Gå til innhold

Verste opplevelse som gjest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jeg klar over, men vi hadde lite alternativer til det siden greia var på et hotell. Synes ikke det var så ille siden folk hadde fått 1 glass musserende, 2 med vin/drikke under middagen, kaffe fikk dem også og kunne få aperitiff. Og det var veldig få som ville drikke likevel. Vi hadde kun 20 gjester og vi viste godt at maks 5 skulle drikke, så vi så ingen poeng med å betale for åpen bar. Vi undersøkte ikke engang om hotellet hadde tilbud om åpen bar :P

Du vet at med åpen bar, så betaler man for det som faktisk drikkes?

Det er ikke noe magisk konsept utover at dere tar regninga i etterkant.

Det betyr at dere kunne latt alle gjestene slukke tørsten og være glade, for den heldige prisen av "langt under gjennomsnitt" (med bare fem alkoholdrikkende pluss litt mineralvann).

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet at med åpen bar, så betaler man for det som faktisk drikkes?

Det er ikke noe magisk konsept utover at dere tar regninga i etterkant.

Det betyr at dere kunne latt alle gjestene slukke tørsten og være glade, for den heldige prisen av "langt under gjennomsnitt" (med bare fem alkoholdrikkende pluss litt mineralvann).

Det ble ikke gjort sånn, vi tilba oss om å betale kun for aperitiff, tilbud som bare 3 gjester benyttet seg av. Sånn ble det gjort, ingen (utenom tanta) klagde.

Men jeg synes at det er litt stusslig at jeg må forsvare mine valg for mitt bryllup ovenfor ukjente mennesker :klo: Ikke at jeg gjør det, men...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har misforstått tråden.... det er verste opplevelse som gjest, ikke hva som gikk galt i bryllupet for bruden..

Anonymous poster hash: 6a997...b91

hvis du leser starten står det at hun er klar over at det er for gjester... Og hun tenker vel og på de gjestene som kanskje hadde samme oppfatning som henne i sitt eget bryllup.

Anonymous poster hash: 6f422...357

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du leser starten står det at hun er klar over at det er for gjester... Og hun tenker vel og på de gjestene som kanskje hadde samme oppfatning som henne i sitt eget bryllup.

Anonymous poster hash: 6f422...357

Nettopp :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke gjort sånn, vi tilba oss om å betale kun for aperitiff, tilbud som bare 3 gjester benyttet seg av. Sånn ble det gjort, ingen (utenom tanta) klagde.

Men jeg synes at det er litt stusslig at jeg må forsvare mine valg for mitt bryllup ovenfor ukjente mennesker :klo: Ikke at jeg gjør det, men...

Hvis du leser i denne tråden, så er det mange som har vært "på den andre siden av bordet". Vil heller si det er naturlig å stusse over at ikke engang Farris tilbys gjestene etter kaffen er servert.

Men som sagt, tanten din burde ha holdt det for seg selv.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal hele diskusjonen handle om mitt bryllup og den brusen jeg ikke betalte. Jeeeeez. Nei de fikk kaffe og vann til kaken ikke brus. Vi tenkte ikke over det. Punktum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snålt. Dere tenkte ikke over det? Kaffe og vann, ja det blir det jo fest av :fnise:

Anonymous poster hash: d7b94...ea4

Gjort er gjort ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd noe fælt i brullup som gjest jeg.

Ja, jeg har blitt skilt fra familien min og satt på vennebordet. Men guri så gøy det var. Mye morsommere enn å snakke med foreldrene mine og barna osv.

Det er vel det de tenker, de som setter litt yngre familiemedlemmer på vennebordet - at de skal få det gøy med vennene deres i stedenfor å sitte som den eneste 25-åringen på bordet med 50-70åringene …



Anonymous poster hash: c0dfa...d5a
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig! :O Dette må jo være ulovlig også? selge alkohol uten lisens. Whaaaat.

Privatpersoner kan ha bevilling. Veldig vanlig at man har det til større fester. Eller at man bruker stedets bevilling

Anonymous poster hash: e3b47...181

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet var utrolig vakkert, men da stefaren til bruden, som har misbrukt henne seksuelt gjennom hele oppveksten, holdt tale, var vi mange som bare snudde oss vekk. Han stod og snakket om hvor manipulerende hun hadde vært da hun var liten, og at hun alltid visste hvordan hun skulle få det som hun ville osv. Han fremstilte det som at de alltid hadde hatt et såååå godt forhold, og prøvde å fremstå som en fantastisk stefar. Bruden hadde filmet alle talene, men akkurat denne talen sluttet hun å filme, og bare snudde seg vekk som oss andre.

Anonymous poster hash: 0d502...765

Hvorfor satt ikke den skapningen i fengsel?

Anonymous poster hash: 7319e...09e

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I juni i år, utenfor Bergen? (det øverste punktet)

Anonymous poster hash: fd6b8...7a6

Nei, dette er noen år siden. Opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: 1f746...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri måtte betale for farris eller brus i et bryllup. Men hadde jeg opplevd det, hadde jeg skrevet om det her.

Vet du hva nå er det blitt gjort mer enn klar at det var fy-fy gjort av oss. Så nå vet jeg det. Det var over to år siden og det er overhodet ingenting jeg får gjort med det nå. Jeg hadde tidligere vært på bryllup der jeg måtte betale for farris og brus. Det var ikke dårlig råd eller gjerrighet. Det var bare det som ble bestemt der og da. Vet ikke hvorfor engang. Hadde jeg klart å fikse det hadde jeg gjort det tro meg. Hvis du synes det er så fælt ikke gjør det selv.

Nå kan vi slutte å spore av, sikker flere som synes det er kjedelig å lese om saken om og om igjen. Dere kan godt opprette en egen tråd der dere prater om denne saken.

Dere var jo ikke der engang så hvorfor klager dere så mye? :klo:

Endret av Ulzzang
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Vet du hva nå er det blitt gjort mer enn klar at det var fy-fy gjort av oss. Så nå vet jeg det. Det var over to år siden og det er overhodet ingenting jeg får gjort med det nå. Jeg hadde tidligere vært på bryllup der jeg måtte betale for farris og brus. Det var ikke dårlig råd eller gjerrighet. Det var bare det som ble bestemt der og da. Vet ikke hvorfor engang. Hadde jeg klart å fikse det hadde jeg gjort det tro meg. Hvis du synes det er så fælt ikke gjør det selv.

Nå kan vi slutte å spore av, sikker flere som synes det er kjedelig å lese om saken om og om igjen. Dere kan godt opprette en egen tråd der dere prater om denne saken.

Dere var jo ikke der engang så hvorfor klager dere så mye? :klo:

Noen som var gjest i deres bryllup burde skrive i denne tråden, det høres ut som en kandidat til den verste opplevelsen.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hele diskusjonen handle om mitt bryllup og den brusen jeg ikke betalte. Jeeeeez. Nei de fikk kaffe og vann til kaken ikke brus. Vi tenkte ikke over det. Punktum.

Kanskje du skulle lage en egen tråd om ditt bryllup :klo:

Anonymous poster hash: ebe45...22e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...