Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, de snakket jo om at han dusjet i natt.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

1 gang i natt er ikke det samme som at han stadig dusjer ;)

Anonymous poster hash: ff056...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 gang i natt er ikke det samme som at han stadig dusjer ;)Anonymous poster hash: ff056...220

hæ? Det var ikke deg jeg sa.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dusjet da stadig han.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

hæ? Det var ikke deg jeg sa.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Hva var det du mente da?

Anonymous poster hash: ff056...220

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du mente da? Anonymous poster hash: ff056...220

Thorbjørn sa i går at han visste at Tommy dusjet fordi han hadde sett det flere ganger, men at det luktet fordet.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorbjørn sa i går at han visste at Tommy dusjet fordi han hadde sett det flere ganger, men at det luktet fordet.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Da har du hørt feil. Se klippet på bigbrother.no om du vil høre samtalen på nytt.

Anonymous poster hash: ff056...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du hørt feil. Se klippet på bigbrother.no om du vil høre samtalen på nytt. Anonymous poster hash: ff056...220

Det er klippet bort veldig mye av samtalen i det klippet. Men Thorbjørn sier til Thomas at han vet at han dusjer.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klippet bort veldig mye av samtalen i det klippet. Men Thorbjørn sier til Thomas at han vet at han dusjer.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

NEI det gjør han ikke. Jeg satt og hørte denne samtalen live jeg og.

Anonymous poster hash: ff056...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI det gjør han ikke. Jeg satt og hørte denne samtalen live jeg og. Anonymous poster hash: ff056...220

JO DET GJORDE HAN (jeg kan også rope).

Hvis du så på i natt er det rart du viste til klippet, siden det meste av samtalen er klippet bort...

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO DET GJORDE HAN (jeg kan også rope).

Hvis du så på i natt er det rart du viste til klippet, siden det meste av samtalen er klippet bort...

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Jaja, da hørte vi forskjellig. Jeg vet hva jeg hørte.

Dessuten, så dusjer ikke Tommy til stadighet, og dette vet Torbjørn (og alle de andre i huset), så hvorfor i all verden skulle han si det til Tommy?

Anonymous poster hash: ff056...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da hørte vi forskjellig. Jeg vet hva jeg hørte.Dessuten, så dusjer ikke Tommy til stadighet, og dette vet Torbjørn (og alle de andre i huset), så hvorfor i all verden skulle han si det til Tommy? Anonymous poster hash: ff056...220

Herre min hatt, er det virkelig noe å krangle over??

Det er ikke alle som dusjer daglig, og det er vel det de mener. Thorbjørn sa at han hadde sett at han dusjer, men at han må skifte klær, bruke deo osv etter at han har dusjet.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt, er det virkelig noe å krangle over??

Det er ikke alle som dusjer daglig, og det er vel det de mener. Thorbjørn sa at han hadde sett at han dusjer, men at han må skifte klær, bruke deo osv etter at han har dusjet.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Torbjørn sa virkelig ikke det.

Er ikke bare meg som krangler. Du får ikke mer respons fra meg på den der mer fra nå av hvertfall.

Anonymous poster hash: ff056...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn sa virkelig ikke det. Er ikke bare meg som krangler. Du får ikke mer respons fra meg på den der mer fra nå av hvertfall. Anonymous poster hash: ff056...220

Da fikk du det bare ikke med deg da:)

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett Live-sendingen før nå. Hvor teit er det ikke at Adam og Pia røpte at de hadde muligheten til å dele Vip-festen med de andre? Sto det ikke i brevet at de andre ikke kom til å få vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sett Live-sendingen før nå. Hvor teit er det ikke at Adam og Pia røpte at de hadde muligheten til å dele Vip-festen med de andre? Sto det ikke i brevet at de andre ikke kom til å få vite det?

Hvor fikk du sett sendingen?!

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du sett sendingen?!

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Jeg har Dplay bruker:-) Om du ikke har det ligger de nyeste episodene gratis på den svenske siden. Men da må man laste ned Hola Unblocker for å se de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett Live-sendingen før nå. Hvor teit er det ikke at Adam og Pia røpte at de hadde muligheten til å dele Vip-festen med de andre? Sto det ikke i brevet at de andre ikke kom til å få vite det?

Haha, jeg synes det var kjempemorsomt :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er Ioana så sur?

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Akkurat nå, eller generelt? Jeg har ikke live så får ikke sett hva som skjer, men dette sto nettopp på det svenske forumet:

Jaha, Ioana ska tydligen lämna huset. Bara inte de tar in Sondre igen då.

Men vet ikke om det stemmer da.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som forresten har en konto på Flashback og kan spørre de om noe for meg? (man må visst være registrert der i 30 dager før man får begynne å skrive). Jeg lurer på hvorfor Paulina absolutt ikke likte Julia på den lille tiden hun var der inne. Mistenker at de kjente til hverandre fra før.



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Ioana så sur?

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Fordi hun ER slik. Om Ioana forlater huset, så kommer Jenny s til å stå for drittslengingen. Om Jenny s forlater huset, så kommer Ioana til å stå for drittslengingen..

Har ingenting imot folk som lager kvalme, men disse to er mobbere. En viss forskjell.

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...