Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar vell ikke lang tid før dem kommer med en blanding av big brother og paradise hotel



Anonymous poster hash: efce9...d59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med Jenny og Philip på utsiden?

Ser ut som det går bra. Jenny er i Borås nå, og på fredag skal han være med Jenny til Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det går bra. Jenny er i Borås nå, og på fredag skal han være med Jenny til Norge.

Hvordan vet du det :)

Anonymous poster hash: e001b...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Pelle og Krissy sex i natt? :kvalm: Og Erland tok seg en runk i poolen? Noen som så på live?



Anonymous poster hash: 45beb...882
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, håper ingen kaster bort penger på live NÅ. Det skjedde ingenting når det var fult hus, ei heller nå vil jeg tro. Ser ihvertfall veeeeldig dårlig ut på episodene på frem, og klippene på nettsiden.

Jeg er fornøyd med 3 av filalistene, men ikke sovepelle, krysser fingre og tær om at han går først ut av huset nå. Ufortjent at han er der! Var direkte slem mot johanna og til tider mot krissy, pluss at har sover og furta bort hele sessongen. Han sover nok myyye enda også, for samme når kamera er på ha er han hoven og sovestygg i trynet sitt. Ikke rart han har blitt så feit når han ikke gidder å bevege seg noe som helst. Aldri sett han i poolen eller treningsrommet heller. For en stk dritkjedelig fyr. Hva gjør han egentlig på en underholdningsserie???? Hatern! Er sååå mange andre søkekandidater som kunne fått spotten hans!



Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Pelle og Krissy sex i natt? :kvalm: Og Erland tok seg en runk i poolen? Noen som så på live?

Anonymous poster hash: 45beb...882

Haha at folk tør å være med på slike programmer og dumme seg ut på tv :P

Anonymous poster hash: efce9...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, håper ingen kaster bort penger på live NÅ. Det skjedde ingenting når det var fult hus, ei heller nå vil jeg tro. Ser ihvertfall veeeeldig dårlig ut på episodene på frem, og klippene på nettsiden.

Jeg er fornøyd med 3 av filalistene, men ikke sovepelle, krysser fingre og tær om at han går først ut av huset nå. Ufortjent at han er der! Var direkte slem mot johanna og til tider mot krissy, pluss at har sover og furta bort hele sessongen. Han sover nok myyye enda også, for samme når kamera er på ha er han hoven og sovestygg i trynet sitt. Ikke rart han har blitt så feit når han ikke gidder å bevege seg noe som helst. Aldri sett han i poolen eller treningsrommet heller. For en stk dritkjedelig fyr. Hva gjør han egentlig på en underholdningsserie???? Hatern! Er sååå mange andre søkekandidater som kunne fått spotten hans!

Anonymous poster hash: b7611...a5d

Jeg har sett Pelle i poolen og treningsrommet flere ganger, også på episodene :)

Men han er av de late, det kan jeg være enig i (selv om jeg liker han) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krissy som går ut? Fint at de viser hva som skjer imorgen 😂

Ja. Er nok mye for at folk ikke skal stemme på henne lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( blir trist at det ikke blir mer BB fra fredagen. Er jo helt hekta på BB, kommer hjem fra jobben og dra skrur jeg på med en gang pc`en for å se på BB.

Blir jo helt rart at det ikke blir BB fra Fredag.



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for et menneske Tb er, hvis blikk kunne drepe sier jeg bare.. Hva i alle dager ser Anna i han?

Jeg fikk frysniner av det blikket, det var virkelig et blikk som kunne drepe! Men på en annen side så kan jeg forstå han og dette har helt sikkert ikke vært lett for han men det blikket under forhøret var ondt!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk frysniner av det blikket, det var virkelig et blikk som kunne drepe! Men på en annen side så kan jeg forstå han og dette har helt sikkert ikke vært lett for han men det blikket under forhøret var ondt!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Syns ikke synd på han jeg, sånn som han oppførte seg mot Anna. Alle kan jo se at ho er mye mer avslappa og glad etter at han røyk ut, og det går virkelig ikke ann å ta feil av blikkene mellom ho og Anders. Jeg tror de har ekte følelser for hverandre, men at Anna ikke tør pga Tb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke synd på han jeg, sånn som han oppførte seg mot Anna. Alle kan jo se at ho er mye mer avslappa og glad etter at han røyk ut, og det går virkelig ikke ann å ta feil av blikkene mellom ho og Anders. Jeg tror de har ekte følelser for hverandre, men at Anna ikke tør pga Tb.

