Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan godt stemme det. Hun virker som en kjempe søt og snill jente. Så skjønner ikke helt hva folk har imot henne da. Hvis dem altså har det.

Anonymous poster hash: b8145...ebe

Det er vanskelig å se åssen det egentlig er når vi bare ser en time fra hele dagen så er ikke sikkert det er sånn i det hele tatt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å se åssen det egentlig er når vi bare ser en time fra hele dagen så er ikke sikkert det er sånn i det hele tatt:)

Har sett mye på live (Har ikke ett liv :ler: ), og ser ikke noe galt i ho.. Bortsett fra at hun prøver å nærme seg Philip overdrevent mye.

Skrevet

Har sett mye på live (Har ikke ett liv :ler: ), og ser ikke noe galt i ho.. Bortsett fra at hun prøver å nærme seg Philip overdrevent mye.

Hehe,huff da! Oppdater gjerne hvis det skjer noe spennende! Jeg har nesten ikke sett noe til at hun prøver å nærme seg Philip,de viser ikke det på sendingene på kvelden,ikke mye hvertfall:)

Skrevet

Hehe,huff da! Oppdater gjerne hvis det skjer noe spennende! Jeg har nesten ikke sett noe til at hun prøver å nærme seg Philip,de viser ikke det på sendingene på kvelden,ikke mye hvertfall:)

Men det er liksom sånne uskyldige tilnærminger. Alt fra å sitte ved siden av han når de sitter ute til og være stortsett i samme rom som han.

I ste når Philip, John, Jenny og Caroline byttet klær (jenter ble gutter, og motsatt) så ville hun holde i hånda til Philip når de skulle vise det til de andre. Men man så at Philip prøvde å trekke hånda unna.

Skrevet

Tror Felicia og Caroline må lese boken " He´s just not that into you" :fnise:

Anonymous poster hash: e2586...5c0
  • Liker 2
Skrevet

Men det er liksom sånne uskyldige tilnærminger. Alt fra å sitte ved siden av han når de sitter ute til og være stortsett i samme rom som han.

I ste når Philip, John, Jenny og Caroline byttet klær (jenter ble gutter, og motsatt) så ville hun holde i hånda til Philip når de skulle vise det til de andre. Men man så at Philip prøvde å trekke hånda unna.

Så slitsomt det må være for han når hun holder på sånn,både hun og Felicia... Jeg skjønner ikke helt hva de ser i han heller jeg.....

• Liker 1
Skrevet

Så slitsomt det må være for han når hun holder på sånn,både hun og Felicia... Jeg skjønner ikke helt hva de ser i han heller jeg.....

Det virker som om når man er innestengt slik så begynner man automatisk å lete etter en "make". Virker som om de glemmer helt at de bare skal være der en liten stund og at samfunnet faktisk eksisterer utenfor. Men de får det for seg at det samfunnet der inne kun er det som eksisterer.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Skrevet

Det virker som om når man er innestengt slik så begynner man automatisk å lete etter en "make". Virker som om de glemmer helt at de bare skal være der en liten stund og at samfunnet faktisk eksisterer utenfor. Men de får det for seg at det samfunnet der inne kun er det som eksisterer.

Det er ganske ekstremt å leve sånn som de gjør,jeg hadde aldri klart det tror jeg! Hadde sikkert blitt gal :fnise: Men det er logisk at de leter etter en make, en slags trygghet kanskje? Men når maken ikke vil være make da hjelper det ikke å presse på sånn som de gjør.

Skrevet

Det er ganske ekstremt å leve sånn som de gjør,jeg hadde aldri klart det tror jeg! Hadde sikkert blitt gal :fnise: Men det er logisk at de leter etter en make, en slags trygghet kanskje? Men når maken ikke vil være make da hjelper det ikke å presse på sånn som de gjør.

Ja helt enig :)

Skrevet

Og enda har det bare gått noen få dager. Tenk når det nærmer seg hundre.

Anonymous poster hash: 2abe9...33d

Skrevet

Herregud for en jente. Er lei av skrytingen hennes. 4 pikk i munnen samtidig, "bare" hatt klamydia tre ganger, hatt sex med 400, osv. Hadde jeg vært Philip så ville jeg virkelig ikke hatt sex med henne! Ekkelt rett og slett!

Hun virker rett og slett dum.

Anonymous poster hash: 11d76...395

• Liker 1
Skrevet

Har det skjedd noe spennende i løpet av natten?

Skrevet

Har det skjedd noe spennende i løpet av natten?

Anna og Thorbjørn har hatt sex igjen, ellers så skjedde det så og si ingenting.

Skrevet

Æsj hele dame er nok full av herpes og kjønnsvorter, mannfolk er ikke mye kritisk legger man seg i seng med noe sånt.

Anonymous poster hash: d0243...7e2

Skrevet

Anna og Thorbjørn har hatt sex igjen, ellers så skjedde det så og si ingenting.

Åja,da har det altså ikke skjedd noe spennende :fnise:

Skrevet

Æsj hele dame er nok full av herpes og kjønnsvorter, mannfolk er ikke mye kritisk legger man seg i seng med noe sånt.

Hvem?

Skrevet

Klamydiababen, hun har jo mest sannsynlig fanget opp flere kjønnssykdommer enn klamydia.

Skrevet

Vi har 7 sider her, på den svenske er det 548!! Sykt :fnise:Anonymous poster hash: b8145...ebe

Jeg kjenner meg litt stolt over at vi ikke har folk som sitter døgnet rundt å glor på dette, litt sjukt at disse svenskene ser på hele tia samtidig som de oppdaterer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...