Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De burde hatt en bindende kontrakt som gav de bot eller sånn hvis de trakk seg bare fordi de er lei og savner mamma. Ødelegger programmet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De burde hatt en bindende kontrakt som gav de bot eller sånn hvis de trakk seg bare fordi de er lei og savner mamma. Ødelegger programmet

Tror de har det. Var snakk om det på det svenske forumet, tror jeg.

Skrevet (endret)

Kommer Phille og Anna til å ligge sammen?

Endret av sweety pie
Skrevet

Ok, så det nå at det ikke var det. Virka bare sånn utifra reklamen.

Skrevet

Tror de har det. Var snakk om det på det svenske forumet, tror jeg.

Ikke at jeg vet, men jeg tviler litt sterkt på det egentlig.. Dette er jo ikke akkurat folk som har penger utenfor huset.

Noen som vet om det stemmer at Caroline har runket Christoffer? Såg noen skrev det på det svenske forumet.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Skrevet

Ikke at jeg vet, men jeg tviler litt sterkt på det egentlig.. Dette er jo ikke akkurat folk som har penger utenfor huset.

Noen som vet om det stemmer at Caroline har runket Christoffer? Såg noen skrev det på det svenske forumet.

Joda, det stemmer. Men han klådde på henne først.

Skrevet

Når skjedde dette da? Han virker jo som om han ikke kan fordra henne.

• Liker 1
Skrevet

Ligger faktisk et lite klipp av det ute på bigbrother sine nettsider. Lurer på om hun tok han helt til topps :fnise:

Skrevet

http://www.bigbrother.no/videos/en-belonning-under-teppet/

Skrevet

Er tydelig at han ikke hadde noe imot det. Han sa jo igår at han våkna av det, men er jo han som drar henne inn mot seg da.

Sa han det? For en løgner!! Det er jo helt tydelig at han er med på det og mer til.

Skrevet

Sa han det? For en løgner!! Det er jo helt tydelig at han er med på det og mer til.

Men Christoper er rar, det er bare slik det er. Løgner eller ikke, for det vi vet, så kan det hende han tror på det selv.

Skrevet

Ugh, akkurat hva Big Brother IKKE trenger: mer white trash.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
  • Liker 1
Skrevet

Men Christoper er rar, det er bare slik det er. Løgner eller ikke, for det vi vet, så kan det hende han tror på det selv.

Kan jo også hende det var en spøk og at ingen forstod det. :)

Skrevet

http://www.bigbrother.no/deltakere/malin/ Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Ho hadde slitne øyne og ser nesten dopa ut på det bildet... De kunne jo tatt et litt bedre bilde!

Anonymous poster hash: e8425...367

• Liker 2
Skrevet

Ho hadde slitne øyne og ser nesten dopa ut på det bildet... De kunne jo tatt et litt bedre bilde!

Anonymous poster hash: e8425...367

Ser heller ikke 21 år gammel ut. Før jeg så alderen, så tippa jeg 30.

Skrevet

Ser heller ikke 21 år gammel ut. Før jeg så alderen, så tippa jeg 30.

du er ikke alene :P

Skrevet

Liker ikke at han beskylder Caroline for å ha runka han mens han sov, det er jo å betrakte som voldtekt, og ganske alvorlig å beskylde noen for.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke at han beskylder Caroline for å ha runka han mens han sov, det er jo å betrakte som voldtekt, og ganske alvorlig å beskylde noen for.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Enig, man ser jo at han er våken og med på det. Syns faktisk bigbrother burde gripe inn hvis han fortsetter å si at han sov.

Anonymous poster hash: ec7b7...ab8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...