AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #721 Skrevet 2. oktober 2014 Liker ikke at han beskylder Caroline for å ha runka han mens han sov, det er jo å betrakte som voldtekt, og ganske alvorlig å beskylde noen for.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Tenkte akkurat det samme. Greit nok når man er i et parforhold og stoler på hverandre, men i den saken så ville man virkelig ha betraktet det som voldtekt, om det var sant!! Og hvorfor sa ikke Jenny til Caroline hva han hadde sagt slik at hun fikk vite sannheten? Jævla dustekjerring, Jenny!! Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Adelia Skrevet 2. oktober 2014 #722 Skrevet 2. oktober 2014 Tenkte akkurat det samme. Greit nok når man er i et parforhold og stoler på hverandre, men i den saken så ville man virkelig ha betraktet det som voldtekt, om det var sant!! Og hvorfor sa ikke Jenny til Caroline hva han hadde sagt slik at hun fikk vite sannheten? Jævla dustekjerring, Jenny!!Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Hun sa jo det. Men det vistes ikke på tv, men på live. Caroline sa jo også ifra til Christoffer at det ikke var greit at han gikk og fortalte løgner til alle.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #723 Skrevet 2. oktober 2014 Hun sa jo det. Men det vistes ikke på tv, men på live. Caroline sa jo også ifra til Christoffer at det ikke var greit at han gikk og fortalte løgner til alle. ååå så bra! Hva sa Christoffer da? Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #724 Skrevet 2. oktober 2014 Er Erland homo eller er min vanligvis så stabile gaydar ute og kjører?Anonymous poster hash: 69cef...d9a 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #725 Skrevet 2. oktober 2014 Er Erland homo eller er min vanligvis så stabile gaydar ute og kjører?Anonymous poster hash: 69cef...d9a Han er bifilAnonymous poster hash: e0c83...9b0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #726 Skrevet 2. oktober 2014 Han er bifilAnonymous poster hash: e0c83...9b0 Aha! Takk Anonymous poster hash: 69cef...d9a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #727 Skrevet 2. oktober 2014 En halvtimes live nå. Hun nye var mye penere live. Faktisk veldig pen. Føler jeg har møtt henne før. Synd hun har type ellers kunne hun ha støret opp litt!! Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee 1
Frisørdama Skrevet 2. oktober 2014 #728 Skrevet 2. oktober 2014 En halvtimes live nå. Hun nye var mye penere live. Faktisk veldig pen. Føler jeg har møtt henne før. Synd hun har type ellers kunne hun ha støret opp litt!!Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Det kan det jo hende hun gjør alikevel
Valetta Skrevet 2. oktober 2014 #729 Skrevet 2. oktober 2014 Pinlig med hu nye...klarte ikke svare på hva hun driver med på fritiden.."nei...hva gjør man på fritiden da"...vitner jo om et spennende liv.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #730 Skrevet 2. oktober 2014 Pinlig med hu nye...klarte ikke svare på hva hun driver med på fritiden.."nei...hva gjør man på fritiden da"...vitner jo om et spennende liv. Haha, akkurat det samme måtte jeg ha svart La merke til at sminkøren/hun har sminket seg altfor lys i ansiktet i forhold til brunfargen på resten av kroppen. Irriterende. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #731 Skrevet 2. oktober 2014 Malin har jobbet seg oppover for å bli bartender. haha. Anonymous poster hash: b8145...ebe
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #732 Skrevet 2. oktober 2014 Fra flashback: Överraskningen är att Malin är en kille. Det står på norska forumet.. Lurer på hvilket forum han snakker om, finnes det noe annet forum enn kg? Tror forresten det med at hun er en mann er spøk. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #734 Skrevet 2. oktober 2014 Mente kanskje har en kille, hehe. Hehe nei de mener gutt. På det svenske forumet. Skriver at de har lest det på et norsk forum, men jeg finner det ikke når jeg googler. Tror uansett ikke på det. Men det hadde jo vært litt morsomt! Erland kjente jo henne tydeligvis igjen fra et eller annet og han er jo bi Kanskje hun er lesbisk. Neida, nå bare fjaser jeg. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
sweety pie Skrevet 2. oktober 2014 #735 Skrevet 2. oktober 2014 Hehe nei de mener gutt. På det svenske forumet. Skriver at de har lest det på et norsk forum, men jeg finner det ikke når jeg googler. Tror uansett ikke på det. Men det hadde jo vært litt morsomt! Erland kjente jo henne tydeligvis igjen fra et eller annet og han er jo bi Kanskje hun er lesbisk. Neida, nå bare fjaser jeg.Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee He he he
Gjest Chloe87 Skrevet 3. oktober 2014 #736 Skrevet 3. oktober 2014 Skjønner ikke hva Jenny ser i Philip!
primadonna Skrevet 3. oktober 2014 #737 Skrevet 3. oktober 2014 Skjønner ikke hva Jenny ser i Philip! Enig han oppfører seg jo som.en drittsekk
Valetta Skrevet 3. oktober 2014 #738 Skrevet 3. oktober 2014 Kan hende hun er lesbisk vel? Hadde ikke vært så rart det? Hun sa hun hadde samboer, men ikke hvilket kjønn?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #739 Skrevet 3. oktober 2014 Kan hende hun er lesbisk vel? Hadde ikke vært så rart det? Hun sa hun hadde samboer, men ikke hvilket kjønn? Hun er ikke lesbisk. Var noen som spurte om legningen hennes og da sa hun at hun hadde klint med jenter i fylla før men at hun var straight. Anonymous poster hash: d8bc4...d2a
kjøttkaker Skrevet 3. oktober 2014 #740 Skrevet 3. oktober 2014 Noen andre som synes det Tommy sa da han dro var mildt sagt ironisk? "Jeg setter min frihet høyere enn noe annet, vil aldri bli slave etter eller annet". Hahahahaha, også har han meldt seg på et program som går på å være innestengt i et hus i 100 dager. LOL lizzzzooom 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå