AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1281 Skrevet 5. november 2014 Tittet på instaprofilen hans istad og da var det masse bilder av Jenny der og han skrev daglig at han elsker henne :/Anonymous poster hash: f12a5...e38 Har du link? Tror forresten heller det er Jenny som mister interessen...Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
Patronus Skrevet 5. november 2014 #1282 Skrevet 5. november 2014 Er dette faktiske stemmer som bestemmer hvem som går ut? Altså vil alle sms stemmene også havne her, eller er dette bare for gøy og som en pekepin på hva folk liker? Anonymous poster hash: bfa6a...fb8 Nei, bare en statistikk å følge på den måten ser vi ca hvem som ryker. Sist på den pollen hadde Henrik mest stemmer, og han røk ut.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1283 Skrevet 5. november 2014 Tittet på instaprofilen hans istad og da var det masse bilder av Jenny der og han skrev daglig at han elsker henne :/Anonymous poster hash: f12a5...e38 Åi... Såpass...Anonymous poster hash: 69cef...d9a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1284 Skrevet 5. november 2014 Nei, bare en statistikk å følge på den måten ser vi ca hvem som ryker. Sist på den pollen hadde Henrik mest stemmer, og han røk ut. Ser at Torbjørn har flest stemmer, men jeg tror likevel det kan fort bli Malin som ryker ut. Anonymous poster hash: ad73a...6ef
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1286 Skrevet 5. november 2014 Hvorfor gråter Malin? Anonymous poster hash: b096d...f8c
primadonna Skrevet 5. november 2014 #1287 Skrevet 5. november 2014 Kjenner jeg blir irritert av Anna. Står å sier til TB at han skal reise til datteren sin heller. Syns hun synker lavt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1288 Skrevet 5. november 2014 Kjenner jeg blir irritert av Anna. Står å sier til TB at han skal reise til datteren sin heller. Syns hun synker lavt. Enig. Men skjønte ikke hva de krangla om? Skjønner generelt null nå Anonymous poster hash: b096d...f8c
Cambria Skrevet 5. november 2014 #1289 Skrevet 5. november 2014 Ser at Torbjørn har flest stemmer, men jeg tror likevel det kan fort bli Malin som ryker ut.Anonymous poster hash: ad73a...6ef På bigbrotherblogg.se er det tb som leder med krissy rett under, så tror nok det blir tb.
hakunamatataa Skrevet 5. november 2014 #1291 Skrevet 5. november 2014 (endret) Kjenner jeg blir irritert av Anna. Står å sier til TB at han skal reise til datteren sin heller. Syns hun synker lavt. Helt enig. Er enig med mange av de som sier at TB er veldig kontrollerende og sjalu. Men synes ikke Anna er så mye bedre selv. Hun starter ofte krangler over småting som hun drar sykt langt, bare for at TB skal være etter henne for å si unnskyld. Hun har også sagt selv at hun bevisst gjør ting for å såre han. Og det å dra inn datteren til TB i krangelen er lavmål. Jeg liker egentlig Anna, men mener at de som er fans av henne må innse at hun gjør masse feil hun og, i stedet hakker de bare på TB som om han alene er skyld i det her. Tror TB er sykt glad i Anna og vil henne det beste, kan dessverre ikke si det samme om Anna. Endret 5. november 2014 av hakunamatataa 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1292 Skrevet 5. november 2014 Dere må for all del IKKE sende ut Torbjørn nå, det blir jo kjempekvalme der neste uke om han får være der siden Anna og han ikke er sammen mer. Det er jo dette vi har ventet på hele denne søplesessongen, ACTION! Går Malin ut blir det stille der. Og om Krissy går får ingen noen å irritere seg over at snylter hele tiden. Send hjem Johanna. Anonymous poster hash: b7611...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1293 Skrevet 5. november 2014 Er det noen som fikk med seg hvordan Anna og Erland bestemte når det gjaldt de siste batteriprosentene? Og hva bestod valget i? Anonymous poster hash: ad73a...6ef
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1294 Skrevet 5. november 2014 Dere må for all del IKKE sende ut Torbjørn nå, det blir jo kjempekvalme der neste uke om han får være der siden Anna og han ikke er sammen mer. Det er jo dette vi har ventet på hele denne søplesessongen, ACTION! Går Malin ut blir det stille der. Og om Krissy går får ingen noen å irritere seg over at snylter hele tiden. Send hjem Johanna. Anonymous poster hash: b7611...a5d Anna og Thorbjørn er fortsatt sammen, så null stress. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1295 Skrevet 5. november 2014 omg!!! De var jo begge liksom så jævla sikre i sin sak jo. Jævla folk uten meninger ass! Jaja, da fortjener de hverandre da, like teite begge to. Zzzz Anonymous poster hash: b7611...a5d
#Sunrise Skrevet 5. november 2014 #1296 Skrevet 5. november 2014 (endret) Malin er en jævla hykler! *hun gleder seg til jul, på julaften sier henne "fuck jul, jeg liker det ikke" *Hun ligger å slapper av med gjengen sin å driter i oppdraget, så sitter hun i bikten å er sur fordi hun ikke får velge sin app og folk er passive *hun skriker ut at det er mobbing å nominere oppe, men syns det er greit og rope ut "du er dø for meg,gå og grin" *hun vil ha ut krissy fordi hun er negativt , men går og er negativt til alt og alle Sikkert mye mere som jeg ikke kommer på Endret 5. november 2014 av #Sunrise 1
Birdo Skrevet 5. november 2014 #1297 Skrevet 5. november 2014 Tb er farlig lik eksen/kjæresten til bestevenninna mi. For Anna sin del håper jeg virkelig at ho kommer seg unna, før det blir stygt. For det kommer det til å bli..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1298 Skrevet 5. november 2014 Akkuratt derfor jeg vil ha Malin der inne. Ho lager kvalme! Anonymous poster hash: b7611...a5d
primadonna Skrevet 5. november 2014 #1299 Skrevet 5. november 2014 Tror ikke Anna kan ha vært særlig glad i TB, så glad hun var etterpå. Springer rundt, ler og synger all the single ladies. Beklager, men Anna er søt og snill....men er ikke en person som i det virkelige liv når veldig høyt. TB derimot er veldig sjefete inne i huset, men tror det bare er en tendens mange får når de er med store gjenger. For meg virker han ærlig og snill. Ikke for å være dømmende, men jeg personlig tror at TB er en mye lettere person å ommgås i det virkelige liv. 3
primadonna Skrevet 5. november 2014 #1300 Skrevet 5. november 2014 Malin er en jævla hykler! *hun gleder seg til jul, på julaften sier henne "fuck jul, jeg liker det ikke" *Hun ligger å slapper av med gjengen sin å driter i oppdraget, så sitter hun i bikten å er sur fordi hun ikke får velge sin app og folk er passive *hun skriker ut at det er mobbing å nominere oppe, men syns det er greit og rope ut "du er dø for meg,gå og grin" *hun vil ha ut krissy fordi hun er negativt , men går og er negativt til alt og alle Sikkert mye mere som jeg ikke kommer på For ikke å glemme at hun snakker til nyere deltakere som hun har vært der en evighet. Hun kom inn dag 33, Johanna og Henrik dag 47..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå