primadonna Skrevet 25. september 2014 #581 Skrevet 25. september 2014 E det nokke knulling i årets bb2014? (har ikke fulgt med selv?) Jupp, Anna og Thorbjørn.. Julia og John, Phillip og Felicia /Jenny
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #582 Skrevet 25. september 2014 Syns sykt synd på Anders etter at mora hans kom inn, man ser jo lett at han er ukomfortabel med det. Anonymous poster hash: 96087...1f1 2
sweety pie Skrevet 25. september 2014 #583 Skrevet 25. september 2014 Syns sykt synd på Anders etter at mora hans kom inn, man ser jo lett at han er ukomfortabel med det. Anonymous poster hash: 96087...1f1 Kom hvor da?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #584 Skrevet 25. september 2014 Kom hvor da? Inn i huset. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #585 Skrevet 25. september 2014 Jeg liker Torbjørn. Til vanlig er han ikke "min kopp te", men jeg syns han har fremstått som veldig jovial og ekte der inne.Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Enig. Folk fra Skjeberg er ofte sånn Anonymous poster hash: f12a5...e38
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #586 Skrevet 26. september 2014 Caro i Wipeout: http://youtu.be/q8xxQS23N-w?t=3m58s Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
sweety pie Skrevet 26. september 2014 #587 Skrevet 26. september 2014 Inn i huset.Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Oi, skal hun være der nå? Så kjipt for Anders da. Skjønner ikke at moren meldte seg på, er det mulig!
Sitronmelis Skrevet 26. september 2014 #588 Skrevet 26. september 2014 Tror moren til Anders bare skulle være der 24 timer?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #589 Skrevet 26. september 2014 Er det noen som så på i natt når Thorbjørt tok hygiene-praten med Tommy? Huff, det var vondt og klient å se på! ....og hva var de greiene med at Tommy sa at han bare hadde tullet om et eller annet, og de andre sa at det at bra, fordi hvis ikke hadde de trodd han var chizofren...? Noen som så dette?Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
UnderCover Skrevet 26. september 2014 #590 Skrevet 26. september 2014 Er det noen som så på i natt når Thorbjørt tok hygiene-praten med Tommy? Huff, det var vondt og klient å se på! ....og hva var de greiene med at Tommy sa at han bare hadde tullet om et eller annet, og de andre sa at det at bra, fordi hvis ikke hadde de trodd han var chizofren...? Noen som så dette?Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Jeg synes ikke det var kleint i det hele tatt, det var kjempefint gjort av Torbjørn. Han tok det opp på en skikkelig, saklig måte, mens resten av huset bare har slengt dritt bak ryggen til Tommy. Stjerne i boken til Torbjørn. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #591 Skrevet 26. september 2014 Jeg synes ikke det var kleint i det hele tatt, det var kjempefint gjort av Torbjørn. Han tok det opp på en skikkelig, saklig måte, mens resten av huset bare har slengt dritt bak ryggen til Tommy. Stjerne i boken til Torbjørn. Torbjørn virker som en fin og voksen fyr. Likte han ikke i det hele tatt ved innsjekk og presentasjon liksom. Hele hans stil er så langt unna min at jeg tenkte mitt. Men har har virkelig overrasket positivt. Thumbs up for han Anonymous poster hash: 69cef...d9a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #592 Skrevet 26. september 2014 Var det ikke livesending i går? Den ligger ikke ute på Dplay? Anonymous poster hash: 04ec4...e16
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #593 Skrevet 26. september 2014 Oi, skal hun være der nå? Så kjipt for Anders da. Skjønner ikke at moren meldte seg på, er det mulig! Tror moren til Anders bare skulle være der 24 timer? Ja det var vel bare et lite besøk. Tror hun har dratt igjen nå. Hun sov i en av sengene til produksjonen i natt. Er det noen som så på i natt når Thorbjørt tok hygiene-praten med Tommy? Huff, det var vondt og klient å se på! ....og hva var de greiene med at Tommy sa at han bare hadde tullet om et eller annet, og de andre sa at det at bra, fordi hvis ikke hadde de trodd han var chizofren...? Noen som så dette?Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Nei jeg har ikke live, men leste på det svenske forumet at han hadde gjort det og i følge det svenske forumet så var det thumbs up for TB for at han faktisk tok det face to face i stedet for å gå rundt og slenge dritt om han som jentene gjør. Men han hadde visst sprayet på seg noe sykt med parfyme etterpå, vet ikke om det hjalp så veldig, hehe... Hadde visst vært en vill natt i natt! Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #594 Skrevet 26. september 2014 Jeg synes ikke det var kleint i det hele tatt, det var kjempefint gjort av Torbjørn. Han tok det opp på en skikkelig, saklig måte, mens resten av huset bare har slengt dritt bak ryggen til Tommy. Stjerne i boken til Torbjørn. Joda, var bra å si fra. Men han gjentok seg sikkert 6 ganger iløpet av samtalen. Jeg tror han forstod det etter at han hadde sagt det 2ganger. Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #595 Skrevet 26. september 2014 Ja det var vel bare et lite besøk. Tror hun har dratt igjen nå. Hun sov i en av sengene til produksjonen i natt. Nei jeg har ikke live, men leste på det svenske forumet at han hadde gjort det og i følge det svenske forumet så var det thumbs up for TB for at han faktisk tok det face to face i stedet for å gå rundt og slenge dritt om han som jentene gjør. Men han hadde visst sprayet på seg noe sykt med parfyme etterpå, vet ikke om det hjalp så veldig, hehe... Hadde visst vært en vill natt i natt! Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Han sprayet seg sinnsykt mye fordi han fikk beskjed av Thorbjørn om å sprayet seg sinnsykt mye.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
UnderCover Skrevet 26. september 2014 #596 Skrevet 26. september 2014 (endret) Joda, var bra å si fra. Men han gjentok seg sikkert 6 ganger iløpet av samtalen. Jeg tror han forstod det etter at han hadde sagt det 2ganger.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Han forsto det ikke selv etter alle gjentagelsene. Tommy har enda ikke dusjet eller tatt på seg rene klær, kun tatt på seg 1/2 flaske parfyme. Jeg synes det er ganske trist dette her med hygienen og all baksnakkingen, for jeg liker Tommy. Han er nok en forvirret, men veldig snill mann. Endret 26. september 2014 av UnderCover 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #597 Skrevet 26. september 2014 Han forsto det ikke selv etter alle gjentagelsene. Tommy har enda ikke dusjet eller tatt på seg rene klær, kun tatt på seg 1/2 flaske parfyme. Jeg synes det er ganske trist dette her med hygienen og all baksnakkingen, for jeg liker Tommy. Han er nok en forvirret, men veldig snill mann. Han dusjet da stadig han.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #598 Skrevet 26. september 2014 Caro i Wipeout: http://youtu.be/q8xxQS23N-w?t=3m58s Anonymous poster hash: c8b5a...ba8 Hahaha! Anonymous poster hash: 89aa7...02c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #599 Skrevet 26. september 2014 Han dusjet da stadig han.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Faktisk ikke. Anonymous poster hash: ff056...220
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #600 Skrevet 26. september 2014 Faktisk ikke. Anonymous poster hash: ff056...220 Jo, de snakket jo om at han dusjet i natt.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå