Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud så pinlig Anna er! Plutselig så full når hun kommer tilbake til de andre... Likte henne så godt først men nå har hun tapt seg så mye i det siste......



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så pinlig Anna er! Plutselig så full når hun kommer tilbake til de andre... Likte henne så godt først men nå har hun tapt seg så mye i det siste......

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Det skal dessverre Thorbjørn ha mye av skylden for..

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal dessverre Thorbjørn ha mye av skylden for..

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Ja det kan jeg være enig i. Men liten selvtillit og alt det der har de begge to. Bekreftelses behov til tusen har de og Torbjørn går og syter og klager over liten oppmerksomhet hele tiden. Jeg syns det er slitsomt å se på hvor usikre de er så jeg kan ikke skjønne hvor slitsomt det må være for dem og de som bor sammen med de.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hele første episoden. De var begge sjokkerte over at det var FØRSTE episode, og at det var så ille som det var :P

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Haha, da skal hun glede seg til å se krangelene mellom hun og TB ;) Neida, syns de er meget tamme i år sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorbjørn: "Dere vet atte rosiner kommer fra druer?"

Jenny: "Det kommer ikke fra druer, D E TØRKA DRUA!"

Thorbjørn: "Nei, det er det ikke".

IQ er en fin bil :fnise:



Anonymous poster hash: 04ec4...e16
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest her tidligere, så det er sikkert kommentert før. Men det er så vanvittig teit å høre de norske snakke svensk! Høres så tåpelig ut, spesielt Malin og Torbjørn, rett og slett latterlig!

-Snakk norsk, svenskene forstår!



Anonymous poster hash: 40434...064
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malin er jo halvt svensk, så det er jo forståelig :rolleyes:

Torbjørn derimot burde egentlig fått munnkurv.................makan til tulling :sjokkert::hakeslepp::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest her tidligere, så det er sikkert kommentert før. Men det er så vanvittig teit å høre de norske snakke svensk! Høres så tåpelig ut, spesielt Malin og Torbjørn, rett og slett latterlig!

-Snakk norsk, svenskene forstår!

Anonymous poster hash: 40434...064

Har du egentlig levd oppå noen som er svenske i over 60 dager, 24/7? Kan hende du også hadde slengt inn et svensk ord her og der.

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig levd oppå noen som er svenske i over 60 dager, 24/7? Kan hende du også hadde slengt inn et svensk ord her og der.

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Syns det er merkelig at ikke svenskene slenger inn et norskt ord her og der, da :P

Anonymous poster hash: a3047...814

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er merkelig at ikke svenskene slenger inn et norskt ord her og der, da :PAnonymous poster hash: a3047...814

De gjør jo det. Christoffer har bl.a. sagt "morsomt" flere ganger.

Anonymous poster hash: f6141...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er merkelig at ikke svenskene slenger inn et norskt ord her og der, da :P

Anonymous poster hash: a3047...814

Har hørt flere av de svenske bruke norske ord.. Grunnen til at de norskee bruker svenske ord oftere enn de svenske bruker norske, kan ha noe med at vi nordmenn forstår svensk bedre enn det svensker forstår norsk :)

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krissy er faen meg den VERSTE snylteren på denne jord. "Kan jeg låne den? Åh, så fin, kan jeg få?".

Uansett hvilken sammenheng det er snakk om, så skal hun ha av alle andre.



Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig levd oppå noen som er svenske i over 60 dager, 24/7? Kan hende du også hadde slengt inn et svensk ord her og der.

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Ta det helt med ro. Synes det høres retarded ut! Hører ikke så mye av de svenske snakke norsk. Dessuten er det ikke bare ett ord her og ett ord der, det er heeeele tiden, lange setninger. Off.

Anonymous poster hash: 40434...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det helt med ro. Synes det høres retarded ut! Hører ikke så mye av de svenske snakke norsk. Dessuten er det ikke bare ett ord her og ett ord der, det er heeeele tiden, lange setninger. Off.

Anonymous poster hash: 40434...064

Hvis du synest det er så ille å blande språk så heter det tilbakestående på norsk og ikke retarded! :)

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud nå takler jeg ikke Pelle mer etter dagens episode. Han fremstiller seg som en bedreviter og vil bare være for seg selv hele kvelden. Forstår det kan være godt med litt alenetid i blant også, men måte på til frekkhet det skulle bli mot Krissy og Johanna da. :vetikke:
Pelle er FOR spesiell..



Anonymous poster hash: 9c348...25a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud nå takler jeg ikke Pelle mer etter dagens episode. Han fremstiller seg som en bedreviter og vil bare være for seg selv hele kvelden. Forstår det kan være godt med litt alenetid i blant også, men måte på til frekkhet det skulle bli mot Krissy og Johanna da. :vetikke:

Pelle er FOR spesiell..

Anonymous poster hash: 9c348...25a

JAAA!! ENDELIG en til som ser mitt perspektiv av drittPelle! YEAH! Han er en superdritt! Bedreviter, sjøldigger å alt det der! En sær faan med psykiske problemer. Send hjem pakket!

Anonymous poster hash: 99123...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JAAA!! ENDELIG en til som ser mitt perspektiv av drittPelle! YEAH! Han er en superdritt! Bedreviter, sjøldigger å alt det der! En sær faan med psykiske problemer. Send hjem pakket!

Anonymous poster hash: 99123...fa8

Fullstendig enig. Forstår ikke hva Johanna og Krissy ser i han! Og nå sier han at neste gang de får inn alkohol så vil han enten ikke drikke, eller så vil han sitte for seg selv og drikke? What the fuck? Hvorfor i svarte har han meldt seg på dette hvis man bare vil sitte alene? :klaske:

Anonymous poster hash: 9c348...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synest det er så ille å blande språk så heter det tilbakestående på norsk og ikke retarded! :)

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

Ja jeg burde unngått akkurat det ordet her...

Anonymous poster hash: 40434...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har digga pelle fra dag 1. å er ikke så for å bytte på person å like fra uke til uke, men nå har til og med jeg fått nok av pelle !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Pelle men er enig i at han er sær men det er sånn han er. Syns han er morsom og egen på en fin måte, men jeg heller skjønner ikke hvorfor han har meldt seg på BB.



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...