Gjest Bruce Wayne Skrevet 11. desember 2014 #1881 Skrevet 11. desember 2014 Utrulig at det finnes folk som ser på slikt dritt. Konseptet har da også gått ut på dato for leenge siden.
Gjest Fluttershy Skrevet 11. desember 2014 #1882 Skrevet 11. desember 2014 Andres vant!!! Verdig vinner absolutt!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1883 Skrevet 11. desember 2014 Yeah! Anonymous poster hash: b7611...a5d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1884 Skrevet 11. desember 2014 ahahahh dere sa at Erland skal vinne. hahah Anonymous poster hash: 2372e...13a
#Sunrise Skrevet 11. desember 2014 #1885 Skrevet 11. desember 2014 Phillip og John ble vel aldri dømt! så at dem får komme syns jeg er rett! hadde dem derimot blitt dømt, så hadde saken vært noe annet.. men det virker som Caroline ikke har noe i mot dem, så da ser jeg heller ikke problemet 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1886 Skrevet 11. desember 2014 Jeg kunne ikke se Tommy i publikum? Det kan hende at jeg er blind!! :/ Anonymous poster hash: 2372e...13a
xeno Skrevet 11. desember 2014 #1887 Skrevet 11. desember 2014 Jah folkens der var Big Brother ferdig for denne sesongen. Hva synes dere? Synes det er litt trist at det ikke blir til neste år Big Brother for meg har nesten blitt som mat eller så mye men har vært mye avhengig. Hadde mye mer ting og tang å gjøre etter jobben.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1888 Skrevet 11. desember 2014 Hvordan vet du det ikke blir big brother neste år? Anonymous poster hash: efce9...d59
xeno Skrevet 11. desember 2014 #1890 Skrevet 11. desember 2014 Hos oss i Norge blir det ikke sikkert. Vi skal 100% satse på farmen. Det sa alle tv- kanalene norske det er større enn Big Brother idioter. Men i Sverige kommer det til å være garantert! Hvordan vet du det ikke blir big brother neste år? Anonymous poster hash: efce9...d59
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1891 Skrevet 11. desember 2014 Hos oss i Norge blir det ikke sikkert. Vi skal 100% satse på farmen. Det sa alle tv- kanalene norske det er større enn Big Brother idioter. Men i Sverige kommer det til å være garantert! Det var jo bra, jeg elsker farmen, og helt ærlig trenger vi flere slike sex serier? Det er mer enn nok med paradise hotel om våren... Anonymous poster hash: efce9...d59
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1892 Skrevet 12. desember 2014 Phillip og John ble vel aldri dømt! så at dem får komme syns jeg er rett! hadde dem derimot blitt dømt, så hadde saken vært noe annet.. men det virker som Caroline ikke har noe i mot dem, så da ser jeg heller ikke problemet De gikk tydeligvis ikke imot BB sine regler, BB kunne stoppet de når som helst etter at de lukket døra. OG det var john som var ille, phillip satt jo igrunn bare der. Og ho cryingbaby jenta kunne sagt "BB make them stop, nå er det nok jeg vil ikke dette" så hadde de nok sagt de skulle stoppe. Dette ble ikke et problem før noen tittere plutselig skulle henge seg opp i det. Unødvendig og latterlig. Men mobbingen av krissy fikk pågå hele jævla sessongen, stakkars jenta, bare snill. Ho mottok så utrolig mye unødvendig drit der inne! Ja, ho gjemte ting, men det var ho ikke aleine om! Anonymous poster hash: b7611...a5d 1
xeno Skrevet 12. desember 2014 #1893 Skrevet 12. desember 2014 Farmen bra? Det er jo bare dritt program av show. Der vi ser hvordan dem skal gi til dyrene mat osv hvem er det som ønsker å se på INGEN. Big Brother handler ikke bare om sex. På Big brother ingen som tvinger deg å ha sex. På Big Brother kan du velge om du ønsker å ha sex eller ikke det skal du også vite at ingen kan tvinge deg om å ha med denne personen sex osv. Det var jo bra, jeg elsker farmen, og helt ærlig trenger vi flere slike sex serier? Det er mer enn nok med paradise hotel om våren... Anonymous poster hash: efce9...d59 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1894 Skrevet 12. desember 2014 Farmen bra? Det er jo bare dritt program av show. Der vi ser hvordan dem skal gi til dyrene mat osv hvem er det som ønsker å se på INGEN. Big Brother handler ikke bare om sex. På Big brother ingen som tvinger deg å ha sex. På Big Brother kan du velge om du ønsker å ha sex eller ikke det skal du også vite at ingen kan tvinge deg om å ha med denne personen sex osv. Håper du tuller? Farmen handler om skikkelig konkurranse, skikkelige deltakere, ikke bare sex, drikking og alt det tullet som skjer på big brother... Og dem må faktisk arbeide for å klare seg, dem kan ikke bare ligge i en seng i 100 pluss dager... Du vet tydelivis ingenting om farmen når tror det bare handler om å mate dyrene, og du sier ingen ser på? Hvorfor hadde serien over 1 millione seere mot finalen da? -_-... Anonymous poster hash: efce9...d59 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1895 Skrevet 12. desember 2014 Var veninna til anna stoned som faan eller? Ho ene som var på liven? Herregud jeg blei flau på ho stakkars andre venninna som måtte stå sammen med ho. Anonymous poster hash: b7611...a5d 4
xeno Skrevet 12. desember 2014 #1896 Skrevet 12. desember 2014 (endret) Ja men det er jo bare vi i Norge som liker farmen og det er jo bare helt på trynet(for meg) Håper du tuller? Farmen handler om skikkelig konkurranse, skikkelige deltakere, ikke bare sex, drikking og alt det tullet som skjer på big brother... Og dem må faktisk arbeide for å klare seg, dem kan ikke bare ligge i en seng i 100 pluss dager... Du vet tydelivis ingenting om farmen når tror det bare handler om å mate dyrene, og du sier ingen ser på? Hvorfor hadde serien over 1 millione seere mot finalen da? -_-... Anonymous poster hash: efce9...d59 Endret 12. desember 2014 av xeno
sweety pie Skrevet 12. desember 2014 #1897 Skrevet 12. desember 2014 Tror Anna var veldig sikker på å vinne, virka som hun ble veldig overrasket når hun hørte at det var Anders som vant.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1898 Skrevet 12. desember 2014 Ja men det er jo bare vi i Norge som liker farmen og det er jo bare helt på trynet(for meg) Farmen går jo ikke i utlandet så, hva er poenget ditt? Hadde det vært opp til meg skulle vi blitt kvitt alle de sex programmene... Anonymous poster hash: efce9...d59
xeno Skrevet 13. desember 2014 #1899 Skrevet 13. desember 2014 Hva som er problemet? Det er jo ingen problem! Sex er jo normalt det vet du kanskje eller ikke hmm. ALle kan velge til å gjøre det foran kamera eller ikke. Over og ut for denne sesongen! Farmen går jo ikke i utlandet så, hva er poenget ditt? Hadde det vært opp til meg skulle vi blitt kvitt alle de sex programmene... Anonymous poster hash: efce9...d59
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1900 Skrevet 13. desember 2014 Hva som er problemet? Det er jo ingen problem! Sex er jo normalt det vet du kanskje eller ikke hmm. ALle kan velge til å gjøre det foran kamera eller ikke. Over og ut for denne sesongen! Det er forskjell på å ha sex på privaten og på tv og dumme seg ut forran hele norge... Anonymous poster hash: efce9...d59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå