Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Programmer? Top Model tror jeg det heter og Paradise Hotel.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Heldig da at hun har kommet med på begge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig da at hun har kommet med på begge

I det ene programmet ble hun mobbet og i det andre ble hun framstilt feil i følge henne så det er på tide å gi seg nå :fnise:

Gjest Atheena
Skrevet

Var det ikke egentlig meningen at de skulle være der i 110 eller 115 dager? Hvorfor har de redusert tiden egentlig?

Skrevet (endret)

Var ikke det 120 før? Noen som forresten husker det big brother mobilspillet for mange år siden?

Endret av Big Jim Rennie
Skrevet

Greia er 100 dager innesperret i et hus, 100!

Latterlig at de skal dra noe så kjedelig lengere for å sope inn noen flere kr.

Livesendingene er kun reprise fra uka som har gått ja, sendingene på ukedagene er gansk så kjipe så det holder egentlig å se "høydepunktene" i liven. At de har gjort så lite ut av den er stusselig!

Og klippinga til episodene er rævva og det er reklame ca hvert 12 min!!!

Til dere som lurte på om finalefesten kom til å være filmet live, tror dere virkelig det!? Det kommer absolutt IKKE til å bli sendt live av EN GRUNN, og det er at FEM ikke kommer til å få inn noen penger via sms fra titterne for å sende det, slutt på sms-penger = slutt på sendinger.

Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 1
Skrevet

Greia er 100 dager innesperret i et hus, 100!

Latterlig at de skal dra noe så kjedelig lengere for å sope inn noen flere kr.

Livesendingene er kun reprise fra uka som har gått ja, sendingene på ukedagene er gansk så kjipe så det holder egentlig å se "høydepunktene" i liven. At de har gjort så lite ut av den er stusselig!

Og klippinga til episodene er rævva og det er reklame ca hvert 12 min!!!

Til dere som lurte på om finalefesten kom til å være filmet live, tror dere virkelig det!? Det kommer absolutt IKKE til å bli sendt live av EN GRUNN, og det er at FEM ikke kommer til å få inn noen penger via sms fra titterne for å sende det, slutt på sms-penger = slutt på sendinger.

Er du blitt synsk nå?

Skrevet

Bare vent å se

Gjest Atheena
Skrevet

Var ikke det 120 før? Noen som forresten husker det big brother mobilspillet for mange år siden?

Denne sesongen skulle vare 110 dager. Lurer på hva grunnen er for at de har redusert???

Skrevet

Denne sesongen skulle vare 110 dager. Lurer på hva grunnen er for at de har redusert???

Nei det kan man tenke seg ;)

Skrevet

Jeg har ikke følgt med på denne sesongen, er det svensker med? Fordi på tv guiden står det at det er en norsk svensk realityserie

Skrevet

Jeg har ikke følgt med på denne sesongen, er det svensker med? Fordi på tv guiden står det at det er en norsk svensk realityserie

Det er delt mellom Norge og Sverige og huset er i Sverige.

Skrevet

Programmer? Top Model tror jeg det heter og Paradise Hotel.

Og Miss World - Sverige.

Anonymous poster hash: 2abe9...33d

Skrevet

Og Miss World - Sverige.

Kanskje det var det i stedenfor Top Model eller var det i tilegg? Jeg husker ikke men hun har vært med på mye og virker desperat etter å bli kjent! Det virker nesten som hun har ofret familien for å være med i BB og for meg høres det helt feil ut. Greit nok å gå sine egne veier og alle må gjøre som de føler for men når det går på bekostning av noe så viktig som sin egen familie da blir det for mye syns jeg.

Skrevet

Kanskje det var det i stedenfor Top Model eller var det i tilegg? Jeg husker ikke men hun har vært med på mye og virker desperat etter å bli kjent! Det virker nesten som hun har ofret familien for å være med i BB og for meg høres det helt feil ut. Greit nok å gå sine egne veier og alle må gjøre som de føler for men når det går på bekostning av noe så viktig som sin egen familie da blir det for mye syns jeg.

I tillegg. :)

Altså, merittlisten hennes er Top model, Paradise Hotel, Miss World og Big brother.

Hun liker oppmerksomhet, ja.

Skrevet

Altså, merittlisten hennes er Top model, Paradise Hotel, Miss World og Big brother.

Det var i tilegg ja! Virker som hun må få en kjendisstatus men har ikke klart det enda og jeg tror ikke hun får det nå heller...... BB er vel større i Sverige så det kan hende hun klarer det nå allikevel:)

• Liker 1
Skrevet

Hun er heldig da, er ikke bare å melde seg på å komme med, hun har vært heldig

Anonymous poster hash: efce9...d59

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke gjøre mer ut av livesendingen. De kunne jo ha hatt et intervju med Phillip for eksempel. De kunne også hatt venner, tidligere deltagere og familie til intervju. Det eneste vi får se er jo hva som har skjedd gjennom uken. Jeg spoler over alt for jeg har jo sett det tidligere.

Enig med deg. Har ikke sett BB siden første sesongen, men da hadde de jo besøk av familiemedlemmer i hvert fall.

Skrevet

Har de ikke fått fest i huset i kveld?

Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Skrevet

Pelle klinket inn en fin avslutning i kveld: "Kommer hjem til jul skamklipt. Feit. Sjuk. Og sinnsyk. Sitter hjemme hos familien min og sikler. Vært med på TV-program."

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
  • Liker 3
Skrevet

Var det bare jeg som ikke fikk med meg når vi kunne stemme på maleriene? Fikk helt sjokk når jeg fikk vite at avstemningen var ferdig, for jeg har venta på den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...