bare jeg som irriterer meg over at det ser ut som utseende er det eneste hun tenker på? Hun speiler seg, retter på klær, går rundt halvnaken og virker utrolig opptatt av hvordan hun ser ut. Får fnatt av jenter som kun tenker på eget utseende døgnet rundt.

Jo, og med tanke på at hun har vært med i Top Model, Paradise Hotel og Miss World så tenker jeg at det ikke er så rart :fnise: Men jeg syns hele ansiktet hennes ser fake ut. Tatovert eyeliner, (jeg synes det ser ut som at hun har) operert nese, og fyll i leppene. Blir litt stressa av å se på. Men samtidig er hun vakker.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståle er sendt ut, så nå slipper dem vel paulina inn igjen :(



Anonymous poster hash: bbeed...f73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Thorbjørn hadde sex, ble dere overrasket?

Anonymous poster hash: 844d6...251

Ståle er sendt ut, så nå slipper dem vel paulina inn igjen :(

Anonymous poster hash: bbeed...f73

Hvorfor spoiler dere??

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler? Står da på forsida på big brother!

Anonymous poster hash: bbeed...f73

Ikke at Anna og Thorbjørn hadde sex.

Det vanlige er at man ikke skriver i tråden om ting som har skjedd før ordinær sendetid på tv. Det gjelder for eksempel de som har tilgang til Paradise Hotel tidligere enn ordinær sendetid på tv.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er lagt ut ett klipp på Bigbrother.no at det har hatt sex, også lagt ut på instagrammen til BB, tror også facebook siden.. så noen spoiler vil jeg ikke kalle det.



Anonymous poster hash: e2586...5c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en himla forskjell på da BB startet i 2001 og nå. Litt mer normale folk den gang, men så har jeg vel vokst fra BB og siden den gang :D



Anonymous poster hash: 1a82c...fc4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Jeg så 5 minutter igår og det første jeg ser er ei blond dame som twerker opp mot kamera. Hvor har selvrespekten til folk blitt av? Er oppmerksomhet det viktigste av alt ogman gjør hva som helst for å få det? Tror man at man blir sett på som sexy når man gjør sånt? Tror jentene at de får respekt av det motsatte kjønn? Tror noen har misforstått. Kanskje mannfolka vil pule deg men respekt får du ikke. Huff :(

Endret av KeyserSoze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Artig å se Mari-Lene blomstre. Hun som har vært så anonym.

Har hun blomstret?

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Video av "narkotikaskandalen" på Aftonbladet

Felicia Mobergsitater: http://www.feliciamoberg.com/

Svensk Big Brotherblogg, oppsummerer hva som skjer i huset: http://bbelva.se/ (OBS: spoilers)

Felicipedia: http://felicipedia.se/#home

Svensk forum om Big Brother 2014: https://www.flashback.org/t2362763p487 (OBS: spoilers! En del sitter og følger med på 24/7 kamera.)




Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...