Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det er ganske kjedelig i år, i hvert fall enda. Men syns alltid det er sånn også tar det seg opp når jeg blir litt "kjent" med de som er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt koselig jeg. Liker ikke programmer hvor folk kjefter og krangler. Likte veldig godt den sesongen som gikk for to år siden, da var alle venner.

Anonymous poster hash: f6141...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det er litt gøy i år jeg. Og det blir sikkert bedre :) Gleder meg til det er færre der inne, så vi blir enda mer kjent med de vi ikke ser/hører så mye til.
Men jeg skulle ønske at det var litt eldre mennesker der sånn som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad når Paulina røk ut jeg. Liker Anna så mye bedre nå, når hun ikke er "bedre enn alle andre". Vanskelig å få "tak" på flere av de da, men gleder meg til fortsettelsen. :)



Anonymous poster hash: ff8f5...bb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble så glad når Paulina røk ut jeg. Liker Anna så mye bedre nå, når hun ikke er "bedre enn alle andre". Vanskelig å få "tak" på flere av de da, men gleder meg til fortsettelsen. :)

Anonymous poster hash: ff8f5...bb1

Liker Anna veldig godt, har gjort det hele tiden. Syns det var mye underholdning i Paulina men hun ble litt mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Anna veldig godt, har gjort det hele tiden. Syns det var mye underholdning i Paulina men hun ble litt mye:)

Hun ble alt for mye syns jeg. Ble liksom bare kropp, hår og syting over hvor dårlige de andre var if forhold til henne. Men hun hadde sikkert laget en del liv, det er sant. :)

Anonymous poster hash: ff8f5...bb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Caroline: "han er ti år eldre en meg. Han er like gammel som mamma"

:skratte:

Hun sa "deg" som i hun botoxdamen som da er 29. Han er 10 år eldre en hun og like gammel som moren til Caroline.

Anonymous poster hash: bfa6a...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa "deg" som i hun botoxdamen som da er 29. Han er 10 år eldre en hun og like gammel som moren til Caroline. Anonymous poster hash: bfa6a...fb8

Æsj, jeg som hørte feil da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det er litt gøy i år jeg. Og det blir sikkert bedre :) Gleder meg til det er færre der inne, så vi blir enda mer kjent med de vi ikke ser/hører så mye til.

Men jeg skulle ønske at det var litt eldre mennesker der sånn som før.

Jeg har faktisk aldri sett på BB før, men er enig i at det burde vært eldre mennesker med. Det hjalp på bittelitt når de fikk inn Tommy, men blir så mye ungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte det samme som deg ☺

Æsj, jeg som hørte feil da :P



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De på det svenske forumet har virkelig fått kvalmen på Julia, hun hadde visst vært skikkelig teit da de satt på champagnerommet, og så hadde hun og Felicia snakket mye taktikk, noe som visstnok ikke er lov.



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia er tydeligvis sjefsjenta der. Og syns det er rart hvis hun ikke blir autonuminert. Hun har pratet mye om nominering og taktikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uææææh. :O Jeg har kjøpt dette live abbonomentet men det er jo helt forferdelig skurring på lyden og helt merkelige kameravinklinger!<br /><br />Skal det være slik eller er det noe feil hos meg. Setter pris på svar. :D

Anonymous poster hash: 3414d...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jentene som får nominere, og de skal bare nominere guttene. Så kjedelig. Hadde lyst å få Felicia eller Julia ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...