Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

JAAA!!! Det har jeg sagt i mange mange uker!!! Pelle er en dritt! Send han hjem for faan! Han fortjener ikke en mill!

Anonymous poster hash: b7611...a5d

Synes egentlig ingen av de fortjener å få en mill. Bortsett fra Erland kanskje.

Anonymous poster hash: d89ab...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes egentlig det er litt komisk at de i huset tror at de blir kjendiser når de kommer ut og at alle følger med på hva som skjer i huset. Når det i realiteten aldri har vært så få som følger med.

I dag under quizen gjettet begge lagene at årets Big Brother har slått rekord når det gjelder seertall...



Anonymous poster hash: d89ab...f3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg også føler. Johanna er også smart, i likhet med Pelle, men hun har aldri vært nedlatende slik som Pelle har vært.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

På mange områder er Pelle definitivt smartere enn de andre. Johanna hadde jeg ikke klassifisert som smart, det er helt sikkert.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mange områder er Pelle definitivt smartere enn de andre. Johanna hadde jeg ikke klassifisert som smart, det er helt sikkert.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Ja, som sagt, Pelle er smart, men han er veldig negativ og dermed slitsom, og han trekker også andre ned.

Johanna er ikke sosialt smart, men jeg tror hun er ganske oppegående, mer enn mange andre inne i BB-huset.

Når det er sagt, er ingen av de to mine favoritter.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johanna slår meg absolutt ikke som spesielt smart, nei. Gjør narr av Anna som tror at Reykjavik er hovedstaden i Finland mens hun sjøl tror at Kiev er hovedstaden i Bulgaria. Hun er også den verste typen feminist, som klager over fastlåste kvinneroller i det ene øyeblikket og i neste øyeblikk ligger og akker seg over Pelle som får ångest i stedet for å "ta det som en mann".

For min del håper jeg det blir en av gutta som vinner, syns ikke noen av jentene fortjener den millionen. Men som nevnt så er jeg helt sikker på at det er Anna som drar dette i land.



Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææsj så kvalme Erland og Jenny er, ville likte på fingerene til Anna etter at hun hadde onanert. Noe så sykt kvalmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er så galt med Johanna jeg? Synes heller Krissy er mer irriterende...



Anonymous poster hash: b096d...f8c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som har skjedd med Johanna og Pelle? Hvorfor de er så uvenner........ Vet at han har sagt at hun irriterer han men ikke hvorfor... Anna må være det kvalmeste menneske jeg har sett.....



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææsj så kvalme Erland og Jenny er, ville likte på fingerene til Anna etter at hun hadde onanert. Noe så sykt kvalmt...

Ja æsj! Og i tillegg slikket Erland Anna på fingrene. Synes han er så ekkel! Skjønner ikke hvorfor han fortsatt er i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja æsj! Og i tillegg slikket Erland Anna på fingrene. Synes han er så ekkel! Skjønner ikke hvorfor han fortsatt er i huset.

Altså, sykt kvalmt? Hvor gamle er dere? 12?

Er kanskje ikke det mest classy å gjøre, men sykt kvalmt er det ikke.

Han kjedet vel seg.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, sykt kvalmt? Hvor gamle er dere? 12?

Er kanskje ikke det mest classy å gjøre, men sykt kvalmt er det ikke.

Han kjedet vel seg.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Jo, jeg synes det er sykt kvalmt å slikke på andres fingre, yukk. Det er jo ikke kjæresten engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pelle virker paranoid, deprimert, ikke helt i virkeligheten. Synes produksjonen burde ta ham ut.

Anonymous poster hash: 3ea76...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, sykt kvalmt? Hvor gamle er dere? 12?

Er kanskje ikke det mest classy å gjøre, men sykt kvalmt er det ikke.

Han kjedet vel seg.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Du er klar over at hun to min før hadde hatt de fingrene oppi f**** si? Det er ekkelt JA! I tillegg til at hun ikke ville at han skulle gjøre det.

Anonymous poster hash: f4b95...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at hun to min før hadde hatt de fingrene oppi f**** si? Det er ekkelt JA! I tillegg til at hun ikke ville at han skulle gjøre det.

Anonymous poster hash: f4b95...05c

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er klar over at hun to min før hadde hatt de fingrene oppi f**** si? Det er ekkelt JA! I tillegg til at hun ikke ville at han skulle gjøre det.

Anonymous poster hash: f4b95...05c

Så du mener at sex er sykt ekkelt? Igjen, 12 år gammel?

Hadde det vært et problem om han hadde slikket fingrene hennes mens hun onanerte?

Herregud, la de nå få ha det litt gøy.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Jenny, voks opp eller helst gå ut av huset! Du ER kjedelig! Påstår til og med at du ikke sover hele tiden, er det mulig å være så blind på seg selv?!



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som synes Erland og Anna er kvalme. Dere vet at det er vanlig å onanere? Dere har også gjort det, alle har det. Hva er så kvalmt med det? Og det at Erland slikket på Annas fingre, det er noe mange gjør, Erland er ikke den første som slikker fingrer etter at de har vært en viss sted. Voks opp! Og velkommen til de voksnes verden!



Anonymous poster hash: ad73a...6ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Johanna er nominert, takk og lov, for hun vil jeg ikke ha i finalen.



Anonymous poster hash: ad73a...6ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...