Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke live, hva skjer?!

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

De har hawaiifest. Torbjørn har fått hørt(fikk ikke med meg om det er noe han har hørt, eller bare tror) at Philip nominerte han. Han er derfor kjempesint, og både han og Philip er veldig full.

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått Torbjørn i vranghalsen. Samme med Anna. De to burde bli jekket ned litt.

• Liker 1
Skrevet

Liker John, Pelle og Caroline. Håper John vinner :)

Skrevet

Liker John, Pelle og Caroline. Håper John vinner :)

Jeg liker også dem:) pluss Christoffer og Anders.

Begynt å like Philip bedre også. Likte han ikke noe særlig før, men han er veldig snill mot Caroline. Forteller henne om hvor bra person hun er og ga henne Bic Macen som han fikk:)

Skrevet

FY FAEN JULIA!!! :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Måtte faktisk skru av lyden når hun drev og bitchet. Er det mulig :sinna::sinna:

Ja jeg ser at hun uttrykker seg på en bitchete måte, MEN når man lager mat til 12 personer 1-2 ganger pr dag og noen begynner å klage på at det tar lang tid så forstår jeg hun godt. Du skal først se hvilken ingredienser som er, så tenke ut et måltid og lage det måltidet til 12 personer. Det er ikke bare bare. Ja hun har en klagete væremåte men jeg kan forstå hvor hun kommer ifra.

• Liker 3
Skrevet

Ja jeg ser at hun uttrykker seg på en bitchete måte, MEN når man lager mat til 12 personer 1-2 ganger pr dag og noen begynner å klage på at det tar lang tid så forstår jeg hun godt. Du skal først se hvilken ingredienser som er, så tenke ut et måltid og lage det måltidet til 12 personer. Det er ikke bare bare. Ja hun har en klagete væremåte men jeg kan forstå hvor hun kommer ifra.

Har noen klaget på at det tar lang tid? Det er i såfall frekt. Men hun VIL lage maten, hun ble jo sur når Coffe og Anders ville lage mat. Da sto hun å klaget og bitchet om alt de gjorde. Føles litt som hun vil lage mat bare for å få litt makt og at andre skal se opp til henne. Virker egentlig som de fleste i huset ikke bryr seg så mye om felles middager, de lager jo selv det de har lyst på når de er sultne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har noen klaget på at det tar lang tid? Det er i såfall frekt. Men hun VIL lage maten, hun ble jo sur når Coffe og Anders ville lage mat. Da sto hun å klaget og bitchet om alt de gjorde. Føles litt som hun vil lage mat bare for å få litt makt og at andre skal se opp til henne. Virker egentlig som de fleste i huset ikke bryr seg så mye om felles middager, de lager jo selv det de har lyst på når de er sultne.

Jeg har ikke 24/7 så jeg går selvfølgelig glipp av en del, men jeg regnet med at det var det som var temaet siden det var så viktig at Anders og de andre skulle lage mat iløpet av 30 min. Hun sa flere ganger at "jeg bruker tid fordi det gjøres med kjærlighet, jeg løper ikke når jeg lager mat osv" og når maten var ferdig så var det veldig viktig om det var 29 min eller 33? Så det er vel tydelig at det har vært snakk om hvor lang tid det tok å lage mat på en eller annen måte.

Ja jeg er enig om at måten hun uttrykker seg på kunne ha vært bedre men jeg syns også det er viktig å tenke på at de er i det huset 24/7 og de er 12 personer, der hver person skal rydde sine egne ting og hver person trenger som regel 2-3+ måltider og huset bør se pent ut hele tiden. Noen ser ikke rot, mens andre gjør det og da blir det konflikter.

Jeg kan se hvordan du ser henne men jeg kan også forstå hva hun mener. Hvor mye gjør ikke hun iløpet av en dag med å rydde, vaske og ordne opp etter andre. Hvis hun hadde gått ut og ingen hadde tatt over "hennes oppgave" så hadde det nok blitt lite struktur i maten og mye rot på kjøkkenet. Jeg mener det er viktig å sette pris på de som gjør store oppgaver i et miljø som innebærer flere mennesker.

Endret av Lulilelu
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke 24/7 så jeg går selvfølgelig glipp av en del, men jeg regnet med at det var det som var temaet siden det var så viktig at Anders og de andre skulle lage mat iløpet av 30 min. Hun sa flere ganger at "jeg bruker tid fordi det gjøres med kjærlighet, jeg løper ikke når jeg lager mat osv" og når maten var ferdig så var det veldig viktig om det var 29 min eller 33? Så det er vel tydelig at det har vært snakk om hvor lang tid det tok å lage mat på en eller annen måte.

Ja jeg er enig om at måten hun uttrykker seg på kunne ha vært bedre men jeg syns også det er viktig å tenke på at de er i det huset 24/7 og de er 12 personer, der hver person skal rydde sine egne ting og hver person trenger som regel 2-3+ måltider og huset bør se pent ut hele tiden. Noen ser ikke rot, mens andre gjør det og da blir det konflikter.

