Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Pleier dere å bite i gaffelen når dere spiser? Har lagt merke til at nesten alle i huset gjør det og jeg blir gal av det! Haha, det er kanskje helt teit å irritere seg over det men æsj for en lyd! Er det vanlig å gjøre det? Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Jeg gjør det ikke, men mannen min gjør. Sliter skikkelig med å fase ut den plagsomme lyden av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor grein Krissy og Johanna? Var noe bråk med papirer.



Anonymous poster hash: ad73a...6ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke, men mannen min gjør. Sliter skikkelig med å fase ut den plagsomme lyden av og til.

Stakkars deg så må høre på det...... ;) Merker han det ikke selv? Jeg klikker av lyden, helt seriøst og kan ikke skjønne hvorfor noen gjør sånt!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier dere å bite i gaffelen når dere spiser? Har lagt merke til at nesten alle i huset gjør det og jeg blir gal av det! Haha, det er kanskje helt teit å irritere seg over det men æsj for en lyd! Er det vanlig å gjøre det?

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Det hender jeg gjør det, men er så ekkel lyd så da tar jeg meg selv i å gjøre det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha, skjer det noe spennende? Er slankeoppdraget startet?

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer absolutt ingen ting spennende! Så kjedelig at det er bare teit å se på men jeg håper hele tiden at det skal skje noe spennende noe det ikke gjør. Stort sett Krissy og Anna som maser om hvor lenge de har vært i huset, hvor lenge det er igjen og hvor kult/rart alt er.... Pluss nervøsitet siden de skal lage radioprogram.



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på flashback hva som skjedde på festen på torsdag. Sykt hvor mye de vinkler episodene og fjerner alt drama. Skulle jo tro de ønsket at folk ser på.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på flashback hva som skjedde på festen på torsdag. Sykt hvor mye de vinkler episodene og fjerner alt drama. Skulle jo tro de ønsket at folk ser på.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Å? Hva har de fjerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som trener, alle bare sløver.... Vet at de har trenet før i dag men nå sover nesten alle! Har aldri sett så late mennesker før. Dette må være den kjedeligste BB i historien.



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som trener, alle bare sløver.... Vet at de har trenet før i dag men nå sover nesten alle! Har aldri sett så late mennesker før. Dette må være den kjedeligste BB i historien. Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Hadde det vært morsomt hvis de hadde tråkket på elipsemaskinen?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært morsomt hvis de hadde tråkket på elipsemaskinen?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Det hadde ikke vært morsomt nei, men nå har de et oppdrag om å gå ned i vekt. Da kan man ikke ligge å sove hele dagen.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært morsomt nei, men nå har de et oppdrag om å gå ned i vekt. Da kan man ikke ligge å sove hele dagen. Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Ok, vet ikke noe om noe oppdrag. Ser ikke på 24/7.

Blir som batterioppdraget det.... Gidder ikke en dritt. BB må begynne å straffe de så det svir.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vet ikke noe om noe oppdrag. Ser ikke på 24/7.

Blir som batterioppdraget det.... Gidder ikke en dritt. BB må begynne å straffe de så det svir.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Det er oppdraget denne uken, å gå ned 25kg til sammen. Men de trener ikke som helter akkurat:) Er helt enig i at de burde straffes, men det blir de aldri. En autonominering i ny og ne men det er alt også.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

wow, virkelig VILL underholdning på livesendinga altså. Nå nettopp skjedde følgende:

Christoffer: Er det ingen som vil gå å legge seg? Vil ikke legge meg alene..
Pelle: Joa, jeg kan legge meg

Krissy: Noen som vil ta en sigg? Kaffe?

Sent i går kveld var kun Anna og Krissy våkne, og Krissy sa "Herregud så kjedelige vi er, tror du noen orker å se på i det heletatt, LIVE liksom? :laugh: " ......... Såvidt :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, virkelig VILL underholdning på livesendinga altså. Nå nettopp skjedde følgende:

Christoffer: Er det ingen som vil gå å legge seg? Vil ikke legge meg alene..

Pelle: Joa, jeg kan legge meg

Krissy: Noen som vil ta en sigg? Kaffe?

Sent i går kveld var kun Anna og Krissy våkne, og Krissy sa "Herregud så kjedelige vi er, tror du noen orker å se på i det heletatt, LIVE liksom? :laugh: " ......... Såvidt :glare:

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke er mer aktive når de har det oppdraget de har. Er det bare jeg som syns det er rart? Mener ikke at de trenger å trene hele tiden men være aktive og ikke sove hele, hele, heeele tiden! Håper nesten de misslykkes så de forstår at de må gjøre litt innsats for å få til noe og ikke bare sove!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett k***n til Erland? Er flere på Flashback som skriver at det er en skikkelig hestek*k, og at den er større en Philip sin.. Hahhaa :D



Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett k***n til Erland? Er flere på Flashback som skriver at det er en skikkelig hestek*k, og at den er større en Philip sin.. Hahhaa :D

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Han har vist den så mange ganger så har ikke unngått å sett den. Men kan ikke si jeg har sett så nøye og merka ikke noe på størrelsen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...