Gå til innhold

Verste opplevelse som gjest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Litt vanskelig du når det ikke var mer papir igjen på doen! Derfor bare satt jeg å ventet

huff stakkars. Hvor gammel var du? Var det den første mensen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Hvorfor så ekkel..?

ekkel? Jeg viser sympati. Jeg bare tenkte siden de gamle tantene kalte henne lille jente samt at mensen kom helt uforvarende. Har man hatt mensen noen år vet man jo sånn ca når den kommer. Jeg mente overhode ikke å være ekkel. Det bare hørtes ut som ts var så ung da det skjedde Endret av BettyBoop
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekkel? Jeg viser sympati. Jeg bare tenkte siden de gamle tantene kalte henne lille jente samt at mensen kom helt uforvarende. Har man hatt mensen noen år vet man jo sånn ca når den kommer. Jeg mente overhode ikke å være ekkel. Det bare hørtes ut som ts var så ung da det skjedde

da er det min feil. Leste innlegget på en teit måte :) beklager!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. God gammeldags sjalusi fra hans søsken med andre ord.. kanskje han er better off uten dem?

Akkurat det tenker jeg også...

Det kan godt hende det er sjalusi, men jeg tror mer det er at de ikke helt hvordan de skal forholde seg til han (jeg velger i hvertfall å tro det) ;). Vi møtes maksimum fire-fem ganger i året, så det er ikke noe problem. Vi har flere ganger prøvd å invitere dem med på ting (middag hos oss, turer sammen, konserter og forestillinger vi vet de liker etc.) men de bare prater det bort.

Virker nesten som du/ dere synes at dere er bedre enn dem? Kanskje det skinner litt i gjennom når dere møtes og at de derfor tar litt avstand til dere?

Anonymous poster hash: fdbd5...31f

Tenkte jeg også, for det var virkelig en utrivelig og nedlatende beskrivelse der ble gitt av dem.

Jeg tror ikke jeg er bedre enn dem, og det gjør hvertfall ikke min mann som er veldig glad i søsknene sine. Som nevnt over har min mann og jeg prøvd å dra i gang treff og turer med hans søsken (både med og uten at jeg skal delta), men de bare snakker det bort og det renner ut i sanden. Det er DE som tar avstand.

Angående hvordan jeg har beskrevet dem, så har jeg beskrevet dem så ærlig som jeg kan. Har noen forslag til hvordan jeg kunne skrevet det annerledes?

Anonymous poster hash: b4fc2...75b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke gjort sånn, vi tilba oss om å betale kun for aperitiff, tilbud som bare 3 gjester benyttet seg av. Sånn ble det gjort, ingen (utenom tanta) klagde.

Men jeg synes at det er litt stusslig at jeg må forsvare mine valg for mitt bryllup ovenfor ukjente mennesker :klo: Ikke at jeg gjør det, men...

Unnskyld at jeg er pirkete nå, men jeg må bare si det. Det er veldig stor forskjell på tilbød og tilba. Dere tilbød dere. Tilba er å be til en gud/se veldig opp til noen.

Anonymous poster hash: b40b2...755

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Gud jeg er glad for at vi ikke skal ha fast bordsetting og fri bar!!! 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er imot splitting av par i bryllup, men forloverne må jo naturligvis splittes med sine partnere siden de sitter med brudeparet. Forøvrig var plasseringen av deg veldig dårlig gjort, man skal jo sørge for at gjestene trives.

Jeg splittet ikke våre forlovere. Jeg tilpasset så alle fikk sitte med sine partnere, og venner. Da min mann var forlover tilpasset også bruden der slik at jeg fikk sitte med han. Veldig snilt av henne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er en uting å splitte par. Ikke alle som trives sammen med fremmede.

Å bli sittende ved siden av Kurt, en onkel på mors side ,er ikke like givende..

Trivsel bør være viktigst!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kunn vært i et bryllup, og det nå nylig. Jeg og mannen min ble splittet, satt på hver vår side av bordet, såppas at hvis vi skulle snakke så måtte vi rope til hverandre. Satt ved siden av en gammeldame og en gammel mann... givende. På et bord bortenfor satt mange andre unge mennesker sammen, de hadde det kjempe gøy, og det hadde ikke vi. Hverken bruden eller brudgommen tok initiativ til å i det hele tatt snakke 2 ord med oss, ikke sa de hadet til oss når vi kom for å si hadet. Bruden sa hadet til mannen min, men ikke til meg... De satt nesten hele kvelden med forloverene  sine, og hadde bare rap og teckno musikk. :dry: Brudeparet hadde det i allefall koselig, men skjønner ikke hvorfor vi ble bedt i det hele tatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Betalbar når jeg var kaffegjest.