Jeg er helt enig med deg på alt uten tvil, men at Torbjørn har måttet sitte å se på dette fra utsiden kan jeg forstå er grusomt. Han var ikke snill med Anna og det ser ut som hun har hatt det veldig bra uten han.¨. Anders er jo en helt annen type som hun kan slappe av rundt:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg på alt uten tvil, men at Torbjørn har måttet sitte å se på dette fra utsiden kan jeg forstå er grusomt. Han var ikke snill med Anna og det ser ut som hun har hatt det veldig bra uten han.¨. Anders er jo en helt annen type som hun kan slappe av rundt:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Ja, det er klart. Er sikkert ikke morsomt å sitte å se på uavhenig av hvordan han har vært. Men håper virkelig ho kommer seg vekk fra han på utsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart. Er sikkert ikke morsomt å sitte å se på uavhenig av hvordan han har vært. Men håper virkelig ho kommer seg vekk fra han på utsiden :)

Enig! Han minner meg om min halvpsykoe eks, og et sånn forhold er ikke noe å trakte etter. Det har hjulpet meg til å skjønne hva jeg virkelig vil ha i en mann da, så er faktisk takknemlig for at han viste meg det. Haha ;)

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er klart. Er sikkert ikke morsomt å sitte å se på uavhenig av hvordan han har vært. Men håper virkelig ho kommer seg vekk fra han på utsiden :)

Det gjør hun helt sikkert, tror uansett det blir vanskelig for de å holde sammen og når de har vært ute en stund begge to så er det ikke sikkert at de føler det samme lenger uansett. Husker venninnen til Anna sa hun ikke var helt sikker på han så hun hørtes ikke helt fornøyd så tror det ordner seg til det beste for de begge to:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere som så hele seansen mellom Anna og Anders inne i slusen? Anders prøvde seg jo faktisk i den grad at Anna måtte si "Jeg kan ikke Anders" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i huset torsdag den 11. desember?

Formiddagen: Følg deltakerne på livekameraene i det de forbereder seg til kveldens finale.

15.00 Finalistene blir sminket og stylet for kvelden

21.00 - 23.00 Big Brother 2014 FINALE, Woho!

00.00 Se webeksklusive klipp, intervjuer og bildekavalkade fra finalen og etterfesten

Og da er BB ferdig for i år :( kjedelig og rart blir det uten Big Brother <-- Synes dere også?

Har hørt at festen blir sendt live på Directors cut kamera. Har hørt om disse ryktene men vet ikke om det er sant.

??



Anonymous poster hash: 2372e...13a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en person fortjener å vinne så er det Erland. Han har vært hyggelig og rettferdig hele veien og han har vært den personen, sammen med Anna, som faktisk har prøvd å finne på ting å gjøre og lager god stemning.

Jeg ønsket at Anders skulle vinne før, men etter en episode på en fest for 1-2 uker siden så forandret mitt syn seg totalt. Da satt han ute med alle sammen og sa at han trodde det kom til å bli Anna, Erland og Pelle i finalen og at han håpet på at en av de skulle vinne. En liten stund seinere så snakker han kun med Anna og sier " Det er meg og deg Anna, det er oss to i finalen" Han er rett og slett falsk. Erland sier ihvertfall rett ut at han ønsker og vinne og håper at han gjør det.

Samme kvelden så prøvde Anders også å skaffe sympatipoeng. Da begynte han å fortelle om hvor blakk han er, så sa han "ånei nå høres det ut som jeg prøver å skaffe sympatipoeng" Da sa Pelle " ja det er best å la være å si noe" Men Anders fortsatte å fortelle hvor grusomt blakk han er og skylder penger både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...