Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uææææh. :O Jeg har kjøpt dette live abbonomentet men det er jo helt forferdelig skurring på lyden og helt merkelige kameravinklinger!<br /><br />Skal det være slik eller er det noe feil hos meg. Setter pris på svar. :DAnonymous poster hash: 3414d...669

Jeg klarer kun å følge med på kameraet med directors cut. Resten av kameraene har elendig lyd, så kan være derfor? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering om Caroline: Har sett en stund på live'n nå mens jeg har lest, og nå har de filmet lenge at Caroline har sitti å prata med andre og vært ivrig. kanskje hun begynner å tilpasse seg mer? Jeg håper ihvertfall det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering om Caroline: Har sett en stund på live'n nå mens jeg har lest, og nå har de filmet lenge at Caroline har sitti å prata med andre og vært ivrig. kanskje hun begynner å tilpasse seg mer? Jeg håper ihvertfall det!

Tenkte det samme. Med engang de svenske jentene ikke er tilstede så får hun mer plass.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme. Med engang de svenske jentene ikke er tilstede så får hun mer plass.

Likte så godt her om dagen når tre av gutta satt å prata om at ho var den beste jenta der inne og at det var synd ho var så rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva som skjer. Hele streamen er nede.

Syns litt synd i Jenny og Mari-Lene å bli nominert. De har jo ikke pratet om noen pakt. Det har de svenske jentene stått for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er de autonominert?

Når dem var på ladies resort så pratet dem om "girl power" og pakt. De ville ha guttene ut først.

Synd at alle jentene skulle bli rammet når det hovedsakelig var Julia som sto får det.

Edit: autokorrekt

Endret av Adelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest flere steder at streamer er nede, kanskje de skal hi informasjon vi ikke skal høre?

Siden man skal sende sms om hvem man vil skal forlate BB denne gangen, så tror jeg Jenny og Mari-Lene blir værende. Selvfølgelig er det dumt at de to ble nominert, men bra BB viser et tydelig standpunkt og gir konsekvenser. De kunne jo sagt ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest flere steder at streamer er nede, kanskje de skal hi informasjon vi ikke skal høre?

Siden man skal sende sms om hvem man vil skal forlate BB denne gangen, så tror jeg Jenny og Mari-Lene blir værende. Selvfølgelig er det dumt at de to ble nominert, men bra BB viser et tydelig standpunkt og gir konsekvenser. De kunne jo sagt ifra.

Håper at Jenny og Mari-Lene blir. Synd de ikke får så mye tv-tid. Fått veldig bra inntrykk av dem på 24/7.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor straffes jentene med å bli autonominert?

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Glem det jeg så det nå:)

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karoline, er det hun feite?

Anonymous poster hash: d0243...7e2

Hun er ikke feit.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor går de i bikini/trusa?

Synes hun anna(?) med alle tatoveringene ser så sjuskete ut!

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...