Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, føler jeg må forklare meg her. Dette var helt i starten før jeg selv skjønte alvoret i saken. Trodde ikke det skulle utvikle seg slik.

Bare til pass for at de måtte forlate huset! Man så på Caroline etter hvert at hun syntes det var ubehagelig.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Syns Philip så minst like ukomfortabel ut. John var den store stygge ulven her

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er helt på sin plass!! Han Phillip vært et SNEV av mannfolk, så hadde han rivd vekk lille John når han såg hvor utilpass jenta blei... Helt utrolig.. Skulle ikke tro noen av de var et hakk over 14 år..

Endret av Ljhh
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt rett å kaste ut John! Det er tydelig at hun er utilpass, og han sier jo også at de ikke slipper ut før hun har sugd Philip.

Synest ikke Philip burde kastes ut da!

Er det noen som vet hva deltagerne har fått beskjed om ang hvorfor de måtte forlate huset?

Her tror jeg forresten det er link til klippet, for de som ikke rakk å se før det ble fjernet fra YouTube.https://www.dropbox.com/s/oq8zobecbamfjml/BBSE%20John%20Phillip%20Caroline.mp4?dl=0Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Detta var rett å slett vondt å se på! Etter å ha sett denne videoen forstår jeg hvorfor de kasta ut Phillip også. Han går hele tiden frem og tilbake med om han er enig eller ikke, og gjør situasjonen enda vanskeligere for Caroline. Dette var ikke noen grei situasjon i det hele tatt og er glad for at produksjonen viste at sånne ting er uakseptabelt.

John sa klart og tydelig at de ikke slipper ut før de gjorde som han ville. Får rett å slett vondt av dett klippet. Håper deltagerne får vite hvorfor de ble sendt hjem, uten at de nevner Caroline spesielt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Philip så minst like ukomfortabel ut. John var den store stygge ulven herAnonymous poster hash: 69cef...d9a

Ja, til dels enig der, men Philip var absolutt med på leken. I alle fall helt i starten, så han var absolutt med på å fyre John opp. Men hadde ikke trodd at de skulle sende ut begge, da det var John som har mest skyld i hele greia. Kanskje Philip får komme inn igjen? Ser det har kommet mange reaksjoner på at de sendte han ut.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det "dere" som er hårsåre eller "vi andre" som er for "care"?

Hadde selv (som jente) taklet den situasjonen der helt fint! Men er enig i at John ble kastet ut likevel for å sette et eksempel, spes siden han i tillegg var dust mot Krissy.

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvis carro ikke skjønner sammenhengen hvorfor de ble kastet ut?

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvis carro ikke skjønner sammenhengen hvorfor de ble kastet ut?

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

Hva har deltagerne fått vite da, ang hvorfor de ble diskvalifisert?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Caro veldig veldig full? Hun var jo aldri i noen "fare", men hun lot seg presse.

Viktig med tydelige reaksjoner på slik svinaktig oppførsel

Anonymous poster hash: 0ea72...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo ikke å være i fare når man blir utsatt for seksuell trakassering! Det å bli utsatt for seksualisert press foregår da også uten at man er i fare! Å gjøre dette mot andre er IKKE greit.

Anonymous poster hash: 4d06c...f8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes synd på henne faktisk. Jeg har selv opplevd noe lignende og vet hvor skremmende det kan være. Om hun ikke hyler og skriker akkurat, er det nok til å skape stor angst. Man ser det også på kroppsspråket hennes. Det å bli stengt inne og truet på en slik måte, er veldig skremmende. Husk også på at i tillegg til at hun er stengt inne i et rom med to sterke mannfolk, er hun også stengt inne i et hus uten telefon o.s.v. Helt rett av BB å kaste de på huet og ræva ut! I mine øyne har de hatt null respekt fra dag en begge to.



Anonymous poster hash: 5bbe4...600
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "dere" som er hårsåre eller "vi andre" som er for "care"?

Hadde selv (som jente) taklet den situasjonen der helt fint! Men er enig i at John ble kastet ut likevel for å sette et eksempel, spes siden han i tillegg var dust mot Krissy.

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Det der kjenner jeg at jeg også lurer på. Det kommer stadig nye tråder her inne, type "ble jeg voldtatt", "var dette misbruk" osv, og jeg blir alltid like gal på de som sier at det IKKE var det. Jeg støtter alltid den som føler seg misbrukt/voldtatt.

Men her er jeg motsatt. Greit nok at de ble kastet ut, men jeg syns at det er drøyt at de skal stemples som sexforbrytere resten av livet. Og som jeg sa tidligere; for meg virker det mer som om John skal holde de andre ute, ikke sperre Caroline inne. Man må jo se det litt i sammenheng. Carro prøver ikke engang å komme seg ut, Philip gjør ingen anstøt mot henne (ikke John heller), og det står folk på utsiden som Carro lett kan komme i kontakt med. I tillegg har hun ikke vist et eneste tegn på problemer i dag, snarere motsatt. Og hun skjønte ikke at det var pga det som skjedde på rommet at de ble disket fra BB. De trodde jo lenge at det var pga det med Krissy enda Philip ikke hadde vært med på det.

Jeg er sikker på at dersom produksjonen ikke hadde gjort noe, fått en oppklaringsprat med partene, og lagt ut klippet på BB sine hjemmesider med overskriften: Carro, John og Phillip er fulle i blue room, så hadde ikke folk tatt sånn av. Det blir jo eklere av å se når man "vet" at man ser på et "overgrep".

Syns det var verre det John gjorde mot Krissy, det var ren trakassering.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på henne faktisk. Jeg har selv opplevd noe lignende og vet hvor skremmende det kan være. Om hun ikke hyler og skriker akkurat, er det nok til å skape stor angst. Man ser det også på kroppsspråket hennes. Det å bli stengt inne og truet på en slik måte, er veldig skremmende. Husk også på at i tillegg til at hun er stengt inne i et rom med to sterke mannfolk, er hun også stengt inne i et hus uten telefon o.s.v. Helt rett av BB å kaste de på huet og ræva ut! I mine øyne har de hatt null respekt fra dag en begge to.

Anonymous poster hash: 5bbe4...600

Det der blir helt feil for meg. Hun er jo tryggere i BB enn i et hus i det virkelige liv, selv om hun ikke har telefon. Med andre deltakere som stod på den andre siden av døren, produksjon og publikummere som ser på 24/7.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig, men det som gjør det litt rart er at det ser ut som hun har litt lyst og er med på deler av det, men at hun ikke tør. Ingen tvil om at det var trakassering og seksualisert press. Man kan jo tenke sitt om hvordan de karene ter seg på utsiden av huset når de ikke blir filmet

Anonymous poster hash: 0ea72...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det klippet var ubehagelig å se. Helt rett at John ble sendt ut. Men jeg syns ikke Philip skulle blitt disket også. Man ser at han er med på spøken i starten, så lenge han bare fleiper, men jo lenger det går og jo mer John presser, så drar også han seg unna..



Anonymous poster hash: ff8f5...bb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...