Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Er det en person fortjener å vinne så er det Erland. Han har vært hyggelig og rettferdig hele veien og han har vært den personen, sammen med Anna, som faktisk har prøvd å finne på ting å gjøre og lager god stemning."

Det synes ikke alle andre. Jeg ser ikke noe god stemning at Erland lager. Han sitter jo bare der og ler så rart jeg skjønner ikke hans humor. For meg så virker det at han ler bare for å være "kul" eller hva det det skal være.. For meg så forestiller det nesten som geit.

Anna: Det handler ikke alt om sex osv men hun hadde mange andre situasjoner og episoder der mange mange hadde ledd av henne osv.

Anders: likte ikke han fra første uka men da "åpnet" han seg plutselig og det var bare ekstremt artig det han gjorde også det gjelder med Pelle.

Jeg bare skjønner ikke folk at mange tror og mange støtter Erland at han skal vinne som har vært rolig. I Big Brother show så handler det å underholde andre vi som ser på osv Tenkt deg hvis andre også hadde vært som Erland bare satt der og var bare helt kjedelig.

Men kommer til å nevne også at for par uker siden så var det noen av deltagere som skulle forlate BB huset. Men det var så rart at det ble "utlyst" på Big Brother Svensk side facebook før de sa på tv`en Adam og Pia.. For meg ser ut som at det er ikke vits å stemme siden det er ikke vi som bestemmer hvem som skal ut, det er jo selve produksjonen som har det avklart fra før.

Kommer ikke til å bruke pengene mine..

Er det en person fortjener å vinne så er det Erland. Han har vært hyggelig og rettferdig hele veien og han har vært den personen, sammen med Anna, som faktisk har prøvd å finne på ting å gjøre og lager god stemning.

Jeg ønsket at Anders skulle vinne før, men etter en episode på en fest for 1-2 uker siden så forandret mitt syn seg totalt. Da satt han ute med alle sammen og sa at han trodde det kom til å bli Anna, Erland og Pelle i finalen og at han håpet på at en av de skulle vinne. En liten stund seinere så snakker han kun med Anna og sier " Det er meg og deg Anna, det er oss to i finalen" Han er rett og slett falsk. Erland sier ihvertfall rett ut at han ønsker og vinne og håper at han gjør det.

Samme kvelden så prøvde Anders også å skaffe sympatipoeng. Da begynte han å fortelle om hvor blakk han er, så sa han "ånei nå høres det ut som jeg prøver å skaffe sympatipoeng" Da sa Pelle " ja det er best å la være å si noe" Men Anders fortsatte å fortelle hvor grusomt blakk han er og skylder penger både her og der.

Anonymous poster hash: 2372e...13a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anders vinner!

Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Skrevet

"Er det en person fortjener å vinne så er det Erland. Han har vært hyggelig og rettferdig hele veien og han har vært den personen, sammen med Anna, som faktisk har prøvd å finne på ting å gjøre og lager god stemning."

Det synes ikke alle andre. Jeg ser ikke noe god stemning at Erland lager. Han sitter jo bare der og ler så rart jeg skjønner ikke hans humor. For meg så virker det at han ler bare for å være "kul" eller hva det det skal være.. For meg så forestiller det nesten som geit.

Anna: Det handler ikke alt om sex osv men hun hadde mange andre situasjoner og episoder der mange mange hadde ledd av henne osv.

Anders: likte ikke han fra første uka men da "åpnet" han seg plutselig og det var bare ekstremt artig det han gjorde også det gjelder med Pelle.

Jeg bare skjønner ikke folk at mange tror og mange støtter Erland at han skal vinne som har vært rolig. I Big Brother show så handler det å underholde andre vi som ser på osv Tenkt deg hvis andre også hadde vært som Erland bare satt der og var bare helt kjedelig.

Men kommer til å nevne også at for par uker siden så var det noen av deltagere som skulle forlate BB huset. Men det var så rart at det ble "utlyst" på Big Brother Svensk side facebook før de sa på tv`en Adam og Pia.. For meg ser ut som at det er ikke vits å stemme siden det er ikke vi som bestemmer hvem som skal ut, det er jo selve produksjonen som har det avklart fra før.

Kommer ikke til å bruke pengene mine..

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Hvis det kun hadde vært tv produksjon så hadde de ikke tatt ut de som gjorde mye ut av seg selv som eks Paulina, Felicia, Julia, Malin, Torbjørn osv. Jeg synd produksjonen har gjort en stor feil ved å ikke gjort stemmegivningen annerledes ved at den som fikk minst stemmer må dra. Det har i grunn vært fryktelig tamt i BB huset etter at Phillip og John måtte ut.

