Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, du ser det i speilet i bakgrunnen i begynnelsen av klippet. Du ser på hun blonde hvor sjokka hun plutselig ser ut når hun får øye på dem.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Ja fy faen du har rett!! For noen rumpenisser!!!! Hvorfor?!?! Han hadde jo endelig fått Jenny. Forbanna toskefaen.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se der ja! Så ikke i speilet først. Det er ikke bare et lite nuss som hun sier! Fy søren.



Anonymous poster hash: 89aa7...02c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter krissy å snakker med Jenny om hva som skjedde i går, og hun er ærlig. Ber Jenny bar gi f i phille og ikke la han ødelegge hennes tid i huset, for det er han ikke verdt. Blir spennende å følge med nå på hva som skjer mellom dem to. For Jenny sin del håper jeg hun klarer å ha det gøy i huset uten han. Phille er jo og kjempelei seg for at Jenny ikke vil kysse han nå, og det er herlig å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg misliker Thorbjørn. Er det mulig å lage fler høns ut av én fjær liksom? Phlip er jo femten år, men det har vi visst hele tiden.

Anonymous poster hash: f6141...152

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Torbjørn. Til vanlig er han ikke "min kopp te", men jeg syns han har fremstått som veldig jovial og ekte der inne.



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare to nominerte?

Sikkert fordi de har fått så mange stemmer. Om omtrent alle har gitt ett poeng til Tommy og to poeng til Sondre, eller omvendt, så blir det jo sånn. Men det er nok Big Brother som styrer helt til syvende og sist.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så mye bedre årets sesong er enn den for et par år siden. Kan takke gærne svensker for det. Hvorfor er svensker og dansker klingærne, mens nordmenn er pusekatter til sammenligning? Ser jo samme fenomen på feks paradise hotel også.

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skrur på live nå og ser Tommy gå rundt og snakke med seg selv... Før han drar ned et bilde av felicia, kaster det på bakken og "spytter på det". Deretter tar han det etter hvert opp og begynner å klippe det i stykker, klippe ut øynene og munnen hennes og skyller bitene ned i do O.o
Begynner å skjønne litt hvorfor deltakerene synes han er småcreepy :sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, skrur på live nå og ser Tommy gå rundt og snakke med seg selv... Før han drar ned et bilde av felicia, kaster det på bakken og "spytter på det". Deretter tar han det etter hvert opp og begynner å klippe det i stykker, klippe ut øynene og munnen hennes og skyller bitene ned i do O.o

Begynner å skjønne litt hvorfor deltakerene synes han er småcreepy :sjokkert:

Seriøst? Scary.. Usj.. Men BB må vel ta ut folk som viser ustabile tendenser? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei var det ikke Philip hun snakket om? Jeg vet ikke om Phillip hadde hatt hånden nede i buksen på Julia eller noe. Men Krissy kan strengt tatt ikke vite om han faktisk fingret henne. Jeg er i hvertfall 99,99% sikker på at det var Philip hun snakket om og ikke TB.

Men hva var greia med det Krissy sa til Anna? At Tb hadde fingra Julia? :S



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett i det du sier :) Hvorfor vet jeg ikke, men vi er definitivt et roligere og kjedeligere folkeslag enn danskene og svenskene. Normalt sett syns jeg det er helt greit, men rent underholdningsmessig på tv er detgreit med noen crazy svensker ;)

Tenk så mye bedre årets sesong er enn den for et par år siden. Kan takke gærne svensker for det. Hvorfor er svensker og dansker klingærne, mens nordmenn er pusekatter til sammenligning? Ser jo samme fenomen på feks paradise hotel også.

Anonymous poster hash: 69cef...d9a



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var det ikke Philip hun snakket om? Jeg vet ikke om Phillip hadde hatt hånden nede i buksen på Julia eller noe. Men Krissy kan strengt tatt ikke vite om han faktisk fingret henne. Jeg er i hvertfall 99,99% sikker på at det var Philip hun snakket om og ikke TB.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Okei, da misforsto jeg da, syns de snakket om Tb jeg se :P Skjønner ærlig talt ikke hvorfor ho skal åpne kjeften i det hele tatt, ho er en liten instigator tenker jeg. Og ho der Ioana burde seriøst trappe ned noen hakk, ho leker så tøff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da misforsto jeg da, syns de snakket om Tb jeg se :P Skjønner ærlig talt ikke hvorfor ho skal åpne kjeften i det hele tatt, ho er en liten instigator tenker jeg. Og ho der Ioana burde seriøst trappe ned noen hakk, ho leker så tøff..

Ja enig. Hver gang jeg hører Ioana si noe, så er det at hun snakker dritt om noen av de andre, spesielt Tommy. Får inntrykk av at hun selv mener hun er bedre enn mange av de andre.

Liten oppsummering for dere som ikke helt forsto krangelen for noen dager siden:)

Det som skjedde under VIP-festen var at Philip nusset/kysset Julia. Han lurte også Ioana til å kysse han. Pluss at han klådde på Julia, og sa blant annet at i begynnelsen av oppholdet hadde han bare sett Julia, at hun var den peneste, og at han ikke en gang la merke til Jenny. Torbjørn reagerte veldig sterkt på at Philip og Julia kysset, men alle var enige om at det som skjedde på festen, ble på festen.

Men såå når de kom ut til de andre igjen var Krissy sykt full og sa noe om at "nå var det lett å slippe alt" til Torbjørn når han møtte Anna igjen. Anna begynte å mase om hva hun mente, og Krissy klarte å si "Men vi har ikke gjort noe!". Det var det som fikk Anna til å tenke at Torbjørn hadde gjort noe, og hun ble jævlig sur over at Krissy sa det og at de "kom i forsvarsposisjon". (Dette var jo fordi de ikke ville si noe om Phille og Julia).

Så gikk Krissy for å fortelle det til Anna, og Julia sa det til John fordi hun var redd for at Torbjørn skulle fortelle det først. John gikk da inn å kommenterte det til Philip, som for å redde seg selv sa at det var Julia som kysset han, og at Julia hadde "stått i en ring og kysset alle, blant annet Erland og Torbjørn". Dette stemte jo ikke, så Julia ble kjempesint, tok inn Erland og Torbjørn som bekreftet at dette ikke stemte, osv.

Virker som det hele er glemt nå, og at Jenny allerede har tilgitt Philip, for de hooket up i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...