Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fader den dere sensureringen deres altså. Hvorfor driver de sånn med det? Ergelig når jeg bataler for å se døgnet rundt!

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde de kastet den inn mot BBs vilje mener du? Eller musforstod jeg nå? Spennende :D

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Ja. BB tok ballen bort. Men flere av deltakerne så hva som sto på ballen. Var et hjerte med navnet Jenny inni. I tillegg til at det sto "unnskyld Krissy" på svensk. Men om det er John eller Philip som har kastet det, vet man jo ikke. Men det tyder jo litt på det :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor kan jeg se gårsdagens episode gratis? Dekoderen min valgte nemlig

Å ikke ta opp gårsdagens episode - til min store sinne !!!!

Anonymous poster hash: eea32...bd2

Skrevet

Hvor kan jeg se gårsdagens episode gratis? Dekoderen min valgte nemlig

Å ikke ta opp gårsdagens episode - til min store sinne !!!!

Anonymous poster hash: eea32...bd2

Jeg tror alle Big Brother episodene går i reprise på FEM på fredagene. Eller kanskje noe i natt? Den var uansett kjedelig :)

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

• Liker 1
Skrevet

Jenny er veldig pen synes jeg, øynene smiler når hun smiler. Men ja, enig med dere at hun har en litt kjedelig personlighet.

Men det kan jo også være fordi hun er innestengt med helt fremmede mennesker. Man lever jo i en boble der inne. Ikke helt enkelt å være seg selv der inne.

Enig, hun er utrolig vakker. Utrolig fin utstråling.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

• Liker 2
Skrevet

Og inni det hjertet hadde Philip skrevet til Jenny: Elsker deg, og venter på deg på utsiden"

......................... vet ikke hva jeg skal tro om akkurat den, Mr Player :fnise:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Mari-Lene angrer på at hun forlot huset

http://bigbrotherliv.blogg.no/1413139089_den_egentlige_grunnen.html

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

For all del, jeg liker Mari-Lene, men virker litt som hun prøver å skylde på Big Brother for at hun valgte å dra. Ja, hun hadde helt sikkert valgt å bli hvis hun fikk et hint om at kjæresten kom til å komme innom huset, men hele poenget er jo å klare å være der uten noe kontakt med omverden. Det klarte hun ikke og det ligger ikke på noen andre enn henne selv.

Endret av hakunamatataa
  • Liker 2
Skrevet

For all del, jeg liker Mari-Lene, men virker litt som hun prøver å skylde på Big Brother for at hun valgte å dra. Ja, hun hadde helt sikkert valgt å bli hvis hun fikk et hint om at kjæresten kom til å komme innom huset, men hele poenget er jo å klare å være der uten noe kontakt med omverden. Det klarte hun ikke og det ligger ikke på noen andre enn henne selv.

Riktig. Mari-Lene har seg selv å takke for den!

Skrevet

Jeg syns Christoffer er helt herlig!!:) Haha, når han rømmer fra fengslet og spiser alt han ser, så søt :fnise: Han er min favoritt :hjerte:

Skrevet

Jeg syns Christoffer er helt herlig!!:) Haha, når han rømmer fra fengslet og spiser alt han ser, så søt :fnise: Han er min favoritt :hjerte:

Tusen takk for spoiler!! Unødvendig

• Liker 2
Skrevet

Står jo på både face og insta, ikke så veldig spoiler akkurat

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

• Liker 6
Skrevet

Haha, det var vel ikke en spoiler akkurat. Det står jo over alt:)

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke spoiler! Hele poenget med big brother er at man kan følge med live 24-7.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er spoiler har det vært veldig mye av det i denne tråden ;)

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke se at phillip gjorde noe spes galt under klippet jeg. Det var john som presset de begge to på en måte. Phillip satt jo der og sa flere ganger at han elsker jenny og var forelsket i henne derfor ville han ikke gjøre noe. Han var like mye offer som det carro var i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Hvem tror dere vinner egentlig?

Skrevet

Det er da ikke spoiler! Hele poenget med big brother er at man kan følge med live 24-7.

Å, er det det?? Du som har bestemt det da? Her er det flere som kun ser på tv, og da er dette spoiler! Lag egen tråd om dere vil spoile.

Anonymous poster hash: 5bbe4...600

• Liker 3
Skrevet

Å, er det det?? Du som har bestemt det da? Her er det flere som kun ser på tv, og da er dette spoiler! Lag egen tråd om dere vil spoile.

Anonymous poster hash: 5bbe4...600

Står ingenting om at dette er en spoilerfri tråd, og det har vært "spoilere" hele veien. Så du kan vel heller lage en tråd du, om du kun vil ha en tråd for bare tv-seerne.

Anonymous poster hash: ff8f5...bb1

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...