Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Julia er så sjukt irriterende! Sjefete og fæl og gnåler om alt. Og ho snakker om at Torbjørn er så masete og skaøl bestemme alt? Hahaha. På seg selv kjenner man andre.

Anonymous poster hash: b096d...f8c
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvor mange stemmer Mari Lene fikk. Merkelig at de ikke stemmer på feks Julia eller noen andre. Mari Lene er jo den kjekkeste jenta der inne. De andre er jo helt teite i hodet. Er så lei av ropingen til Anna. VRÆÆÆÆL "Vad er det med mitt øgon!!!!", "jag kan inte eta när folk skriker spis, spis, spis!!" VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Fikk Mari Lene noen stemmer? Likte ikke henne i starten, men nå har jeg fått sansen for henne.

Caroline var vrang idag, skikkelig sippete.

Skrevet

Det hadde vært morro om dem hadde hatt litt oppgaver hvor dem måtte sette hverandre litt opp mot hverandre,

• Liker 1
Skrevet

Jeg har likt Julia frem til nå og ikke skjønt hvorfor så mange hater henne. Men i denne episoden irriterte hun til og med meg. F.eks krangelen med Torbjørn hvor hun ikke skjønner at det andre laget blir sure når hennes lag kommer å skal ha kjøkkenet akkurat i det de andre er ferdige og skal spise maten.

Føles som at så lenge ting går i hennes favør, så er det greit/morsomt. Men hvis noen gjør det samme tilbake så er det superslemt. Se for dere hvordan hun hadde reagert om et annet lag kom å tok kjøkkenet akkurat når hun skulle spise. Eller hvis det var et av de andre lagene som hadde gjemt nikotintabletter. Hun hadde vært en av de som snakket høyest om hvor dårlig gjort dette var.

• Liker 1
Skrevet

Fikk Mari Lene noen stemmer? Likte ikke henne i starten, men nå har jeg fått sansen for henne.

Caroline var vrang idag, skikkelig sippete.

Nei jeg vet ikke, men hun er iallfall nominert. Men jeg har ikke klart å skjønne på det svenske forumet om hun er nominert av de andre eller om hun er auto pga at hun nå visst er løs fra gruppen. Og så har jeg ikkej skjønt om hun slapp seg løs med vilje eller om det var kroken som ble ødelagt.

Jeg skjønner at Caroline ble sur, Crille var skikkelig dritt mot Krissy da hun var sjuk, kalte henne spedalsk og alt mulig, og da skjønner jeg godt at Caroline ikke syns det er noe gøy når han begynner å klage på henne. Og så sier han "Det virker som at det å være syk er en dødssynd for deg" til Caroline, men det er jo han som er helt syk på å ikke blir syk og ser på de andre som spedalske. Og sitter og fiser mot henne når hun snakker til han osv. Teit syns jeg iallfall.

Jeg har likt Julia frem til nå og ikke skjønt hvorfor så mange hater henne. Men i denne episoden irriterte hun til og med meg. F.eks krangelen med Torbjørn hvor hun ikke skjønner at det andre laget blir sure når hennes lag kommer å skal ha kjøkkenet akkurat i det de andre er ferdige og skal spise maten.

Føles som at så lenge ting går i hennes favør, så er det greit/morsomt. Men hvis noen gjør det samme tilbake så er det superslemt. Se for dere hvordan hun hadde reagert om et annet lag kom å tok kjøkkenet akkurat når hun skulle spise. Eller hvis det var et av de andre lagene som hadde gjemt nikotintabletter. Hun hadde vært en av de som snakket høyest om hvor dårlig gjort dette var.

Julia er sleip altså. Og så når folk hisser seg opp så snakker hun som at hun er helt uskyldig.

Skrevet

Håper svenske jenny ryker på torsdag. Enten henne eller hun andre svenske dama. Pelle og anders vil jeg gjerne beholde litt lenger.

Lurer på om noen gamle deltagere kommer inn igjen nå som noen trakk seg. Synes felicia var fryktelig irriterende til tider men det vil nok bli action mellom hun philip og Jenny om hun kommer inn igjen. Hun var jo den siste som røyk ut av jentene.

Skrevet

Håper svenske jenny ryker på torsdag. Enten henne eller hun andre svenske dama. Pelle og anders vil jeg gjerne beholde litt lenger.

Lurer på om noen gamle deltagere kommer inn igjen nå som noen trakk seg. Synes felicia var fryktelig irriterende til tider men det vil nok bli action mellom hun philip og Jenny om hun kommer inn igjen. Hun var jo den siste som røyk ut av jentene.

