Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sondre er tilbake i huset. Jentene fikk velge mellom kompisen til Philig og Sondre, om hvem av dem som skulle komme inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skuffet jeg ble når jeg så at det ikke skulle være på tv i dag! Trodde det var hver dag men neida ikke i dag! Hmpf! Må snart få sånn at jeg kam se 24/7 men da tror jeg ikke jeg får gjort noe annet......

Hvem er Sondre? Er det enda flere nye som har kommet inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skuffet jeg ble når jeg så at det ikke skulle være på tv i dag! Trodde det var hver dag men neida ikke i dag! Hmpf! Må snart få sånn at jeg kam se 24/7 men da tror jeg ikke jeg får gjort noe annet......

Hvem er Sondre? Er det enda flere nye som har kommet inn?

Sondre er den ene gutten som satt i boksen med Erland og Anna. Ingen flere har kommet inn. Men jentene har fått tilgang på et jenterom, og der var det 8 glass istedet for 7. Så jentene ble veldig nervøs for at det kommer en ny jente inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe sted hvor man kan lese reglene for deltakerne?

Ingen anelse, men tviler på at de legger ut slikt. Det er vel kun deltagerne som trenger å vite det. Men sett på nettsiden til BB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sondre er den ene gutten som satt i boksen med Erland og Anna. Ingen flere har kommet inn. Men jentene har fått tilgang på et jenterom, og der var det 8 glass istedet for 7. Så jentene ble veldig nervøs for at det kommer en ny jente inn.

Åja stemmer det at han het Sondre! Spennende hvis det kommer inn en ny jente,håper det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jenny spansk?

Ja hun har iallfall spanske aner, kanskje hun er halvt spansk?

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun har iallfall spanske aner, kanskje hun er halvt spansk?

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Etternavnet hennes er vel Fernandez. Så regner med at hun er halvt spansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe i dag? Det står ingenting innteresant på sidene til Big Brother!

Deltakerne har fått vite at det er jentene som styrer denne uka, så guttene må gjøre det jentene ber den om. Jentene fikk tilgang til et jenterom hvor de fikk velge å drikke champagne og spise sjokolade mot at guttene fikk straff (300 situps og 3 timer i poolen). De gjorde selvfølgelig det.

Det ballet bare på seg med at jentene ville skremme guttene, så de begynte å dele ut roser. Så ble egentlig skikkelig dårlig stemning mellom dem til det ble oppklart.

Felicia har begynt å irritere de fleste, så mange kommer med litt frekke kommentarer til henne. Philip har også begynt å nærme seg Jenny mer og mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltakerne har fått vite at det er jentene som styrer denne uka, så guttene må gjøre det jentene ber den om. Jentene fikk tilgang til et jenterom hvor de fikk velge å drikke champagne og spise sjokolade mot at guttene fikk straff (300 situps og 3 timer i poolen). De gjorde selvfølgelig det.

Det ballet bare på seg med at jentene ville skremme guttene, så de begynte å dele ut roser. Så ble egentlig skikkelig dårlig stemning mellom dem til det ble oppklart.

Felicia har begynt å irritere de fleste, så mange kommer med litt frekke kommentarer til henne. Philip har også begynt å nærme seg Jenny mer og mer :)

Så gøy at det skjer noe,gleder meg til kveldens episode! Kan godt forstå at Felicia er irriterende . Hva skjer med Caroline da? Hvis han heller vil ha Jenny? Haha,for et drama:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frister og kjøpe tilgang når det viser seg og ikke gå på tv hver dag, men igjen så har jeg liten tid til og kunne sitte og se på det :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at det skjer noe,gleder meg til kveldens episode! Kan godt forstå at Felicia er irriterende . Hva skjer med Caroline da? Hvis han heller vil ha Jenny? Haha,for et drama:)

Caroline kommer liksom ikke til. Verken sammen med jentene eller guttene. Hver gang hun prøver å si noe, så prater Anna, Felicia eller Julia over hodet på henne. Merker at hun egentlig er litt utenfor. Veldig synd!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ingen som følger med på Big Brother eller? Er jo ingen som skriver noe her..



Anonymous poster hash: 38f9d...d02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det er litt gøy i år jeg. De svenske tjejerna er jo helt gal.

Men det skjer visst mye mer enn det vi får ser, i følge det svenske forumet (der er det mange som ser 24/7)



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...