Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er dere litt slemme da, de er mennesker da

Anonymous poster hash: efce9...d59

Ja jeg er enig i at det er slemt men det er noe med henne som er så plagsomt at det må bare ut.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er dere litt slemme da, de er mennesker da

Du er absolutt ikke alene!!!!! :) Hva skriver de om henne? Hun virker ikke helt stødig nei så tviler ikke på det.

Det står gjentatte ganger at hun er mytoman, altså en lystløgner. Har en enorm trang til å lyve. Og at hun er kleptoman.

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Skrevet

Det står gjentatte ganger at hun er mytoman, altså en lystløgner. Har en enorm trang til å lyve. Og at hun er kleptoman.

Det har vi sett i huset også. Tror det var Erland som sa det her om dagen at hun er kleptoman. Jeg hadde blitt gal av å bo med henne, helt seriøst gal! Tror snart de fleste har prøvd å si fra til henne også men hun hører aldri etter og tar aldri til seg kritikk så ingen ting hjelper. Jenny og Krissy snakket om å bo sammen men for Jenny sin del håper jeg ikke det blir noe av.

Skrevet

Trodde det bare var jeg som syntes det, så godt å se at jeg ikke er alene om det :P

Har fulgt med litt i en BB-tråd på et annet forum, og der er det mange som har kjent/kjenner henne, og skriver at hun er syk i hodet. Noe jeg ikke tviler ett sekund på.

Hvilket forum er det?

Anonymous poster hash: d89ab...f3f

Skrevet

Det har vi sett i huset også. Tror det var Erland som sa det her om dagen at hun er kleptoman. Jeg hadde blitt gal av å bo med henne, helt seriøst gal! Tror snart de fleste har prøvd å si fra til henne også men hun hører aldri etter og tar aldri til seg kritikk så ingen ting hjelper. Jenny og Krissy snakket om å bo sammen men for Jenny sin del håper jeg ikke det blir noe av.

Ja, stemmer det! Han ble sint da Krissy sa at han garantert ikke hadde opplevd noe så ille som henne. Erland lurte på hvordan i helvete hun kunne si noe sånt, og var på gråten.

Åherregud, la oss håpe at det ikke blir noe av, for Jenny sin del, ja!

Syns det er rart at folk ikke har stemt henne ut, men BB er vel mer planlagt enn som så, dessverre.

Hvilket forum er det?

Anonymous poster hash: d89ab...f3f

Sverige største forum.

Skrevet

Ja, stemmer det! Han ble sint da Krissy sa at han garantert ikke hadde opplevd noe så ille som henne. Erland lurte på hvordan i helvete hun kunne si noe sånt, og var på gråten.

Åherregud, la oss håpe at det ikke blir noe av, for Jenny sin del, ja!

Syns det er rart at folk ikke har stemt henne ut, men BB er vel mer planlagt enn som så, dessverre.

Sverige største forum.

Fikk vondt av Erland den gangen når hun var så ekkel med han, fikk følelsen av at han ikke hadde hatt det så lett han heller. Jeg tviler ikke på at Krissy har hatt det fælt men å hele tiden påstå at hun har hatt det verst og hele tiden ignorere andre som vil si noe er så uhøfelig! Tror ikke de kommer til å flytte sammen men Krissy har planer med alle sammen om ting de skal gjøre. Alltid maser hun om hvor mange dager det er igjen og om hvor mange dager de har vært der. Hun skulle vært ute for lenge siden ja, hun ble jo stemt ut fra boksen men dessverre kom hun inn igjen og har tross alt vært nominert så mange ganger at hun skulle ikke vært der lenger!!

Skrevet

Trodde det bare var jeg som syntes det, så godt å se at jeg ikke er alene om det :PHar fulgt med litt i en BB-tråd på et annet forum, og der er det mange som har kjent/kjenner henne, og skriver at hun er syk i hodet. Noe jeg ikke tviler ett sekund på. Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Jeg vil hjerne lese andre diskusjoner om BB. Hvilket forum er dette?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Skrevet

Fem gamle daltagere kommer tilbake i huset. Deres rolle er å være medlem i en deljury der de sammen med seerne skal bestemme hvem som ender opp som nummer fem, og som dermed er ute av konkurransen om 1. premien.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef
Skrevet

Jeg vil hjerne lese andre diskusjoner om BB. Hvilket forum er dette?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Bare google svenske forumer

Skrevet

wow, det er krissy-tv i dag visst....
Enter prøver BB å få oss til å misslike henne i dag, eller så prøver de å la hu få "forsvare" seg så vi ikke skal stemme ho ut.

Anyway, IKKE stem pikkpelle til finale, la han ryke ut next! Han skulle vært ute for mange mange uker siden, forbanna syvsoveren har sovet og furtet i totalt 80 dager!

• Liker 1
Skrevet (endret)

wow, det er krissy-tv i dag visst....

Enter prøver BB å få oss til å misslike henne i dag, eller så prøver de å la hu få "forsvare" seg så vi ikke skal stemme ho ut.

Anyway, IKKE stem pikkpelle til finale, la han ryke ut next! Han skulle vært ute for mange mange uker siden, forbanna syvsoveren har sovet og furtet i totalt 80 dager!

Rettelse: han har sovet og furtet i 100 dager.. :sukk::roll:

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Hahaha, ja du har nok mer rett enn meg. Tenkte å være ltit sill å si 80dager fordi han har jo vært våken og furta og spist litt innimellom :P

Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 1
Skrevet

Hahaha, ja du har nok mer rett enn meg. Tenkte å være ltit sill å si 80dager fordi han har jo vært våken og furta og spist litt innimellom :P

Åja, sånn ja, haha :icon_lol::ler:

Skrevet

Hva tror du hvem som kommer til å gå ut i morgen. ??

Tror det kan være mellom Erland og Krissy!

Anna, Anders og Pelle er alt for sterke!

Anonymous poster hash: 2372e...13a
Skrevet

Kommer juryen inn i huset? Isåfall, er det feil av meg å håpe at Thorbjørn kommer inn? :P Har så lyst til å være vitne til han og Annas første gjenforening etter alt han må ha sett på skjermen :P

• Liker 2
Skrevet

Hva tror du hvem som kommer til å gå ut i morgen. ??

Tror det kan være mellom Erland og Krissy!

Anna, Anders og Pelle er alt for sterke!

Anonymous poster hash: 2372e...13a

UT MED PELLE!!!!!

Skrevet

Håper, håper, håper at det er Krissy som må ut i dag!

• Liker 2
Skrevet

Håper, håper, håper at det er Krissy som må ut i dag!

Da er vi to! Merker jeg blir sur bare jeg ser ho, ho irriterer meg noe grenseløst..

Skrevet

Da er vi to! Merker jeg blir sur bare jeg ser ho, ho irriterer meg noe grenseløst..

Meg også! Alt med henne irriterer meg, absolutt alt! Hun har vært der alt for lenge, bare på grunn av flaks. Men i dag er det slutt på flaksen :D Hvem håper du vinner?

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvem av de tidligere deltagerne som er med i juryen?

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...