Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så mye som du skriver i denne tråden så må du se en del på BB. At du ikke har hørt "skrifterommet" før er like lite sannsynlig som at Pelle knuller Julia!

Anonymous poster hash: 6342e...b54

Har jo hørt ordet før, men ikke i forhold til BB. Alle deltakerne sier jo bikten (ikke at bikten sa meg noe i begynnelsen). Har enda ikke hørt noen av de norske deltakerne si skrifterommet, men så har jeg heller ikke tenkt over det.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der med skrifterommet er kraftig irriterende. Ikke nok med at absolutt alt er på svensk i år, tom norske BB siden til tvnorge skriver bikten. Synd Norge skal være nødt å finansiere svenskene for å få tilgang til litt mer spennende deltagere, for så i tillegg glemme at det også er nordmenn med.

Edit: Nei, forresten, det er litt norsk med. De norske reglene om å nekte dem fri tilgang til røyk og snus har de tatt med :fnise:

Syns det er meget rart at BB ikke er mer norsk. Til og med brevene deltakerne får står bare på svensk. Flere av deltakerne har jo klagde på det.

Det skal liksom være BB med svensker og nordmenn, men i stedet for er det svensk BB med norske og svenske deltakere.

Skrevet

Håper Krissy ryker idag :/

Skrevet

Tipper Julia må ta capsen og gå i kveld.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Skrevet

Tipper Julia må ta capsen og gå i kveld.

Neei :(

Anonymous poster hash: f12a5...e38

Skrevet

Håper julia ryker. Trist hvordan hun har jobbet desperat for å bli værende

Evt hadde vel TB fått seg en smekk hvis han røyk ..

• Liker 1
Skrevet

Hvor kan jeg finne klippet med Anders i skrifterommet fra gårsdagens episode der han fikk latterkrampe?

Jeg har ikke betalt for å få live å kommer ikke til å gjøre det heller.

Anyone?

Skrevet

Er lei av Thorbjørn as......

• Liker 1
Skrevet

Virker som om Krissy er mye bedre likt der inne nå. Virker som Malin har vært bra for henne. Thumbs up!

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
  • Liker 3
Skrevet

Julia uuuut.

Anonymous poster hash: b096d...f8c
  • Liker 1
Skrevet

Å, yes! En episode til ':D

Anonymous poster hash: b096d...f8c
Skrevet

Hvor kan jeg finne klippet med Anders i skrifterommet fra gårsdagens episode der han fikk latterkrampe?

Jeg har ikke betalt for å få live å kommer ikke til å gjøre det heller.

Anyone?

http://youtu.be/nFdK6F9wh58?t=20s

• Liker 1
Skrevet

Hva er det julia og john driver med? Virker som hun tar det seriøst og han vil egentlig ikke?

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

• Liker 1
Skrevet

Hva er det julia og john driver med? Virker som hun tar det seriøst og han vil egentlig ikke?

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

Haha nei han vil absolutt ikke!!! Ler meg ihjel av de to. Syns synd i han for han virker presset. Ikke av henne, men av at alt blir filmet så det er jo vanskelig å trekke seg. Morsom når de hadde seg i bikten da :ler:

Men herregud, jeg blir dritflau igjen når jeg ser Julia bitche om det matlagingsgreiene. Jeeeses!!!

• Liker 3
Skrevet

Åh, som jeg vil ha Thorbjørn ut. Seeee på han da. Sitter der og lager grimaser som en unge. Jeg synes han er skikkelig ekkel, og for en reaksjon han hadde da han ble nominert! Som om det var helt utenkelig at den O Store Thorbjørn kunne bli nominert? Nei, få ham ut.

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

• Liker 5
Skrevet

Bitch is goooooone!!!!! :D

Anonymous poster hash: b6d41...ae4

• Liker 1
Skrevet

Funny, bra med litt endret dynamikk der inne. Spes at hun ikke tok farvel med noen andre enn John

• Liker 4
Skrevet

Funny, bra med litt endret dynamikk der inne. Spes at hun ikke tok farvel med noen andre enn John

Synes det var litt frekt. Alle andre kom jo for å si hadet.

Skrevet

Julia blir vel skuffet over at hun ikke er blitt rikskjendis nå som hun kommer ut

Anonymous poster hash: 0ea72...284

• Liker 2
Skrevet

Synes det var litt frekt. Alle andre kom jo for å si hadet.

Sikkert stress og press.

Syns det var kjipt at hun gikk jeg, for jeg vil ha noen som lager røre der inne. Men vet ikke hvem jeg heller ville ha skulle gått ut. Håper TB skjerper seg litt, Coffe må jo bare bli og Krissy fortjener litt "godhet".

Noen som klarer å rangere deltakerene?

Jeg føler det er vanskelig å rangere fra topp til bunn, men jeg kan si:

Tilfeldig rekkefølge på alle.

Liker:

-Anders, men han kan være litt for eplekjekk, syns han var litt for drøy mot Krissy.

-Coffe, men han er jo bare helt sprø :ler:

-Caroline, hadde hun ikke vært så needy og følsom hadde hun vært favoritt.

Ingen spesielle følelser for:

-John, syns han var teit når Sondre var inne, men nå er han en fin fyr, men for kjedelig.

-Phille

-Anna

-TB

-Malin

-Krissy

De jeg syns gjør minst for seg i huset:

-Jenny: Ingenting i mot henne, virker som ei veldig kjekk jente, men jeg merker ikke at hun er der engang.

-Pelle: Han sover for mye. Ingenting i mot han heller. Liker han egentlig ganske godt, men han blir utrolig kjedelig. Han må fyre seg litt mer opp så ryker han opp igjen på listen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...