2. Måtte vente noe inn i helvete lenge på maten en gang jeg var buden til maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalbar når jeg var kaffegjest, og så viste det seg at jeg ikke engang var kaffegjest. Kaffen og kaken var allerede servert og ryddet vekk da kaffe... eh, jeg mener festgjestene ankom. Vi fikk beskjed om å kjøpe oss vin i baren.

 

Brudeparet gadd heller ikke å hilse på de sist ankomne gjestene, eller stille seg noenlunde tilgjengelig for gratulasjoner. Kaffegjestene måtte nesten jage brudeparet gjennom lokalet for å få sagt hei og gratulerer med dagen. 

Ingen var invitert med følge, bortsett fra nærmeste familie... 



Anonymous poster hash: d045a...627
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Betalbar når jeg var kaffegjest, og så viste det seg at jeg ikke engang var kaffegjest. Kaffen og kaken var allerede servert og ryddet vekk da kaffe... eh, jeg mener festgjestene ankom. Vi fikk beskjed om å kjøpe oss vin i baren.

 

Brudeparet gadd heller ikke å hilse på de sist ankomne gjestene, eller stille seg noenlunde tilgjengelig for gratulasjoner. Kaffegjestene måtte nesten jage brudeparet gjennom lokalet for å få sagt hei og gratulerer med dagen. 

Ingen var invitert med følge, bortsett fra nærmeste familie... 

Anonymous poster hash: d045a...627

 

Det opplegget der hadde jeg ikke ønsket å være med på. Hadde jeg ankommet det der, hadde jeg tatt med meg gaven min å gått. Maken til gjerrige mennesker fortjener ikke den oppmerksomheten fra min side. Sånne mennesker er heldigvis lette å bare kvitte seg med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt stressa da jeg og samboeren ikke var satt sammen på bordet, mens alle andre par på bordet satt sammen. Fikk heldigvis byttet plass. Tanken var visst at vi skulle sitte blandet, men så hadde det skjedd noen omrokkeringer i siste sekund så da ble det ikke så blandet som de hadde tenkt.



Anonymous poster hash: 81348...c7e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sommer og utrolig varmt i rommet der vi satt til bords lenge. Etter skikk og bruk skal ikke herrene ta av seg blazeren om ikke brudgommen gjør det. 

 

Alle ventet på at han skulle ta av seg jekken, slik at de andre kunne gjøre det. Det var utrolig varmt, men brudgommen beholdt jakken på.

 

Gjestene var plassert rundt flere store runde bord. Mellom maten og taler og det som var, kom brudgommen bort til vårt bord, og flere spurte om han ikke kunne ta av seg jakken, og om de selv måtte gjøre det fordi det var så varmt. Brudgommen var fortvilet, stakkars, og ville egentlig ikke si at det var svigermoren som hadde sagt at han ikke fikk lov til det. Det tok seg ikke ut i en så fin anledning, mente hun.

 

Utrolig rart å tenke sånn som svigermoren. Skulle jo tro at man ønsket det beste for at gjestene skulle føle seg vel. 

Endret av Berit
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bedt som studine med på nyttårsfest, hvor vi skulle ha mat og rødvin. Betalte kr 300 på forhånd som de sa i tlf, så jeg trodde da alt var i orden med tanke på hva jeg ble bedt til.

 

Men nei. Når jeg kom ble jeg spurt om jeg hadde med mat og drikke så de kunne tilberede maten, og sette drikken på bordet. 

 

I tillegg så jeg flere som allerede satt å spiste, enda klokkeslettet var 1900, og jeg var der fem på syv. 

 

 

Faen, jeg ble så satt ut at jeg sa jeg måtte ta avsted og hente astmamedisinen min som jeg glemte, dro hjem til min søster og feiret med henne og vennene. Noe som var skikkelig koselig.

 

Fant siden ut at de 300 kr, hadde blitt benyttet til en salatbolle, noe chips og billig konfetti. Tydelig at vi andre betalte for vertskapets mat, drikke og tur på byen.  Frekke troll. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...