I den svenske Big Brother-tråden er det en del "eksperter" og mange mener at det ikke er vanlig å ta inn gamle deltakere fordi folk har brukt penger på å stemme. Det hadde gjerne vært noe annet om det var PH. Men jeg skulle gjerne sett Felicia komme inn igjen. Vil ha liv og røre!

På det svenske forumet kan de virkelig ikke fordra Krissy, mens jeg skjønner ikke hva som er så gale med henne. Syns litt synd i henne jeg. Men jeg har ikke 24/7 heller.

Skrevet

I den svenske Big Brother-tråden er det en del "eksperter" og mange mener at det ikke er vanlig å ta inn gamle deltakere fordi folk har brukt penger på å stemme. Det hadde gjerne vært noe annet om det var PH. Men jeg skulle gjerne sett Felicia komme inn igjen. Vil ha liv og røre!

På det svenske forumet kan de virkelig ikke fordra Krissy, mens jeg skjønner ikke hva som er så gale med henne. Syns litt synd i henne jeg. Men jeg har ikke 24/7 heller.

Krissy er den jeg liker minst i huset. Shit for en irriterende jente. Går rundt å snylter mat og sigg av alle konstant. Hun spurte anders om å få røyk av han, fordi hun bare hadde 4 igjen selv og ville spare sine egne… Hun ble sur når hun ikke fikk. Eneste hun gjør er jo å gå rundt å klage og bitche. Gadd ikke en gang å fullføre oppdraget

og i natt feks ville hun pranke/skremme lagene sammen med Anders, men når Anders 10minutter senere gjorde prank mot rommet hun var i ble hun dritsur og begynte å bitche mot han? Hallo?

Dere kan jo prøve å gjette hvem jeg har stemt på skal ut :fnise:

Anonymous poster hash: d89ab...f3f

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva alle har mot svenske Jenny. Jeg sunes hun er morsom. Torbjørn kan jeg fremdeles ikke fordra. Foretrekker virkelig Julia fremfor han.

Anonymous poster hash: f6141...152

• Liker 2
Skrevet

I 2001 kom Rebecca inn igjen etter at hun ble stemt ut.

Skrevet

Har du sett han live på nett? Snakker i ett sett, skal bestemme alt, skal ha siste ordet hele tiden, er jævlig høylytt, forteller de andre hvordan han mener de skal gjøre ting osv..,

I morges snakket han masse om den store tisset hans, og om ulike jenter han hadde hatt seg med, størrelsen og dybden på jentenes utstyr... Nei, synes ikke om han, jeg.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Såpass. Han klikka jo når Anna snakket med jentene om one night stands/gutter hun har hatt sex med. Men det gjaldt nok kun Anna og ikke han selv. Sjarmerende :/
Skrevet

Liker bromancen mellom Pelle og Anders. Humrer godt av de :D

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som Mari-Lene har brutt ut, og de snakker om at hun skal forlate huset i dag.

Skrevet

Ser ut som Mari-Lene har brutt ut, og de snakker om at hun skal forlate huset i dag.

Hvorfor akkurat hun som skal forlate. De andre har jo brutt ut også? Håper hun blir litt lenger, liker hun.

Men dere som se 24/7, hvorfor orket hun ikke mer. De var jo ikke mange personer i utgangspunktet.

Skrevet

Hvorfor akkurat hun som skal forlate. De andre har jo brutt ut også? Håper hun blir litt lenger, liker hun.

Men dere som se 24/7, hvorfor orket hun ikke mer. De var jo ikke mange personer i utgangspunktet.

Slik jeg har forstått det, så vil hun hjem til mamma.....

Skrevet

Slik jeg har forstått det, så vil hun hjem til mamma.....

Ha ha, ok!

• Liker 1
Skrevet

Tror mye skjedde når Anders fikk inn morra si. Etter det har hu vært mye lei seg fordi hu har savna familien sin.

Skrevet

Vil bare si til dere nordmenn som surfer på det svenske forumet, pass på hva dere trykker på der inne. Jeg trykket på en link eller noe og fikk hele macen min full av virus!

Anonymous poster hash: 89aa7...02c
  • Liker 2
Skrevet

Synes det er trist at Mari-Lene velger å trekke seg. Hun er egentlig grunnen til at jeg ser på i og med at vi er fra samme sted, MEN jeg kommer nok til å fortsette å se altså. Man blir hekta:-P Håper hun velger å bli!

Anonymous poster hash: 89aa7...02c
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...