Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant ingenting på sidene jeg. Hvilken tidligere deltagere var det som kommenterte? Og hva sa vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er han http://www.glomdalen.no/pepper/article7220975.ece

Anonymous poster hash: 2abe9...33d

Dæven steike, det kan ikke være han, ser jo ikke lik ut seg selv. Han har slutta med briller og blitt skalla, ser ut som han er 54 ikke 34

Ja.. De kunne heller kortet live sendingen ned til en halvtime og hatt en reklame! :sukk:

Se det på nettet da

Håper alle dere som bruker penger på å stemme, venter til etter onsdagen med å stemme. Er jo bare å kaste bort penger før den tid

Bruker folk penger på å stemme? Trodde dette var big brother ikke idol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww Philip venta på henne.

Til og med jeg syns det var veldig bra og jeg syns ikke Jenny har hatt noe i huset å gjort noen gang. Men kunne nesten kjenne lettelsen og gleden hennes når hun skjønte at han ventet og når han kom og klemte henne :hjerte:

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba folkens!!! ENDELIG! Om sovePelle ryker neste nå og Anna på fjerdeplass er jeg fornøyd.
Kanke fatte at han har sovet, furtet OG deppa seg helt til en fuckings finale!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven steike, det kan ikke være han, ser jo ikke lik ut seg selv. Han har slutta med briller og blitt skalla, ser ut som han er 54 ikke 34

Se det på nettet da

Bruker folk penger på å stemme? Trodde dette var big brother ikke idol...

Og du er like positiv som alltid :)

Folk kan jo begynne med linser? Han har vel barbert hodet sitt da. Han ser ihvertfall bedre ut nå enn når han deltok i BB.

Nei, jeg gidder ikke betale for å se det på nettet når det går på tv :) Tror de fleste er enige i at de kunne spart seg for all den reklamen.

Ja folk som engasjerer seg/kanskje kjenner folk som deltar i BB stemmer vel. Det er nok ikke alle som ser på idol som stemmer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du er like positiv som alltid :)

Folk kan jo begynne med linser? Han har vel barbert hodet sitt da. Han ser ihvertfall bedre ut nå enn når han deltok i BB.

Nei, jeg gidder ikke betale for å se det på nettet når det går på tv :) Tror de fleste er enige i at de kunne spart seg for all den reklamen.

Ja folk som engasjerer seg/kanskje kjenner folk som deltar i BB stemmer vel. Det er nok ikke alle som ser på idol som stemmer heller.

Jeg er positiv ;)

Visst man ser ting på nettet slipper man reklame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke gjøre mer ut av livesendingen. De kunne jo ha hatt et intervju med Phillip for eksempel. De kunne også hatt venner, tidligere deltagere og familie til intervju. Det eneste vi får se er jo hva som har skjedd gjennom uken. Jeg spoler over alt for jeg har jo sett det tidligere.

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye reklame i live sendingen at det blir bare irriterende å se på...... Mer reklame enn program snart!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Derfor man har get-boks (eller lignende). Starter å se på etter 15-20 min jeg. Da slipper jeg det irritasjonsmomentet :)

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke gjøre mer ut av livesendingen. De kunne jo ha hatt et intervju med Phillip for eksempel. De kunne også hatt venner, tidligere deltagere og familie til intervju. Det eneste vi får se er jo hva som har skjedd gjennom uken. Jeg spoler over alt for jeg har jo sett det tidligere.

Enig!

Men er det fest med alle tidligere deltakere i finaleuken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg igjen tilbake med Jenny og Philip. Tror dere at dem kommer til å holde sammen lenge? eee NEI.

Kommer til å vedde hva dere vil at Philip kommer til å forlate henne om par uker eller 1-2 mnd..

False Love



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg igjen tilbake med Jenny og Philip. Tror dere at dem kommer til å holde sammen lenge? eee NEI.

Kommer til å vedde hva dere vil at Philip kommer til å forlate henne om par uker eller 1-2 mnd..

False Love

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Jeg tror heller ikke de kommer til å være sammen lenge!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg igjen tilbake med Jenny og Philip. Tror dere at dem kommer til å holde sammen lenge? eee NEI.

Kommer til å vedde hva dere vil at Philip kommer til å forlate henne om par uker eller 1-2 mnd..

False Love

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Hvem vet, John og Julia er jo fortsatt sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser kommentarene her for jeg inntrykk av at vi snakker om jakten på kjærligheten eller bachelor pa :P



Anonymous poster hash: efce9...d59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet, John og Julia er jo fortsatt sammen :P

Julia har vært med på mange reality programmer så for meg virker det som hun gjør alt for å være kjent eller rett og slett være "noen". Da er dette med John perfekt for å holde på kjendisstatusen så lenge det går. Hun har ikke kontakt med familien sin heller så for meg virker det som hun trenger noen å holde fast i. Dette er bare min tolkning og det er absolutt ikke meningen å være slem:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er deres favoritt til å vinne? Min er Erland,han er så god og snill:)



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julia har vært med på mange reality programmer så for meg virker det som hun gjør alt for å være kjent eller rett og slett være "noen". Da er dette med John perfekt for å holde på kjendisstatusen så lenge det går. Hun har ikke kontakt med familien sin heller så for meg virker det som hun trenger noen å holde fast i. Dette er bare min tolkning og det er absolutt ikke meningen å være slem:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Mye mulig, men virker faktisk som det er ekte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia har vært med på mange reality programmer så for meg virker det som hun gjør alt for å være kjent eller rett og slett være "noen". Da er dette med John perfekt for å holde på kjendisstatusen så lenge det går. Hun har ikke kontakt med familien sin heller så for meg virker det som hun trenger noen å holde fast i. Dette er bare min tolkning og det er absolutt ikke meningen å være slem:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Hvilken?

Anonymous poster hash: efce9...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig, men virker faktisk som det er ekte :)

Jeg syns ikke det :plystre:

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken?

Anonymous poster hash: efce9...d59

Programmer? Top Model tror jeg det heter og Paradise Hotel.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...