AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #761 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, Caroline snakka med Anders og Erland om det i stad, var jo flere som reagerte på oppførselen til Torbjørn forgie uke, Jenny, Phillip, Christoffer, Anna, Mari-Lene. Jeg fikk med meg at han var sjefete og at han og Jenny krangla, men jeg har ikke 24/7 så har ikke fått sett så mye av at han hakket på Caroline. Men ja, jeg er enig i at han er altfor sjefete. Han bør virkelig roe seg litt. Men det kommer sikkert litt også av at de svenskene ikke klarer å få til noe som helst. De skjønner jo ikke enkle beskjeder og meldinger og alt blir bare rot. Men ja, han burde roe seg. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
#Sunrise Skrevet 5. oktober 2014 #762 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg fikk med meg at han var sjefete og at han og Jenny krangla, men jeg har ikke 24/7 så har ikke fått sett så mye av at han hakket på Caroline. Men ja, jeg er enig i at han er altfor sjefete. Han bør virkelig roe seg litt. Men det kommer sikkert litt også av at de svenskene ikke klarer å få til noe som helst. De skjønner jo ikke enkle beskjeder og meldinger og alt blir bare rot. Men ja, han burde roe seg. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Jeg ser bare på facebook, der legger dem ut klipp, og der snakka Caroline om at hun syntes alt var litt vanskelig
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #763 Skrevet 5. oktober 2014 Er det bare jeg som syns veldig synd på Caroline i den forstand at hun virker veldig "dum", naiv og gal etter kjærlighet? Hun ble lei seg når ingen gav henne en grønn "trebit" og hun var lei seg mange ganger i begynnelsen over at alle andre fant noen de likte, men ingen likte henne. Så kom Christoffer inn og "jeg har funnet verdens beste kille" eller noe slik var det vel hun sa. Så viste seg at han ikke likte henne slik og da var han ikke så bra likevel. Men nå når han tok hånden hennes bort på han om natten (med vilje eller ikke) så har hun kommet så mye nærmere han og nevner hvordan det blir på utsiden ol. Hun virker bare veldig naiv. Det er veldig synd for hun virker også som en veldig snill jente som egentlig fortjener det beste. jeg er enig i at hun er naiv men jeg forstår hvorfor hun også er det. Hennes personlighet er det å være snill mot absolutt alle. Hun ønsker å tro at alle er like snille tilbake og at alle er til å stole på. Det man gjør og sier det mener man. Derfor lar hun seg også overstyre og tråkke på i enkelte tilfeller. Anonymous poster hash: c0326...362 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #764 Skrevet 5. oktober 2014 Er det bare jeg som syns veldig synd på Caroline i den forstand at hun virker veldig "dum", naiv og gal etter kjærlighet? Hun ble lei seg når ingen gav henne en grønn "trebit" og hun var lei seg mange ganger i begynnelsen over at alle andre fant noen de likte, men ingen likte henne. Så kom Christoffer inn og "jeg har funnet verdens beste kille" eller noe slik var det vel hun sa. Så viste seg at han ikke likte henne slik og da var han ikke så bra likevel. Men nå når han tok hånden hennes bort på han om natten (med vilje eller ikke) så har hun kommet så mye nærmere han og nevner hvordan det blir på utsiden ol. Hun virker bare veldig naiv. Det er veldig synd for hun virker også som en veldig snill jente som egentlig fortjener det beste. jeg er enig i at hun er naiv men jeg forstår hvorfor hun også er det. Hennes personlighet er det å være snill mot absolutt alle. Hun ønsker å tro at alle er like snille tilbake og at alle er til å stole på. Det man gjør og sier det mener man. Derfor lar hun seg også overstyre og tråkke på i enkelte tilfeller. Anonymous poster hash: c0326...362
