Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som synes litt synd på Julia? Jeg synes jo selvfølgelig også synd på john som nærmest ble tvunget til å "forlove" seg. Hun kommer fra en fattig familie, og jeg gjetter at hun ikke var med i den kule gjengen da hun var tenåringer. At hun gjør alt hun kan for å bli populær/likt er ikke så rart. Jeg får inntrykk av at hun har tatt vare på småsøsknene sine, og jeg tenke meg hvor tøft det må være når familien ikke vil ha noe med henne å gjøre. Når hun så treffer en fyr som er kul/god likt og som liker henne er det ikke rart hun tror hun er forelsket. Jeg mener ikke at jeg synes oppførselen hennes er grei, men jeg håper hun får god oppfølging av psykolog nå sånn at hun kanskje får det bedre med seg selv.

Anonymous poster hash: f6141...152

Hvordan vet du alt dette om henne og hennes familie?

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, John og Philip prøver å tvinge Carro til å suge Philip :P

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du alt dette om henne og hennes familie? Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Hun har fortalt en del, og hennes adfers sier jo mye.

• Liker 1
Skrevet

Er jeg den eneste som synes litt synd på Julia? Jeg synes jo selvfølgelig også synd på john som nærmest ble tvunget til å "forlove" seg. Hun kommer fra en fattig familie, og jeg gjetter at hun ikke var med i den kule gjengen da hun var tenåringer. At hun gjør alt hun kan for å bli populær/likt er ikke så rart. Jeg får inntrykk av at hun har tatt vare på småsøsknene sine, og jeg tenke meg hvor tøft det må være når familien ikke vil ha noe med henne å gjøre. Når hun så treffer en fyr som er kul/god likt og som liker henne er det ikke rart hun tror hun er forelsket. Jeg mener ikke at jeg synes oppførselen hennes er grei, men jeg håper hun får god oppfølging av psykolog nå sånn at hun kanskje får det bedre med seg selv.

Enig.

Jeg har ikke helt fått med meg hva som skjedde i natt med det sugegreiene, men fy faen så stygg John har vært mot Krissy!!! Shit!! Han har jo klikket helt i natt!!

Ffra den svenske Big Brother bloggen:

I en kommentar nedan berättar användaren Carro som tittade på 24/7 att det hela ska ha börjat med att Anders ska ha tagit in en vinbox i det gröna sovrummet, Malin, Pelle hänger med in. När Krissy kom in i rummet sade de att det är helt okej om Krissy är med på det hela. John kom senare inrusande i sovrummet och snodde åt sig vinboxen som stod på golvet bredvid Pelle och rusade ut i köket och hällde upp två glas vin, ett till Malin och ett åt sig själv. Krissy och Erland som gått efter fyllde också på sina glas. Därefter gick krissy ut till utegården där hon först blev påhoppad av Anders som frågade varför hon tagit en vinbox och sedan var bråket igång och Krissy står som syndabock.

John provocerar Krissy till den nivå att hon slår honom i ansiktet, går in i bikten gråtandes. Efter Krissy gått in i bikten springer John runt och säger ”Vilken piss luffare hon är, alla vet det. Hon åker nästa vecka, jag vet det!”. Krissy kommer ut ur bikten och gråter fortfarande lite. Vid senare tillfälle efter detta ska även John ha viskat till chrisstoffer att han ska banga sönder Krissys ansikte när hon sover, John planerar dessutom att trycka en macka i ansiktet på Krissy.

Lite senare sitter både Krissy och John på utegården igen. John ger sig inte utan fortsätter provocera krissy. ”Jag hoppas du och jag sitter nästa vecka. Då kommer du flyga som bara den, Du är ingenting! Du kan inte psycha mej din jävla pissluffare!!!”. Erland frågar varför John håller på som han gör, John säger att han Jag älskar drama, skapa drama, att han tycker det är jättekul. Krissy går in och John säger att de ska gå efter för att få henne att gråta ännu mera. Big Brother säger nu till John ”Sluta! Mobbning är inte tillåtet” John som tydligen inte kan tänka klart fortsätter säga ”är det här mobbing? på riktgt? Ingenting med mobbing att göra! Hon är falsk. En slyna. Varför får inte vi ta det diskussionen. Hon är svag!”. Det fortsätter till den den nivå att Big Brother rösten säger ”Detta är big brother, men för i helvete!”. Malin försöker tagga ner John som bara svarade ”vart fan kom du från? rör mig INTE!”. Det blir en del skrik fram och tillbaka efter detta också men Krissy går i slutänden och lägger sig.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

• Liker 2
Skrevet

John og Philip må visst forlate huset!!

Skrevet

John og Philip må visst forlate huset!!

Skal de?

Skrevet

Uff, John og Philip prøver å tvinge Carro til å suge Philip :P

Uff og et geipefjes? Tuller du?

• Liker 8
Skrevet

Skal de?

Står i en svensk avis.

Skrevet

Phillip er jo med Jenny, han kan jo ikke ment det serriøst

Skrevet

Mange ustabile folk der inne.

Anonymous poster hash: 3ea76...d1f

• Liker 2
Skrevet

Nå kan det være jeg resonnerer helt feil, og jeg kommer nok til å trekke dette tilbake etterhvert, men jeg syns det er litt drøyt å kaste de ut av huset, nå vil jo de bli stemplet som sexforbrytere for resten av livet. Caroline var jo aldri i noen fare eller noe.

Skrevet

Har problemer med å ikke tro at dette er rimelig hauset opp. Finnes klippet av "sextrakasseringrn" noe sted?

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Skrevet

Phillip har virket svært ustabil på meg siden dag 1, og egentlig John og. Litt samme ulla de to der.. Ikke godt når to slike kommer sammen.

Anonymous poster hash: 5bbe4...600
  • Liker 3
Skrevet

Nå kan det være jeg resonnerer helt feil, og jeg kommer nok til å trekke dette tilbake etterhvert, men jeg syns det er litt drøyt å kaste de ut av huset, nå vil jo de bli stemplet som sexforbrytere for resten av livet. Caroline var jo aldri i noen fare eller noe.

Du vet, NEI betyr NEI, og hun sa det mange ganger. I tillegg så har hun sagt at det var veldig ubehagelig. Men fra John og Phillip sitt ståsted, så mente de det nok som en spøk, men det ble mye verre etter hvert. Bra BB tar det på alvor er nå min mening.

• Liker 6
Skrevet

John får jo dobbel straff siden han nå må gjenforenes med sin kjære forlovede på utsiden av huset :D

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...