Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anna henger etter Anders hele tiden og spør og smisker med han. Hun virkelig drar ut av han hva han syns om henne og han sier ikke noe annet enn at han liker henne som venn og syns hun var søt når hun bokset i dag. Mens hun er sikker på at han enten er forelsket i henne eller er muldvarp..... Hun vil virkelig at han skal være forelsket i henne.....

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Anna brydde seg faktisk NADA om Anders, før hun kom i drømmeboksen og skjønte at han må være en favoritt blant seerne.. Siden har hun hengt seg på ham...Det er trist, og ikke minst jævla usselt.

Håper Erland vinner, med Anders på 2 plass og Anna på 3.

Og Pelle på 4.

Håper Jenny ryker. Liker Krissy bedre, og Jenny glir vel usett gjennom denne gangen og...........

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem kommer til å vinne. hvorfor er de verdige vinner?

grunnen er?

Håper Jenny eller Erland vinner, verdige vinnere i mine øyne.



Anonymous poster hash: 2372e...13a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskene kommer til å ha BB neste år er jeg sikker på hvis nordmenn ikke vil ha mer!

Tror du det blir mer BB da? Det tror nemlig ikke jeg etter så dårlig sesong i år.



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna brydde seg faktisk NADA om Anders, før hun kom i drømmeboksen og skjønte at han må være en favoritt blant seerne.. Siden har hun hengt seg på ham...Det er trist, og ikke minst jævla usselt.

Håper Erland vinner, med Anders på 2 plass og Anna på 3.

Og Pelle på 4.

Håper Jenny ryker. Liker Krissy bedre, og Jenny glir vel usett gjennom denne gangen og...........

Eh..hvordan kan Anna forstå at Anders er en favoritt blant seerne når det faktisk var Anna som ble stemt inn i drømmeboksen? Og man har hele tiden vært klar på at Anna har vært en favoritt. Anders, derimot, var et mer usikkert kort helt til venner og familie skulle nominere på vegne av folkene i BB-huset, da først skjønte man sikkert at Anders var en favoritt. Ikke før.

Følelsene Anna og Anders har for hverandre, om det nå er romantiske følelser eller ikke, er ekte.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..hvordan kan Anna forstå at Anders er en favoritt blant seerne når det faktisk var Anna som ble stemt inn i drømmeboksen? Og man har hele tiden vært klar på at Anna har vært en favoritt. Anders, derimot, var et mer usikkert kort helt til venner og familie skulle nominere på vegne av folkene i BB-huset, da først skjønte man sikkert at Anders var en favoritt. Ikke før.

Følelsene Anna og Anders har for hverandre, om det nå er romantiske følelser eller ikke, er ekte.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Anders var immun den uken og kunne ikke stemmes inn i drømmeboksen.

Anna er ikke dum vet du, hun vet hvem som lager underholdning.

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere at noen kommer til å holde kontakt etter BB?

Eller hvem som ikke kommer til å holde kontakt sammen?

Hva tror dere?



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at noen kommer til å holde kontakt etter BB?

Eller hvem som ikke kommer til å holde kontakt sammen?

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Who the hell cares!?

Alt jeg bryr meg om er at Jenny og Pelle ikke vinner!

Erland, Anders og Krissy tror jeg er top 3.

Anonymous poster hash: b7611...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når BB gikk for et par år siden, var det ei der som satt nominert hveeeer gang, men som alltid overlevde, de andre deltagerne likte ho ikke, mobba ho, baksnakka ho osv MEN ho vant faan meg hele dritten! Tror Krissy kan leve samme mønsteret, er ikke mer et et par tre ganger ho ikke har vært nominert.



Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så genialt! Holdt på å dø selv :P

Ja, morsomt å se Pelle litt glad og morsom igjen. Det kler han så mye bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem kommer til å vinne. hvorfor er de verdige vinner?

grunnen er?

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Trenger ingen grunn, man kan vel like de som personer...har ikke noe mot Anna eller Anders heller. Så egentlig ett fett for meg hvem som vinner, fine folk de som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor gamle de som sitter her og skriver dritt om andre mennesker er?

En ser jo veldig tydelig at feks Jenny blir såret når hun får høre at hun er kjedelig eller får poeng av de andre deltakerne. Hun er tydeligvis en litt skjør person, og til og mes DETTE håner folk. Skjønner ikke hvordan dere ikke føler empati med mennesker som blir sårer selv om dere ikke nødvendigvis ville reagert likt. For vedkommende er jo følelsen reel. Ikke rart det er mye elendighet i verden så jævlige folk er mot hverandre og hvor lite vi faktisk bryr oss så lenge det ikke angår oss selv direkte.

Anonymous poster hash: de3bf...912

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om Anna har veldig stor gjeld?

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Hvorfor lurer du på det, lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på det, lol.

Syns du det var et rart spørsmål når vinneren av BB får en million kroner?

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge er det dette tullet skal vare nå? Ha gått på tv i mange måneder nå, er det ikke snart slutt?

Finalen er om en uke, så det er snart slutt.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finalen er om en uke, så det er snart slutt.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Ok bra, så på de 2 første episodene men jeg har hørt det er dårlig, jeg likte big brother slik det var 2006 og før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok bra, så på de 2 første episodene men jeg har hørt det er dårlig, jeg likte big brother slik det var 2006 og før :)

Det har vært veldig kjedelig i år, så du har ikke gått glipp av noe. Jeg syns også det var mye bedre før:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært veldig kjedelig i år, så du har ikke gått glipp av noe. Jeg syns også det var mye bedre før:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Husker fortsatt hun carina fra big brother og han lubne og så skulle dem feire bursdagen hans men så skjedde noe, var 2006. Syns det er rart dem tør og gå rundt naken både menn og damer når hele norge ser på, man vil jo ikke hele norge skal vite hvordan du ser ut naken hehe :) Blir som å åpne opp alle gavene før men åpner dem selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...