Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Julia heter hun som virker så snill :) Liker henne!



Anonymous poster hash: 1f628...4d8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun snakker nok sikkert, men det er jo mye klipp og liv og så blir det bortvalgt i forhold til de som sitter og baksnakker osv. Brunt hår eller svart hår? Du kan finne alle navnene her :) : http://www.bigbrother.no/

De fikk ikke inn koffertene sine og så måtte de igjennom diverse prøver/konkurranser for å få de tilbake, og om de svarte feil så ble "liksom" innholdet ødelagt. Det sier jo seg selv at de aldri ville ha ødelagt innholdet i koffertene, og det bare var fake at de ble ødelagt. Men om/når de får bagasjen (de som liksom fikk den ødelagt), det er det ingen som vet.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Jeg har 24/7, og nei, Mari-Lene sier fint lite.

Anonymous poster hash: ff056...220

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det er Felicia som drar i dag. Ja, Paulina er veldig irriterende, men er litt interessert i å se hvordan forholdet til henne og Anna kommer til å utvikle seg. For der kommer det til å klinsje til slutt. Felicia er alt for skrytete og jabbete at alle kommer bare til å irritere seg over henne til slutt... Hun tror jo allerede at hun er det beste som har hendt BB 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det er Felicia som drar i dag. Ja, Paulina er veldig irriterende, men er litt interessert i å se hvordan forholdet til henne og Anna kommer til å utvikle seg. For der kommer det til å klinsje til slutt. Felicia er alt for skrytete og jabbete at alle kommer bare til å irritere seg over henne til slutt... Hun tror jo allerede at hun er det beste som har hendt BB 2014.

Enig i det med Paulina, men håper også Felicia blir. Må ha noen å irritere meg over. Ikke gøy når det bare er snille mennesker der :D

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant, men tror at Paulina kan skape nok drama. Hun er jo en berg og dalbane når det kommer til følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som gremmes over hvor dårlig Pia Lykke er på å forstå svensk?

Jeg gremmes mer over at svenskene ikke forstår ETT ord norsk. Jævla partysvensker.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at alle Live sendinger kommer til å være på torsdager eller? Har det ikke tidligere vært på søndager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er et kjent faktum (?) at svensker forstår norsk dårligere enn vi forstår svensk. Skjemmes derfor av at en nordmann er så dårlig på svensk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at alle Live sendinger kommer til å være på torsdager eller? Har det ikke tidligere vært på søndager?

Det vet jeg ikke. Hadde helt glemt at det brukte å være på søndager.

Jo, men det er et kjent faktum (?) at svensker forstår norsk dårligere enn vi forstår svensk. Skjemmes derfor av at en nordmann er så dårlig på svensk.

Jeg syns hun forstår svensk helt greit jeg. Jeg syns det er svenskene som burde øve mer, på generell basis.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det noen gang en episode med nominasjonen? Irriterer meg grønn at jeg ikke får sett den, og finner det ikke på siden deres heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk at det er nordmenn som må legge om for at svensker skal forstå et kvekk. Det er på tide at de lærer litt de og. Var aktiv inne på et svensk forum en gang i tiden, og ble bedt om å skrive engelsk (!) fordi det var så vanskelig å forstå det jeg skrev. Og da skrev jeg t.o.m det svenske ordet i (...) om det var et vanskelig ord.

Hadde jeg vært i huset skulle jeg pratet min frodige brede vossadialekt, og latt de svenskene stå der som et spørsmålstegn! :smoke:



Anonymous poster hash: 5bbe4...600
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så typisk at det er nordmenn som må legge om for at svensker skal forstå et kvekk. Det er på tide at de lærer litt de og. Var aktiv inne på et svensk forum en gang i tiden, og ble bedt om å skrive engelsk (!) fordi det var så vanskelig å forstå det jeg skrev. Og da skrev jeg t.o.m det svenske ordet i (...) om det var et vanskelig ord.

Hadde jeg vært i huset skulle jeg pratet min frodige brede vossadialekt, og latt de svenskene stå der som et spørsmålstegn! :smoke:

Anonymous poster hash: 5bbe4...600

Har lest/hørt at det har noe med at vi er mye flinkere til å prøve å forstå, og vi er medrvant til å legge om for å forstå hverandre fordi vi har så mange forskjellige dialekter, mens i Sverige så er det veldig likt bortsett fra noen steder (som feks Skåne). Derfor er de ikke vant til å måtte "jobbe" for å forstå og bli forstått. (Noe de strengt tatt burde begynne å gjøre siden det er norske bedrifter som lønner de fleste av de snart :ninja: )

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt kjipt at det var Paulina som måtte dra, men igjen, det var enten hun eller Felicia så sånn sett så var det helt greit.

Gikk det noen gang en episode med nominasjonen? Irriterer meg grønn at jeg ikke får sett den, og finner det ikke på siden deres heller....

Det var en liten del av gårsdagens episode hvor vi fikk se nomineringen. Eller så var det tirsdagens episode nomineringen var på.

Det er så typisk at det er nordmenn som må legge om for at svensker skal forstå et kvekk. Det er på tide at de lærer litt de og. Var aktiv inne på et svensk forum en gang i tiden, og ble bedt om å skrive engelsk (!) fordi det var så vanskelig å forstå det jeg skrev. Og da skrev jeg t.o.m det svenske ordet i (...) om det var et vanskelig ord.

Hadde jeg vært i huset skulle jeg pratet min frodige brede vossadialekt, og latt de svenskene stå der som et spørsmålstegn! :smoke:



Anonymous poster hash: 5bbe4...600

Det er synd at vi må alltid legge om, og med en gang svensker kommer over grensen så forstår de absolutt alt, når det er sagt, så er det svenske språket og folket såpass sjarmerende at det gjør meg ingenting at jeg må oversette litt.. Men, jeg mener at skal man være en programleder i et to språklig tvprogram så bør man ha grunnleggende kunnskaper om svensk. Vi har jo det fortrinnet at vi er oppvokst med svenske tvprogrammer (Emil, Ronja, Tjorven etc), og det har ikke svensker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det noen gang en episode med nominasjonen? Irriterer meg grønn at jeg ikke får sett den, og finner det ikke på siden deres heller....

Har du betalt for å kunne se på nettsiden så burde den jo være tilgjengelig for deg. Har du ikke betalt får du heller ikke se. Men ja det gikk en episode. Lurer på om det faktisk var i går.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var litt kjipt at det var Paulina som måtte dra, men igjen, det var enten hun eller Felicia så sånn sett så var det helt greit.

Det var en liten del av gårsdagens episode hvor vi fikk se nomineringen. Eller så var det tirsdagens episode nomineringen var på.

Det er synd at vi må alltid legge om, og med en gang svensker kommer over grensen så forstår de absolutt alt, når det er sagt, så er det svenske språket og folket såpass sjarmerende at det gjør meg ingenting at jeg må oversette litt.. Men, jeg mener at skal man være en programleder i et to språklig tvprogram så bør man ha grunnleggende kunnskaper om svensk. Vi har jo det fortrinnet at vi er oppvokst med svenske tvprogrammer (Emil, Ronja, Tjorven etc), og det har ikke svensker.

Jeg er bombesikker på at han svenske programlederen kan mindre norsk enn hun kan svensk.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er kanskje like ille begge to, men blir selvsagt mer flau over nordmenn som ikke forstår enn svensker som ikke forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...