bruker_K Skrevet 6. oktober 2014 #781 Skrevet 6. oktober 2014 Synes det var kjempe ubehagelig å høre på hva pelle sa til christoffer. uff, har ikke hatt noe i mot han, men det der var ikke greit.. slik jeg hørte det, sa han et ord på russisk eller noe, etter anders tullet(?) med at han ville ha på lyset inn på såverommet, og de andre ikke var med på det.
UnderCover Skrevet 7. oktober 2014 #782 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Jeg hadde også klikket om jeg var Pelle. Det er midt på natten, og folk vil sove. Om jeg hadde ligget og hørt på zombi-lyder, mas og vas, synging, hoing og latter, så hadde nok mitt beger også rent over. De hadde tross alt holdt på i flere timer. Men hva var det med Caroline da? Spratt ut av sengen og stilte seg opp for å se på at Christoffer fikk kjeft.. Endret 7. oktober 2014 av UnderCover 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #783 Skrevet 7. oktober 2014 Pelle og Anders skulle bære Chris ut av rommet, men Anders trakk seg, så Caro tilbød seg å hjelpe. Derfor stod hun der. Jeg mistenker vel at Pelle bedrev skuespill, men om reaksjonen hans var reell så kan jeg forsåvidt forstå den. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Adelia Skrevet 7. oktober 2014 #784 Skrevet 7. oktober 2014 Julia, Krissy, Torbjørn og Christoffer nominert! Nå håper jeg at Julia ryker. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #785 Skrevet 7. oktober 2014 Julia, Krissy, Torbjørn og Christoffer nominert! Nå håper jeg at Julia ryker. Jeg håper Julia blir!! Må jo ha noen som lager liv der inne, skal jo være verdt å se på Jeg håper Krissy går ut, har nesten ikke sett noe til henne føler jeg. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #786 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg håper Julia blir!! Må jo ha noen som lager liv der inne, skal jo være verdt å se på Jeg håper Krissy går ut, har nesten ikke sett noe til henne føler jeg.Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Samme her! Har aldri skjønt hvorfor folk vil ha ut de "slemme" av sånne serier. Ser man ikke på for å få mest mulig drama? HahaAnonymous poster hash: 69cef...d9a 1
UnderCover Skrevet 7. oktober 2014 #787 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Samme her! Har aldri skjønt hvorfor folk vil ha ut de "slemme" av sånne serier. Ser man ikke på for å få mest mulig drama? HahaAnonymous poster hash: 69cef...d9a Joda, men hun er veeeeldig sutrete og veldig irriterende. Det er ikke gøy å sitte å se på noen som klager for alt, og bare går rundt og surner mer og mer for hver dag. Får nesten lyst å vri om nakken på henne. Så hun er ikke "slem" og gøy, hun er rett og slett bare grenseløst irriterende. Tipper hun ryker på torsdag. Synd at det skulle bli sånn, for hun var en av favorittene mine for inntil 2 uker siden. Endret 7. oktober 2014 av UnderCover 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #788 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg ser jo for drama og da er det gøy at Julia er med. Det blir jo dritkjedelig uten henne. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Adelia Skrevet 7. oktober 2014 #789 Skrevet 7. oktober 2014 Julias og Torbjørns reaksjon er nok til at dem kan ryke ut. Kaller folk falsk for at de har blitt nominert. Ingen av de som har blitt nominert har reagert slik før. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #790 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg ser jo for drama og da er det gøy at Julia er med. Det blir jo dritkjedelig uten henne.Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Drama blir det nok uansett. Synest det er bedre nå enn når felicia var der inne f.eksAnonymous poster hash: e0c83...9b0 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #791 Skrevet 7. oktober 2014 Hvis dere er overgjennomsnittlig opptatt av BB. Så anbefaler jeg "Big Brother Norge 2014 supportergruppe" på fb. Der er tidligere deltakere og Adam Alsing medlem. I tillegg til at admin er flink til oppdatere oss hva som har skjedd i løpet av dagen. Anonymous poster hash: b8145...ebe
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #792 Skrevet 7. oktober 2014 Hvis dere er overgjennomsnittlig opptatt av BB. Så anbefaler jeg "Big Brother Norge 2014 supportergruppe" på fb. Der er tidligere deltakere og Adam Alsing medlem. I tillegg til at admin er flink til oppdatere oss hva som har skjedd i løpet av dagen.Anonymous poster hash: b8145...ebe Går det an å fikse innstillinger på facebook slik at "vennene" mine ikke kan se at jeg blir/er medlem? Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #793 Skrevet 7. oktober 2014 Går det an å fikse innstillinger på facebook slik at "vennene" mine ikke kan se at jeg blir/er medlem? Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Gruppen er lukket, så tror ikke det skal være synlig. Men vet ikke. De får i allefal ikke opp innlegg og sånt. Anonymous poster hash: b8145...ebe
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #794 Skrevet 7. oktober 2014 Gruppen er lukket, så tror ikke det skal være synlig. Men vet ikke. De får i allefal ikke opp innlegg og sånt. Anonymous poster hash: b8145...ebe Sjekket akkurat ut. Og gruppen er ikke synlige for andre. Anonymous poster hash: b8145...ebe
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #795 Skrevet 7. oktober 2014 Men kommer det ikke opp på feeden at "Navn Navnesen er når med i gruppen Big Brother bla bla bla" på newsfeeden da? Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #796 Skrevet 7. oktober 2014 Men kommer det ikke opp på feeden at "Navn Navnesen er når med i gruppen Big Brother bla bla bla" på newsfeeden da?Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Ikke når det er lukket gruppe. Anonymous poster hash: b8145...ebe
Adelia Skrevet 7. oktober 2014 #797 Skrevet 7. oktober 2014 Torbjørn er altså så bitter for å bli nominert. Hvis alle skulle ha oppført slik hver gang dem ble nominert, så hadde ikke verden stått til jul. Herregud, ta det som en mann.
#Sunrise Skrevet 7. oktober 2014 #798 Skrevet 7. oktober 2014 Torbjørn er altså så bitter for å bli nominert. Hvis alle skulle ha oppført slik hver gang dem ble nominert, så hadde ikke verden stått til jul. Herregud, ta det som en mann. Tydelig at han ikke tenker så langt, men han sa jo i forje uke at han ble godt likt av alle, så han har nok fått virkeligheten litt rett i tryne, sikkert ikke så lett 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #799 Skrevet 7. oktober 2014 Noen som ser på liven? Regner med det blir slossing mellom Philip og Torbjørn om de fortsetter å drikke.. Anonymous poster hash: e2586...5c0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #800 Skrevet 7. oktober 2014 Har ikke live, hva skjer?! Noen som ser på liven? Regner med det blir slossing mellom Philip og Torbjørn om de fortsetter å drikke.. Anonymous poster hash: e2586...5c0 Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå