Gå til innhold

Verste opplevelse som gjest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir alltid plassert på "det ANDRE singel-bordet". Jeg er nemlig så grei og snill, kan prate med alle, og får folk til å føle seg SÅ vel....

Ergo har jeg fått tannløse onkler, prøveløslatte fengselsfugler, 12åringer med fir-bokstavsdiagnoser, en singel mann med selektiv mutisme, en med tourettes og diverse annet snacks til bords. Jeg klager ikke, men ja, jeg blir litt lei, og videre blir jeg selvsagt alltid omtalt (for det er jo ALLTID presentasjon) som "hun single pene...." Jeg er litt mer enn det, bare bittelitt. :ler:

Man skal kunne forvente mer av ens venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært kjent som den "evig single" i bryllup, og har derfor alltid blitt satt på singelbord eller sammen med andre venner jeg kjente fra før av.

Synes det har vært greit (dog småkleint) å bli satt på singelbord, iallefall når det har vært 10 single gutter og meg, men men :fnise:

Men i det ene bryllupet jeg var i ble jeg satt sammen med en annen singel venninne av bruden, vis-a-vis brudens single fettere. Helt ok, helt til vi oppdaget at de to guttene drev og tekstet om hvem av oss de foretrakk, og hvordan de skulle få oss til sengs...

Kvalmt.



Anonymous poster hash: 319dc...40e
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Godt du lærte ;) Jeg forstår at man blir sulten når man venter i over to timer, etter oppgitt tidspunkt. Men jeg syns det var litt drøy å gå på kjøkkenet. Det har jo vært så mange tråder her inne, om at man bør ta med seg "niste" ;)

Anonymous poster hash: 9e566...d76

så rart at gjestene må vente uten noe mat. I de bryllup jeg har vært i så har det alltid vært servering i form av velkomstdrink og tapas eller småretter mens man venter på brudeparet.. Endret av BettyBoop
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjent som den "evig single" i bryllup, og har derfor alltid blitt satt på singelbord eller sammen med andre venner jeg kjente fra før av.

Synes det har vært greit (dog småkleint) å bli satt på singelbord, iallefall når det har vært 10 single gutter og meg, men men :fnise:

Men i det ene bryllupet jeg var i ble jeg satt sammen med en annen singel venninne av bruden, vis-a-vis brudens single fettere. Helt ok, helt til vi oppdaget at de to guttene drev og tekstet om hvem av oss de foretrakk, og hvordan de skulle få oss til sengs...

Kvalmt.

Anonymous poster hash: 319dc...40e

Jeg ser ikke problemet så fremt de var så stygge at de skremte fanden fra flatmark.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en svigerinne som konsekvent plasserer meg (og min mann) langt borte fra resten av kjernefamilien. Altså, mannen min sine søsken, foreldre, besteforeldre, onkler og tanter sitter sammen, mens vi to blir plassert ved siden av en sånn "filletante" (mors kusine eller noe i den duren) lang nede på bordet. Dette gjentar seg i alt svigerinnen min foretar seg (bryllup, dåp, forlovelsesfest etc).

Hun (og min mann) har flere kusiner og fettere på var alder som er i vår livssituasjon med akkurat samme interesser som oss (unge voksne med et førstegangsbolig, i full jobb, som elsker hund og friluftsliv). Allikevel insisterer hun på å plassere oss laaaaaaaangt nede på bordet (lenger ned enn de nevnte søskenbarna), sammen med filletante Conny-Margit (55) og Ola-Morgan (49), hvis hovedinteresser er rulletobakk, trygdesvindel og campingbuss (buss, ja!).

Min mann og jeg er overhodet ikke "de rare". Vi eier egen bolig, har høyere utdannelse og fast jobb begge to. Vi er oppegående mennesker som har vært i selskap før og vet hvordan vi skal te oss. Det er liksom ingen grunn til at vi skal bli plassert så immari langt vekk fra hele resten av familien, sammen med noen som er mye eldre enn oss som vi overhodet ikke har noe til felles med.



Anonymous poster hash: b4fc2...75b
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har en svigerinne som konsekvent plasserer meg (og min mann) langt borte fra resten av kjernefamilien. Altså, mannen min sine søsken, foreldre, besteforeldre, onkler og tanter sitter sammen, mens vi to blir plassert ved siden av en sånn "filletante" (mors kusine eller noe i den duren) lang nede på bordet. Dette gjentar seg i alt svigerinnen min foretar seg (bryllup, dåp, forlovelsesfest etc).

