Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Caroline er så enkel og nitrist :-/ stakkars jente

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med hun fra Kristiansand(?)

Hver gang jeg har svitsja innom Big Brother, så syter eller griner hun.

Hvorfor griner hun nå..?

Anonymous poster hash: 1ce29...9a3
  • Liker 3
Skrevet

Caroline er så enkel og nitrist :-/ stakkars jente

Rart å sitte og hylgrine ene sekundet og så er hun helt fin etterpå. Litt drama queen?

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med hun fra Kristiansand(?)

Hver gang jeg har svitsja innom Big Brother, så syter eller griner hun.

Hvorfor griner hun nå..?

Hvem, Carro?

Skrevet

Hvem, Carro?

Vet ikke hva hun heter. Men virker sånn, utifra det andre har skrevet om Caroline.

Hvit kort kjole, ble nettopp trøsta av ei med masse tatoveringer, og rødt bånd i halsen.

Vet ikke om jeg svitsja innom reprise nå, eller hva det er (på FEM)

Skrevet

Vet ikke hva hun heter. Men virker sånn, utifra det andre har skrevet om Caroline.

Hvit kort kjole, ble nettopp trøsta av ei med masse tatoveringer, og rødt bånd i halsen.

Vet ikke om jeg svitsja innom reprise nå, eller hva det er (på FEM)

Hun er lei seg for at Julia dro, de var veldig nærme der inne. Synes det var litt rart da, hylgrine det ene sekundet for så å være helt fin.

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Skrevet

Noen som har fått med seg hvorfor TB og Anna har byttet rom forresten?

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Skrevet

Hun er lei seg for at Julia dro, de var veldig nærme der inne. Synes det var litt rart da, hylgrine det ene sekundet for så å være helt fin.

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Å? Fikk aldri med meg at de var nære.

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg syntes det er dumt at Julia gikk ut, det hadde vært morro å sett hvordan denne "forlovelsen" utartet seg videre. Må si det var "romantisk" da de hadde sex på bordet. Og Julia sa tidligere at familien ikke vil snakke med henne? Hun har nok ikke gjort det bedre nå.

Torbjørn har tapt seg med å bli så cocky syntes jeg, liker han egentlig og syntes han er kul, men noen ganger kan han være litt umoden. Som måten han taklet nomineringen på.

Liker godt Anders. Blir artig å se oppdraget hans til uka!

Skrevet

Anna, TB, John og Krissy og Pelle henger ganske løst nå. De andre er en mye mer sammensveiset gjeng.

Skrevet

Synes det var litt frekt. Alle andre kom jo for å si hadet.

Jeg kan på en måte forstå det. Hun har jo sagt at hun har sterke følelser for han, og da er det nok han det er vanskeligst å dra fra. De siste kyssene er nok viktigere for henne enn klemmer fra de andre, noe som er helt forståelig :)

Skrevet

Tror det er fordi TB mener at Phillip ga han poeng under nomineringen.

Skrevet

Så det er så iskald front mellom de altså? Ganske drøyt syns jeg. TB, John og Anna burde jo jobbe for å komme inn igjen i varmen for de er mest utsatt nå.

Lurer på hvordan TB skjønte at Phille hadde nominert han, han var jo sikker på det rett etter at de fikk vite hvem som var nominert.

• Liker 1
Skrevet

Torbjørn prøver å ro seg i land. Spent å se om han blir nominert til neste uke.

• Liker 1
Skrevet

Hahahaha!

Hva feiler det Thorbjørn egentlig?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

• Liker 1
Skrevet

Det var vel fordi det ble tatt ut en seng fra det blåe rommet. Og noen måtte ut der ifra. Det var jo rett etter nomineringen, så Anna og Torbjørn ville bytte, dermed ble Krissy og Malin igjen med Philip og Jenny.
Skrevet

Hvorfor ble det tatt ut en seng da?

Det var vel fordi det ble tatt ut en seng fra det blåe rommet. Og noen måtte ut der ifra. Det var jo rett etter nomineringen, så Anna og Torbjørn ville bytte, dermed ble Krissy og Malin igjen med Philip og Jenny.

Skrevet

Er jeg den eneste som synes litt synd på Julia? Jeg synes jo selvfølgelig også synd på john som nærmest ble tvunget til å "forlove" seg. Hun kommer fra en fattig familie, og jeg gjetter at hun ikke var med i den kule gjengen da hun var tenåringer. At hun gjør alt hun kan for å bli populær/likt er ikke så rart. Jeg får inntrykk av at hun har tatt vare på småsøsknene sine, og jeg tenke meg hvor tøft det må være når familien ikke vil ha noe med henne å gjøre. Når hun så treffer en fyr som er kul/god likt og som liker henne er det ikke rart hun tror hun er forelsket. Jeg mener ikke at jeg synes oppførselen hennes er grei, men jeg håper hun får god oppfølging av psykolog nå sånn at hun kanskje får det bedre med seg selv.

Anonymous poster hash: f6141...152

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor ble det tatt ut en seng da?

Dem er jo ikke så mange lenger, så de trenger ikke så mange senger.
Skrevet

Phillip og Caroline virker nesten som søsken, sånn typisk søsken som har mangla foreldre, så Caroline blir veldig emosjonell og Phillip har lovt at han skal alltid ta vare på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...