Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meg også! Alt med henne irriterer meg, absolutt alt! Hun har vært der alt for lenge, bare på grunn av flaks. Men i dag er det slutt på flaksen :D Hvem håper du vinner? Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Anders eller Anna :D Du da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anders eller Anna :D Du da? :)

Erland :D

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Skrevet

Juryen består av Torbjørn, Malin, det mest irriterende deltakeren noensinne Caroline, Christoffer og Julia.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef
Skrevet

Juryen består av Torbjørn, Malin, det mest irriterende deltakeren noensinne Caroline, Christoffer og Julia.

Da er vel Anna sikret.

Skrevet

Håper, håper, håper at det er Krissy som må ut i dag!

Lol, gikk og venta på at noen skulle ut idag pga at du skrev at Krissy må ut idag 😂

Skrevet

Lol, gikk og venta på at noen skulle ut idag pga at du skrev at Krissy må ut idag

Beklager! :blomst: Var sikker på at det var i dag noen skulle ut men det visst i morgen :sjokkert:

Skrevet

Så nå klippet på BBs hjemmeside fra dommstolen. Det var ekkelt å se Thorbjørns blikk når Anders prata. Han så mildt sagt lite fornøyd ut, noe jeg forstår veldig godt!

• Liker 1
Skrevet

Skjedde det noe spesielt i dag? Er juryen inne i huset? Fotball på tv her....

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

Skrevet

Skjedde det noe spesielt i dag? Er juryen inne i huset? Fotball på tv her....

De skulle få en kjempe fest i dag men det skjer ingen ting! De drikker litt og prater om kjedelig ting. Juryen er ikke inne i huset, de har gjort det de skal og har reist.

Skrevet

De skulle få en kjempe fest i dag men det skjer ingen ting! De drikker litt og prater om kjedelig ting. Juryen er ikke inne i huset, de har gjort det de skal og har reist.

Takk for at du gadd å svare meg :blomst:

Ingen overraskelse at det ikke skjer noe. Synes det har vært kjedelig den siste mnd.

Skrevet

fy f**n. Jeg bare skjemmes for at jeg er fra Norge. På Norske BB facebook side så er det mange mange nordmenn negative mot Svenske. Noen skriver " Få alle jÆ**a ute Svenske for at Erland skal vinne" osv osv.

Vi bør være takknemlig av vi kan være med i Sverige på BB(vet selv at der er Swe/Norsk BB) og bør ikke skrive så stygge ting. om svenskene!!!!! Men siden BB huset er i Sverige så bør vi være takknemlig!

Anonymous poster hash: 2372e...13a
Skrevet

fy f**n. Jeg bare skjemmes for at jeg er fra Norge. På Norske BB facebook side så er det mange mange nordmenn negative mot Svenske. Noen skriver " Få alle jÆ**a ute Svenske for at Erland skal vinne" osv osv.

Vi bør være takknemlig av vi kan være med i Sverige på BB(vet selv at der er Swe/Norsk BB) og bør ikke skrive så stygge ting. om svenskene!!!!! Men siden BB huset er i Sverige så bør vi være takknemlig!

Who cares?

Anonymous poster hash: b7611...a5d

Skrevet

Nå er Krissy igang igjen.. Hun klager og syter, griner og surver over tennene sine (som ja, kunne vært finere, men hun kunne også gått uten tenner i kjeften). Aff!

Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Skrevet

Takk for at du gadd å svare meg :blomst:

Ingen overraskelse at det ikke skjer noe. Synes det har vært kjedelig den siste mnd.

Bare hyggelig :biggrin: Det som skjer nå er at Krissy syter og klager sammen med Pelle. I dag er det tennene som er problemet. De andre står og røyker. Enig i at det er kjedelig og nå er det snart slutt, synd at det har blitt sånn for sesongen hadde potensialet til å bli bra men det gikk galt en plass på veien dessverre!

Skrevet

Kanskje du ikke cares men kanskje andre cares...

Who cares?

Anonymous poster hash: b7611...a5d

Skrevet

Nå gir jeg opp BB for i år. Det skjer ingen ting annet enn at de driver med korttriks, dette hadde vært underholdning på en vanlig kveld men i dag skulle det være kjempe fest! Tragisk å ha dette som avslutningsfest...... Pelle er full og glad, det er det som har vært den beste underholdningen i kveld.

Skrevet

Hvorfor i svarte er det ikke sånn at alle tidligere deltakere får komme inn i huset for en siste kjempefest med finalistene? Tenk hvor mye mer underholdende det hadde blitt da! :vetikke: Torbjørn, Anna og Anders blant annet... Men nei, hos BB er det nattamørkt :natti::roll:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i svarte er det ikke sånn at alle tidligere deltakere får komme inn i huset for en siste kjempefest med finalistene? Tenk hvor mye mer underholdende det hadde blitt da! :vetikke: Torbjørn, Anna og Anders blant annet... Men nei, hos BB er det nattamørkt :natti::roll:

Ja det er jo så mye mer potensiale. De skulle jo absolutt latt juryen være med på fest og overnatting. Hadde vært gøy å se gjensynet til Anna og Torbjørn. Samt at de kunne økt spenningen på forrige live ved å ha intervju med Phillip. Utrolig hvor lite de gjør ut av ting.

Anonymous poster hash: 2e79a...1d0

• Liker 1
Skrevet

Jaha. da kom Krissy på femteplass.

Skrevet

Hvordan går det med Jenny og Philip på utsiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...