Hun (og min mann) har flere kusiner og fettere på var alder som er i vår livssituasjon med akkurat samme interesser som oss (unge voksne med et førstegangsbolig, i full jobb, som elsker hund og friluftsliv). Allikevel insisterer hun på å plassere oss laaaaaaaangt nede på bordet (lenger ned enn de nevnte søskenbarna), sammen med filletante Conny-Margit (55) og Ola-Morgan (49), hvis hovedinteresser er rulletobakk, trygdesvindel og campingbuss (buss, ja!).

Min mann og jeg er overhodet ikke "de rare". Vi eier egen bolig, har høyere utdannelse og fast jobb begge to. Vi er oppegående mennesker som har vært i selskap før og vet hvordan vi skal te oss. Det er liksom ingen grunn til at vi skal bli plassert så immari langt vekk fra hele resten av familien, sammen med noen som er mye eldre enn oss som vi overhodet ikke har noe til felles med.

Anonymous poster hash: b4fc2...75b

hvor mange ganger har svigerinna di gifta seg???
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i bryllup til søstra samboer i fjor sommer.

Bord plasseringen var jo helt idiotisk i følge meg. Jeg tar det som en selvfølge at par skal sitte sammen, men her ble folk plassert helt hultert til bultert. Det var runde bord og jeg havnet på bord med folk jeg ikke kjente. Satt ved siden av hans fetter (som var bare 18) og en tante som ikke sa et eneste ord under hele middagen. Fetteren drakk mye og ble etter full og irriterende. Han prøvde seg på meg under hele middagen, tok meg på låret, visket inn i øret hva han ville gjøre med meg, sølte vin på fanget mitt, spiste opp halve kake stykket da jeg på do osv. Hadde så lyst til å bare slå han ned!!

Da det var tid for dansing ville han danse med meg og dro meg med ut på dansegulvet. Jeg prøvde desperat å komme meg vekk, men han holdt meg fast. Takk og pris for at samboer kom til redningen. Like etter han fikk meg vekk, så spydde fetteren ut over hele dansegulvet!! :sjokkert: Flaks han ikke rakk å spy på meg. Urk!

Var glad da den kvelden var over gitt.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svigerinne som konsekvent plasserer meg (og min mann) langt borte fra resten av kjernefamilien. Altså, mannen min sine søsken, foreldre, besteforeldre, onkler og tanter sitter sammen, mens vi to blir plassert ved siden av en sånn "filletante" (mors kusine eller noe i den duren) lang nede på bordet. Dette gjentar seg i alt svigerinnen min foretar seg (bryllup, dåp, forlovelsesfest etc).

Hun (og min mann) har flere kusiner og fettere på var alder som er i vår livssituasjon med akkurat samme interesser som oss (unge voksne med et førstegangsbolig, i full jobb, som elsker hund og friluftsliv). Allikevel insisterer hun på å plassere oss laaaaaaaangt nede på bordet (lenger ned enn de nevnte søskenbarna), sammen med filletante Conny-Margit (55) og Ola-Morgan (49), hvis hovedinteresser er rulletobakk, trygdesvindel og campingbuss (buss, ja!).

Min mann og jeg er overhodet ikke "de rare". Vi eier egen bolig, har høyere utdannelse og fast jobb begge to. Vi er oppegående mennesker som har vært i selskap før og vet hvordan vi skal te oss. Det er liksom ingen grunn til at vi skal bli plassert så immari langt vekk fra hele resten av familien, sammen med noen som er mye eldre enn oss som vi overhodet ikke har noe til felles med.

Anonymous poster hash: b4fc2...75b

I det minste får dere sitte sammen. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et bryllup der jeg var den eneste utenom bruden som ikke gikk i bunad, i og med at jeg ikke fikk den over gravidmagen. I løpet av kvelden så var det naturlig nok fotosession. Brudeparet og foredrene, brudeparet og besteforeldrene osv. Så ropte de: nå må alle damene komme og ta bilde med bruden! Jeg reiste meg og gikk fram sammen med de andre, og stilte meg opp. Da sa bruden høyt og tydelig " Ikke du! Bare de med bunad." Så jeg måtte, som eneste kvinne i lokalet, gå ut av oppstillingen og se på at de andre ble tatt bilde av. Det synes jeg var unødvendig og litt leit. Annenrangs gjest - passet ikke til den perfekte kulissen til bruden.

Anonymous poster hash: 90ca2...be8

Huff dette var jo direkte frekt synes jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i bryllup til søstra samboer i fjor sommer.