Anonymous poster hash: 2e79a...1d0

Skrevet

Syns virkelig dem burde slutte med dette stemme greiene, er helt absurd at seere skal betale penger for at en deltaker går videre eller ikke. Dette er ikke idol eller norske talenter, dem ha ikke noe talent, dem bare sitter og later seg dagen lang...

Anonymous poster hash: efce9...d59
  • Liker 1
Skrevet

Syns virkelig dem burde slutte med dette stemme greiene, er helt absurd at seere skal betale penger for at en deltaker går videre eller ikke. Dette er ikke idol eller norske talenter, dem ha ikke noe talent, dem bare sitter og later seg dagen lang...

Er jo opp til hver person å stemme eller ikke. BB skal jo tjene penger selv også. De tvinger jo ikke akkurat noen til å stemme.

Anonymous poster hash: e001b...72d

Skrevet

Er jo opp til hver person å stemme eller ikke. BB skal jo tjene penger selv også. De tvinger jo ikke akkurat noen til å stemme.

Dette er et tullete strå argument, dem har ikke slik stemme greie på ph men dem tjener rått og forsetter vært ¨år...

Skrevet

Dette er et tullete strå argument, dem har ikke slik stemme greie på ph men dem tjener rått og forsetter vært ¨år...

Ja poenget er? Må ALLE gjøre som ph?

Skrevet

Ja poenget er? Må ALLE gjøre som ph?

Du ser poenget da, dem trenger ikke få folk til å betale for å stemme for å tjene penger. Det er tull syns jeg, hvorfor bli du så sur? Jeg kommer bare med min mening

Skrevet

Skjer med at det ikke er tekst?

Anonymous poster hash: 38f9d...d02
Skrevet

Erland er den eneste verdige vinneren!!! STEM ALLE SAMMEN :) :) :)

• Liker 2
Skrevet

TALENTLØS produksjon! Har så høy bakgrunnsmusikk at det er umulig å høre hva de sier. Når alle de 4 sto stille inne i huset og sa noe, hørte ingenting jeg, omg.

Jaaaa! Pelle ut!

HEIA ERLAND!

Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 1
Skrevet

Når blir neste person stemt ut?

Skrevet

Syns det er litt rart at phillip og John kommer på finalefesten. Er liksom litt rart da de ble kastet ut og bb ikke ville støtte slik oppførsel. tviler på at Ståle er invitert.

Jeg mener det er rart at de går ut pga oppførselen og plutselig får de være med..

Skrevet

Syns det er litt rart at phillip og John kommer på finalefesten. Er liksom litt rart da de ble kastet ut og bb ikke ville støtte slik oppførsel. tviler på at Ståle er invitert.

Jeg mener det er rart at de går ut pga oppførselen og plutselig får de være med..

Ståle er vel på jobb

Skrevet

håper Erland vinner! Anna og Anders virker så fjerne, så mange ganger dem sier "hæ??" virker jo som dem ikke er helt med.. begynner å skjønne hvor svenskevitsene kommer fra :fnise:

• Liker 1
Skrevet

håper Erland vinner! Anna og Anders virker så fjerne, så mange ganger dem sier "hæ??" virker jo som dem ikke er helt med.. begynner å skjønne hvor svenskevitsene kommer fra :fnise:

Hehehe

Skrevet

Ståle er vel på jobb

Jo sikkert. Men syns det er rart John og phillip er der :)
Skrevet

Neeeei! Huff, Erland har vært min favoritt lenge.. Nå må Anders vinne altså!

Anonymous poster hash: ff8f5...bb1
Skrevet

Ståle er vel på jobb

Han har nok valgt å ikke dukke opp. Han dummet seg ut noe jævlig ved å putte en eller annen pille i glasset til ho masekjærringa. Han var der i under en uke, huskern ikke for noe annet enn det så samme kan det være.

Det med at phillip og john er der er jo for at BB kan briefe med at det er så mange som fant kjærligheten der inne i år. Forlova seg å greier. BB tar det som bra pr

STEM ANDERS TIL TOPPEN NÅ DERE!!

ANDERS

ANDERS

ANDERS

Vinner anna blir det botox for alle penga bare. fysj,.

Anonymous poster hash: b7611...a5d

• Liker 1
Skrevet

Bra! Gratulerer Anders!

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...