sweety pie Skrevet 29. oktober 2014 #1221 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Så pingle Anders er 😂😂 de vet jo at alt er tull. Endret 29. oktober 2014 av sweety pie
Cambria Skrevet 30. oktober 2014 #1223 Skrevet 30. oktober 2014 Fordi di tror det er på "all inclusive vel. Drittunger som kun bryr seg om røyk og alkohol!Dere som har live, skjer det virkelig så innihelvete lite at vi er nødt til å se diskusjoner om røyk/snus og alkohol hver jævla episode? Eller er det bare produksjonen som gjør en bedriten jobb? Føles litt som å se reprise flere ganger. Zzzz Anonymous poster hash: b7611...a5d Ja det skjer så lite. Det er superkjedelig å se på live nå. Eneste grunnen til at jeg har det er fordi jeg trenger dplay for å se episodene. Live var bra de første ukene, nå blir det kjedeligere og kjedeligere...
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #1224 Skrevet 30. oktober 2014 Malin liker å være sur eller? Hun er jo sur hele tiden, absolutt heeele tiden er hun sur! Bitcher og kjefter.... Kan være for hun har vondt men seriøst altså, prøv å bli litt blidere! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #1225 Skrevet 30. oktober 2014 Hva har skjedd med Malin egentlig? Anonymous poster hash: d46fb...bcf
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #1226 Skrevet 30. oktober 2014 Må si at Haloween episoden er den beste episoden denne sesongen. Anders... Hahahaha. Men hadde trolig blitt like redd selv.. :-) Anonymous poster hash: 35a1b...c45 4
#Sunrise Skrevet 30. oktober 2014 #1227 Skrevet 30. oktober 2014 syns Pelle og Johanna blir for klissete, dårlig gjort ovenfor krissy 1
sweety pie Skrevet 30. oktober 2014 #1228 Skrevet 30. oktober 2014 syns Pelle og Johanna blir for klissete, dårlig gjort ovenfor krissy Oi hvordan skjedde dette? Så at de lå sammen i senga.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #1229 Skrevet 30. oktober 2014 Hvem går ut? Får ikke sett! Anonymous poster hash: d46fb...bcf
Fredrik29 Skrevet 30. oktober 2014 #1230 Skrevet 30. oktober 2014 Henrik, tidenes mest mislykkede BB-deltager. Snakk om å bomme ... Hyggelig at de får nyttårsfeiring 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #1231 Skrevet 30. oktober 2014 De er nå litt søte da, rare gjengen Anonymous poster hash: 70ebf...659
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #1232 Skrevet 30. oktober 2014 Etter at jeg begynte å se mer har oppfatningen min av deltagerende skiftet helt om. Jenny som jeg ikke syns noe om er både søt og snill, litt dum men veldig søt og snill. Støttende og tror hun vil alle godt. Krissy irriterer meg noe enormt!!!! Skal ha og låne alt av alle hele tiden, hadde blitt gal av henne hvis jeg hadde vært i nærheten av henne. Torbjørn likte jeg heller ikke før men tror han er viktig for gruppen og en grei type. Anna er suttrete og sytete og skifter i humør på en femøring men søt og snill når hun er blid. Erland likte jeg heller ikke men virker som en sympatisk og fin mann:) Anders, Pelle og Christoffer er så herlige sammen. Johanna vet jeg ikke helt hva jeg syns om men hun virker helt grei, Malin derimot håper jeg ryker så fort som mulig. Hun er rett og slett ekkel! Henrik var noe for seg selv, like greit at han måtte gå i dag. Anonymous poster hash: 582e5...1c2 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #1233 Skrevet 31. oktober 2014 Hvorfor legges episodene på Dplay ut så jævla sent?! Anonymous poster hash: 04ec4...e16 1
Gjest Chloe87 Skrevet 31. oktober 2014 #1234 Skrevet 31. oktober 2014 Inatt har Anna sovet med Johanna og Christoffer, Torbjørn er ikke blid..
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #1235 Skrevet 31. oktober 2014 Torbjørn er blid, og har vært det så lenge jeg har sett på i dag. Har ikke sett på så lenge men hvertfall en time! Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Gjest Chloe87 Skrevet 31. oktober 2014 #1236 Skrevet 31. oktober 2014 Torbjørn er blid, og har vært det så lenge jeg har sett på i dag. Har ikke sett på så lenge men hvertfall en time! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Ja, de har skværet opp heldigvis
sweety pie Skrevet 31. oktober 2014 #1237 Skrevet 31. oktober 2014 Ja, de har skværet opp heldigvis Hva skjedde imellom dem?
Gjest Chloe87 Skrevet 31. oktober 2014 #1238 Skrevet 31. oktober 2014 Hva skjedde imellom dem? Anna sov i samme seng som Johanna og Christoffer inatt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1239 Skrevet 1. november 2014 Skjønner ikke dametekket til Pelle, synes han er fullstendig turn off. Heier på Anna!Anonymous poster hash: 3ea76...d1f 1
Gjest Fluttershy Skrevet 1. november 2014 #1240 Skrevet 1. november 2014 (endret) Skjønner ikke dametekket til Pelle, synes han er fullstendig turn off. Heier på Anna!Anonymous poster hash: 3ea76...d1f At han ikke er din type betyr dermed ikke at andre ikke liker han. Endret 1. november 2014 av Fluttershy 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå