Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med deg 100%

Big Brother show er bare "fikset" i hvilken rekefølge hvem som skal ut.

Edemol produksjonen eller hvordan det skrives har også hørt og lest i andre land hvor samme produksjonen har gjort det slikt. Folk stemte og stemte men fikk aldri ut disse personene dem har tenkt seg.

Send hjem Jenny! Herregur ho har ikke gjort seg fortjent til å komme til finalen! Ho har gått rundt som en stum slu rev. Ho har gjort seg så lite at ho så vidt har fått sendetid. Zzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Anonymous poster hash: b7611...a5d



Anonymous poster hash: 2372e...13a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hva folk har mot Jenny. Alle der er for penger.

Fordi ho er på TV uten å lage tv.

Anders sa jo faktisk også selv på dagens sending at han ikke trodde jenny fikk noe særlig sendetid, "det er jo så vidt vi ser henne, ho ligger jo bare å sover"

hahahhaha. Send hjem den lille musa.

Anonymous poster hash: b7611...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som de fleste overser/ignorer Caroline! Dere som kan se hele tiden, er det sånn? Hun virker litt irriterende.....

Jeg er barndomsvenninne av Caroline og vil bare si at hun kan være veldig slitsom å være venninne med.

Anonymous poster hash: 56dbc...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel si at Anna er en annen person uten Thorbjørn tilstede...



Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig glad for at Thorbjørn er ute, beklager, men all den kranglinen/diskuteringen/pratingen mellom han og Anna begynte å gå meg på nervene. Hvem er det som er så usikker og må diskutere forholdet opp i mente hvert sekund da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig åssen Jenny plutselig er så veldig med! Enten tror hun at hun er veldig godt likt plutselig eller så har hun skjønt at hun synes lite. Merkes godt på henne at hun har en diagnose også, snufsing og harking og noen slags tics har hun. Veldig bestemt på en rar måte og virker nesten tilbakestående av og til. Tilbakestående var å ta i men jeg fant ikke noe bedre ord. Ikke kan jeg skjønne hva som er pent med henne heller, søt det er hun. Men ikke veldig pen synes jeg, den personligheten hennes trekker veldig mye ned også.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Ho har ADD. Det har ho sagt selv og får daglig medisiner. Dette gjør at ho ikke alltid klarer å følge med da det er vanskelig med konsentrasjonen, noe som kan gjøre at ho virker litt "dum" til tider fordi ho ikke får med seg alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er Tobben ute. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan man orker å oppføre seg sånn som han holdt på. Jeg hadde ikke orket å være sammen med en sånn.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hadde Tobben en case? Er det Anna som burde vært stemt ut?

Anna var väldigt mycket med Anders ikväll och sover även i samma säng som honom inatt., tur är väl att Thorbjörn inte var i huset för då hade nog hans ögon svartnat över detta eftersom Anna påpekat klart och tydligt att hon aldrig skulle kunna sova med någon annan kille om Thorbjörn fick lämna huse.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at Anna ikke har vært så interessert i Thorbjørn den siste tiden, burde vært ærlig med ham siden hun tydelig har følelser for Anders. Ikke så rart Thorbjørn ble usikker og sjalu da.



Anonymous poster hash: 3ea76...d1f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at Anna ikke har vært så interessert i Thorbjørn den siste tiden, burde vært ærlig med ham siden hun tydelig har følelser for Anders. Ikke så rart Thorbjørn ble usikker og sjalu da.

Anonymous poster hash: 3ea76...d1f

Kanskje han merket noen vi ikke så på tven. Det er iallefall dårlig gjort å holde på slik. Han snakka jo om Anders ofte med henne, og hun lo det bort. Noe som viser at hun kanskje skjuler noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det skjer noe mellom Anna og Anders. Han virker å være så søt og mye bedre enn Torbjørn. Anna er veldig opptatt av han også så det er ikke umulig:)



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er barndomsvenninne av Caroline og vil bare si at hun kan være veldig slitsom å være venninne med.

Anonymous poster hash: 56dbc...f7c

Er dere venninner fortsatt og har hun sagt noe om åssen hun hadde det i huset? Det så ikke så veldig greit ut for hun der alltid. Husker hun satt å gråt en gang for hun ville ikke være alene, syns litt synd på hun da men hun var veldig masete og usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, nå er Christoffer autonominert. Håper ikke han må ut eller reiser fordi han er lei, syns han er så underholdene!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ånei, nå er Christoffer autonominert. Håper ikke han må ut eller reiser fordi han er lei, syns han er så underholdene!:)

Hvorfor er han det? Det var tidlig å bli auto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han det? Det var tidlig å bli auto...

De sa ikke hvorfor i brevet tror jeg men i huset sier de at det er fordi han dyttet Johanna og ropte et eller annet etter henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...