Jeg kan se hvordan du ser henne men jeg kan også forstå hva hun mener. Hvor mye gjør ikke hun iløpet av en dag med å rydde, vaske og ordne opp etter andre. Hvis hun hadde gått ut og ingen hadde tatt over "hennes oppgave" så hadde det nok blitt lite struktur i maten og mye rot på kjøkkenet. Jeg mener det er viktig å sette pris på de som gjør store oppgaver i et miljø som innebærer flere mennesker.

Så vidt jeg har fått med meg så har folk satt pris på matlagingen hennes og ingen har klaget på at hun har brukt for lang tid. Det tidsgreiene kom bare opp pga Anders og Chrille ville lage mat.

Julia er rett og slett ikke grei. Det var helt kleint å se på hvor jævli hun tok av og John ble jo helt flau og prøvde å få henne til å tenke på noe annet. Nei, jeg har ikke ord.

Men over til noe annet:

-Jeg finner ikke igjen den supportergruppen på face, har den endret navn eller er den slettet? Eller er jeg blind?

-Stemmer det at Carro og Chrille hadde seg i natt?

Skrevet

Så vidt jeg har fått med meg så har folk satt pris på matlagingen hennes og ingen har klaget på at hun har brukt for lang tid. Det tidsgreiene kom bare opp pga Anders og Chrille ville lage mat.

Julia er rett og slett ikke grei. Det var helt kleint å se på hvor jævli hun tok av og John ble jo helt flau og prøvde å få henne til å tenke på noe annet. Nei, jeg har ikke ord.

Men over til noe annet:

-Jeg finner ikke igjen den supportergruppen på face, har den endret navn eller er den slettet? Eller er jeg blind?

-Stemmer det at Carro og Chrille hadde seg i natt?

Fant ut av det, det var vist bare litt "kos" og tafsing.

Skrevet

Hvorfor skriver du Chrille? Jeg har trodd det skulle bety Christoffer og Philip, men Philip var ikke med å lage mat så det gir ikke mening.

Anonymous poster hash: f6141...152

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ingen fan av julia selv, men fikk følelsen av at mye av klagingen og bitchinga også inneholdt mye tull ovenfor coffe og Anders. Tror det er mye vi ser selv om vi har 24/7, for de har fått en egen måte å være på ovenfor hverandre som vi ikke får helt innblikk i.

Men bortsett fra det så var det mye klaging som ikke var forran de to, og hun går jo konstant og er sur for et eller annet (bortsett fra når hu kliner med John).

Skrevet

Hvorfor skriver du Chrille? Jeg har trodd det skulle bety Christoffer og Philip, men Philip var ikke med å lage mat så det gir ikke mening.

Anonymous poster hash: f6141...152

Det er kanskje det, jeg har hele tiden trodd at Chrille var bare forkortelse på Chrstoffer, haha. Leser på det svenske forumet så har bare blitt sånn. Får kalle han Coffe da ;D

Skrevet

Det er kanskje det, jeg har hele tiden trodd at Chrille var bare forkortelse på Chrstoffer, haha. Leser på det svenske forumet så har bare blitt sånn. Får kalle han Coffe da ;D Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Hva med Christoffer? Da kan alle som leser her inne forstå hvem man snakker om, det er jo ofte en fordel.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

• Liker 5
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Caroline i det hele tatt er interessert i Christoffer. Han virker ikke så veldig in to her. Sa han ikke noe angående akkurat det, når han lå og snakket med Jenny og Phillip?

Skrevet

Virker som at Christoffer egentlig liker henne men kanskje ikke innrømmer det foran de andre. Siden de alle jentene har super deilig kropper i forhold. Sa han ikke at han vil ligge med Malin?

Skrevet

Hva med Christoffer? Da kan alle som leser her inne forstå hvem man snakker om, det er jo ofte en fordel.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Gidder ikke å skrive hele navnet daaaah. Pluss at jeg tenker de navnene i hodet.

Skrevet

Virker som at Christoffer egentlig liker henne men kanskje ikke innrømmer det foran de andre. Siden de alle jentene har super deilig kropper i forhold. Sa han ikke at han vil ligge med Malin?

Jeg syns ikke det virker som om han liker henne. Han syns sikkert hun er ei grei jente, men det virker ikke på meg som om han liker henne noe mer. Han er bare kåt og på jakt etter et ligg slik jeg ser det.

• Liker 1
Skrevet

Torbjørn har virkelig godt av å bli nominert

Hvor lite selvinnsikt er det mulig å ha. Trodde forøvrig ikke at det var lov å snakke så mye om nominering osv slik han gjør der inne

• Liker 3
Skrevet

Fatter ikke hva Jenny ser i Philip.Tenk at hun har han inni seg.. *grøss*

Ikke mye selvrespekt som ligger med noe sånt. Han virker ikke som han har mye respekt for kvinner.

Anonymous poster hash: 1f628...4d8
  • Liker 3
Skrevet

Hahaha ler meg ihjel av anders! Han er så morsom :)

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...