Bord plasseringen var jo helt idiotisk i følge meg. Jeg tar det som en selvfølge at par skal sitte sammen, men her ble folk plassert helt hultert til bultert. Det var runde bord og jeg havnet på bord med folk jeg ikke kjente. Satt ved siden av hans fetter (som var bare 18) og en tante som ikke sa et eneste ord under hele middagen. Fetteren drakk mye og ble etter full og irriterende. Han prøvde seg på meg under hele middagen, tok meg på låret, visket inn i øret hva han ville gjøre med meg, sølte vin på fanget mitt, spiste opp halve kake stykket da jeg på do osv. Hadde så lyst til å bare slå han ned!!

Da det var tid for dansing ville han danse med meg og dro meg med ut på dansegulvet. Jeg prøvde desperat å komme meg vekk, men han holdt meg fast. Takk og pris for at samboer kom til redningen. Like etter han fikk meg vekk, så spydde fetteren ut over hele dansegulvet!! :sjokkert: Flaks han ikke rakk å spy på meg. Urk!

Var glad da den kvelden var over gitt.

Legendarisk kveld, spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

I april skulle jeg og kjæresten min i bryllup til fetteren hans. Etter vielsen dro til et lokale for å spise, men vi skulle visst synge en haug med sanger og holde taler først. Det tok sin tid. Jeg var allerede skrubbsulten og holdt på å svime av sult. Det var minst 50 taler og lange taler. Mora holdt en tale som varte i en halvtime sikkert. Hun måtte stoppe opp hele tiden for hun gråt så mye. Jeg var såååå sulten og holdt på å kjede meg i hjel. Hvor blir maten av?!!

Da vi ENDELIG fikk mat, så var kalkunen så tør og fæl at jeg klarte nesten ikke å spise den, grønnsakene var overkokt og sausen smakløs. Eneste gode var potene. Ingen god middag, men kaka var god da :)

Etter kake fikk jeg plutselig mensen!! Det fosset ut da jeg satt på do. Uten bind eller ob måtte jeg bare sitte til kom noen. Jeg satt der minst 15 min før det kom noen og når det kom noen, så var det oldemora til typen på 90 år :fnise: Hun fikk tak i bind, men det var litt flaut husker jeg for hun sa det til ALLE etterpå. "huff vet dere hva som skjedde med ***** inne på toalettet eller? Hun fikk menstruasjon den stakkars lille jenta" :dry::dry: :dry: Pinlig? Ja!

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke problemet så fremt de var så stygge at de skremte fanden fra flatmark.

De var type 18, vi er over 30...

Anonymous poster hash: 319dc...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I april skulle jeg og kjæresten min i bryllup til fetteren hans. Etter vielsen dro til et lokale for å spise, men vi skulle visst synge en haug med sanger og holde taler først. Det tok sin tid. Jeg var allerede skrubbsulten og holdt på å svime av sult. Det var minst 50 taler og lange taler. Mora holdt en tale som varte i en halvtime sikkert. Hun måtte stoppe opp hele tiden for hun gråt så mye. Jeg var såååå sulten og holdt på å kjede meg i hjel. Hvor blir maten av?!!

Da vi ENDELIG fikk mat, så var kalkunen så tør og fæl at jeg klarte nesten ikke å spise den, grønnsakene var overkokt og sausen smakløs. Eneste gode var potene. Ingen god middag, men kaka var god da :)

Etter kake fikk jeg plutselig mensen!! Det fosset ut da jeg satt på do. Uten bind eller ob måtte jeg bare sitte til kom noen. Jeg satt der minst 15 min før det kom noen og når det kom noen, så var det oldemora til typen på 90 år :fnise: Hun fikk tak i bind, men det var litt flaut husker jeg for hun sa det til ALLE etterpå. "huff vet dere hva som skjedde med ***** inne på toalettet eller? Hun fikk menstruasjon den stakkars lille jenta" :dry::dry: :dry: Pinlig? Ja!

DERFOR skal vi ha en velværekurv! ;-)

Anonymous poster hash: 6a35c...258

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Betale covercharge i bryllupet!!!

Anonymous poster hash: c0dfa...d5a

Er det sant?? Fortell!!

Anonymous poster hash: 945c1...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange ganger har svigerinna di gifta seg???

To ganger. Men dette gjentar seg som sagt i alt av dåp til forlovelsesfester som hun arrangerer.

Anonymous poster hash: b4fc2...75b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At samboeren min ikke ble invitert. Grunnen var visst fordi vi er et homofilt par, og det ville være mange kristne som ikke setter pris på homofile i bryllupet.



Anonymous poster hash: fb7f6...685
  • Liker 33
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...