Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ojjj eller Christopher.. Uansett desperat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg eeeelsker anders!

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

• Liker 1
Skrevet

Liker Anders bedre og bedre. Han er morsom, virker smart.. Blir litt kjekkere og kjekkere... :)

Anonymous poster hash: 0f1b8...8f4
Skrevet

Veldig mange av de jeg likte er ute allerede. Likte godt Philip og Julia.

Nå liker jeg godt pelle,anders,anna og torbjørn selv om han er litt sjefete til tider.

Likte også caroline før fordi hun var så snill men hun har ekstremt dårlig selvtillit og har falt ekstremt nedover hos meg.

Kristoffer, krissy og malin samt erland er midt på 3.

Jenny er ufattelig kjedelig og anonym egentlig og de nye har jeg ingen forhold til enda.

Min favoritt er vel anna.

Skrevet

Huff Caroline er tragisk stakkar.

Anonymous poster hash: 70ebf...659
  • Liker 1
Skrevet

Stakkars Caroline! Synes det er skikkelig dårlig gjort av Anders og Christoffer, de er mye mer modne enn henne og burde skjønne at hun blir såret.

Anonymous poster hash: f6141...152

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig Caroline? Hun skjemmer seg helt bort jo! Har aldri likt henne men nå har jeg ikke ord lenger.. Hva holder hun på med egentlig. Så desperat har jeg aldri sett noen være, er ikke rart at ingen vil ha henne der inne. Jenny har fortsatt ikke funnet seg en personlighet og er så kjedelig at jeg har ikke sett på maken. Krissy virker snill men får lite tvtid dessverre. Likte Malin i begynnelsen men nå er hun grusom, kjeftete og tror at hun vet og kan alt best. Liker ikke Anna lenger heller, hun har vært min favoritt men det er hun absolutt ikke lenger. Hun sank så etter den episoden med Malin og Torbjørn her om dagen. Pelle og Anders er mine favoritter. Håper Anders vinner-

Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Skrevet

Caroline forstår virkelig ikke ironi. Tragisk. Irriterende. Vet ikke hva, men folk som ikke skjønner det, irriterer meg noe grønnjææævelig

Anonymous poster hash: b096d...f8c
Skrevet

Svært sjelden jeg blir flau over noe jeg ser på TV, men når Caroline begynte å "jokke" på Christoffer, da fant jeg frem puten, så flau (på hennes vegne, på fordi jeg så på) ble jeg. Pinlig.

Tror det er Caroline som må hjem på torsdag. For desperat, slitsom og nok er nok. Det er faktisk til Carolines beste at hun blir stemt ut.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef
  • Liker 5
Skrevet

Caroline er faktisk stolt over at hun fikk to gutter på en kveld. Ehh.

Skrevet

Irriterer meg så at hu Caroline liksom fremstiller seg så uskyldig ellers, for deretter å være på hugget etter to gutter på en kveld..

Anonymous poster hash: c51b0...ba1

Skrevet

Synes det er veldig tydelig at jenta har dårlig selvfølelse og selvrespekt. Da er det ikke så pent å rakke ned på henne.

Anonymous poster hash: 1ce29...9a3
  • Liker 2
Skrevet

Synes det er veldig tydelig at jenta har dårlig selvfølelse og selvrespekt. Da er det ikke så pent å rakke ned på henne.

Så hvis hun hadde hatt meget bra selvtillit så hadde det vært ok? 😂

Anonymous poster hash: b8145...ebe

• Liker 1
Skrevet

Så hvis hun hadde hatt meget bra selvtillit så hadde det vært ok?

Anonymous poster hash: b8145...ebe

Uansett da, så rakker hun jo ned på seg selv.

Skrevet

Så hvis hun hadde hatt meget bra selvtillit så hadde det vært ok?

Hvis folk bare er dumme eller rasshøl, så er det jo mer greit å si hva man synes om det, enn når noen helt tydelig sliter med selvbildet og dermed oppfører seg merkelig..

Synes det var fint gjort av han som satte seg ned med henne, og sa sin mening på en fin måte. At hun var for redd for å ikke bli likt, at hun ble "desperat"

• Liker 1
Skrevet

Uansett da, så rakker hun jo ned på seg selv.

Og da hjelper det ikke at andre også gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Det positive er at hun sier i mot Torbjørn. Jeg takler ikke Torbjørn!

Anonymous poster hash: b6d41...ae4

Jeg har egentlig likt henne, men hu begynner å bli mye. Men så lenge hu fortsetter å si imot TB så liker jeg henne ;)

Skrevet (endret)

Og da hjelper det ikke at andre også gjør det.

Er ikke meg som har skrevet noe om affærene til Caroline. Og hun må regne med at folk snakker om henne når hun driter seg ut på tv ;) Jeg håper derimot at hun ryker idag :)

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Skrevet

Jeg håper virkelig at Torbjørn ryker, men tror nok at det er Caroline.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper virkelig at Torbjørn ryker, men tror nok at det er Caroline.

Torbjørn tar vi neste uke ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...