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #766 Skrevet 6. oktober 2014 Julia er en fittekjerring. Herregud for et mas. Bitching på høyt nivå. Hadde slengt hun i veggen om jeg bodde der inne med hun. Drama. Anonymous poster hash: b6d41...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #767 Skrevet 6. oktober 2014 FY FAEN JULIA!!! Måtte faktisk skru av lyden når hun drev og bitchet. Er det mulig Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee 2
Fredrik29 Skrevet 6. oktober 2014 #768 Skrevet 6. oktober 2014 Har hele produksjonen sovna eller hva? Dette er jo sykelig kjedelig å se på Folka trenger et oppdrag som gir litt entertainment 1
superdupermeg Skrevet 6. oktober 2014 #769 Skrevet 6. oktober 2014 Wtf var det for noe med Christoffer? 1
Snuppeluppen Skrevet 6. oktober 2014 #770 Skrevet 6. oktober 2014 Var det tull måten Pelle snakket til Christoffer? Han kan vel ikke ha vært seriøs?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #771 Skrevet 6. oktober 2014 Var det tull måten Pelle snakket til Christoffer? Han kan vel ikke ha vært seriøs? Jeg tror ikke det var tull. Og det var faktisk skummelt å se på hvor sint han ble!! Han er tydeligvis besviken over Anders også. Jeg syns det virker som om Pelle er deprimert, jeg syns de burde sende han hjem. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee 1
#Sunrise Skrevet 6. oktober 2014 #772 Skrevet 6. oktober 2014 Pelle skremte meg veldig! Jeg syns det er teit og bytte person man liker fordi dem gjør noe teit en dag, men jeg mista myye respekt for pelle nå. har likt han fra dag 2, men nå ble jeg skeptisk til han
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #773 Skrevet 6. oktober 2014 Pelle skremte meg veldig! Jeg syns det er teit og bytte person man liker fordi dem gjør noe teit en dag, men jeg mista myye respekt for pelle nå. har likt han fra dag 2, men nå ble jeg skeptisk til han Hva var det egentlig christoffer gjorde?Anonymous poster hash: e0c83...9b0
#Sunrise Skrevet 6. oktober 2014 #774 Skrevet 6. oktober 2014 Hva var det egentlig christoffer gjorde?Anonymous poster hash: e0c83...9b0 virka nesten som han lagde lyder og trudde han var en zombi opplegg for og skremme de andre 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #775 Skrevet 6. oktober 2014 Hva var det egentlig christoffer gjorde?Anonymous poster hash: e0c83...9b0 Alle har dårlige dager, og Pelle kom med et utbrudd. Han har jo holdt seg i skinnet i lenge uten å si noe til noen, og nå rant det vel over for han. Skjønner han veldig godt. Var sikkert tilfeldig at det ble Chris, eller så har han irritert han lenge. Men Julia, fy satan for ei hurpe! Anonymous poster hash: b096d...f8c 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #776 Skrevet 6. oktober 2014 FY FAEN JULIA!!! Måtte faktisk skru av lyden når hun drev og bitchet. Er det mulig Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Helt jææævelig for hurpete og fæl ho er! Anonymous poster hash: b096d...f8c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #777 Skrevet 6. oktober 2014 Helt jææævelig for hurpete og fæl ho er! Anonymous poster hash: b096d...f8c Hvor* kremt Anonymous poster hash: b096d...f8c
boblesaft Skrevet 6. oktober 2014 #778 Skrevet 6. oktober 2014 Pelle skremte meg veldig! Jeg syns det er teit og bytte person man liker fordi dem gjør noe teit en dag, men jeg mista myye respekt for pelle nå. har likt han fra dag 2, men nå ble jeg skeptisk til han Skjedde dette i episode 36?
#Sunrise Skrevet 6. oktober 2014 #779 Skrevet 6. oktober 2014 Skjedde dette i episode 36? Dagens episode, vet ikke hvilken det er:P
sweety pie Skrevet 6. oktober 2014 #780 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg så ikke idag. Hva gjorde Julia, siden mange er furt på henne. Synes Pelle virker veldig likegyldig til alt. Thorbjørn minner meg om en tegnefilm figur. Lurer på om det er der jenta har veldig langt hår, magisk hår. Kommer ikke på hva den het.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå