Gå til innhold

Verste opplevelse som gjest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk høre i ettertid at sønnen (som ble født 2 år før bryllupet) var sur og grinete. Han er den mest irriterende ungen jeg noen gang har møtt. Han fikk det raserianfallet under vielsen. Mens andre barn var ikke invitert, de ble plassert på et eget rom og fikk ikke spise sammen med foreldrene engang! 

 

Maten var kald, og flere timer forsent. 

 

Flere dro rett etter middagen, for det var ikke nok mat. Det var fribar og en gjeng med tenåringer ble skitings, ei flekket glufsa og la an på onkelen sin og spydde før middagen var over. 

Her snakker vi om en 13 åring!!!! Og brudgommen er politi!mann!!

De eldste ville ikke sitte å se på det, så de dro. 

 

Bruden ga blanke f i familien og hang med vennene. Surmulte fordi hun ikke fikk det hun ønsket seg. 

Brudgommen var sur og grinete, alt han gjorde var å kjefte og smelle på guttungen hele kvelden. 

 

Glad jeg ikke dro  :danse:



Anonymous poster hash: a988c...d6a
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søskenbarnet mitt sitt bryllup.

Jeg har to søsken, jeg er mellomst. Jeg hadde ikke kjæreste på det tidspunktet. I posten kom det 4 invitasjonen, foreldrene mine i en, søster + kjæreste i en, og søster + kjæreste i en.. og meg.

Dette tiltross for at alle, foreldrene mine, søstrene mine og jeg bodde hjemme hos mamma og pappa.

ALLE "parene" ble invitert til vielse, middag og kafe. Jeg ble invitert til kafen bare. Jadda, takk for den du!

Nektet å dra, bare fordi jeg ikke hadde kjæreste så var jeg egentlig ikke invitert.

Året etter så ble vi invitert til dåp. Alle + kjærester var invitert, men ikke jeg.

Ble oppringt av kjerringa noen dager sener "vil du komme å ta deg av barnerommet?". EHH NEI!!!

Barn nr 2. Samme skjedde igjen!!!!!!!

Den gangen ba jeg mamma og pappa om å IKKE sende med gave fra meg.

Har ikke møtt ungen en gang, og barnet er nå 3 år gammel.

Anonymous poster hash: a988c...d6a

Herregud, for et troll av et søskenbarn du har :P

Anonymous poster hash: 4a4de...ba6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jeg klar over, men vi hadde lite alternativer til det siden greia var på et hotell. Synes ikke det var så ille siden folk hadde fått 1 glass musserende, 2 med vin/drikke under middagen, kaffe fikk dem også og kunne få aperitiff. Og det var veldig få som ville drikke likevel. Vi hadde kun 20 gjester og vi viste godt at maks 5 skulle drikke, så vi så ingen poeng med å betale for åpen bar. Vi undersøkte ikke engang om hotellet hadde tilbud om åpen bar :P

20 gjester, og dere spanderte ikke engang brusen og de fikk for lite mat. Skulle ikke forundre meg om deres gjester har litt å bidra med i denne tråden.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste var vell at jeg ikke fikk komme likevell.

Fikk sånn "save the date" kort, med både meg og mannen sitt navn på. En stund etterpå kom invitasjonen. Vi hadde jo da (selvfølgelig) satt av datoen, byttet jobb, ordnet barnevakt osv men invitasjonen var kun til mannen! Han ringte for å høre om det var en feil, men nei, de hadde ombestemt seg og droppa meg for å få plass til noen andre.

Kjempe! Mannen dro ikke, i protest for at jeg ikke kunne komme :P

Anonymous poster hash: eb9b9...77b

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste var vell at jeg ikke fikk komme likevell.

Fikk sånn "save the date" kort, med både meg og mannen sitt navn på. En stund etterpå kom invitasjonen. Vi hadde jo da (selvfølgelig) satt av datoen, byttet jobb, ordnet barnevakt osv men invitasjonen var kun til mannen! Han ringte for å høre om det var en feil, men nei, de hadde ombestemt seg og droppa meg for å få plass til noen andre.

Kjempe! Mannen dro ikke, i protest for at jeg ikke kunne komme :P

Anonymous poster hash: eb9b9...77b

Ehe, herregud så frekkt!!! :-o

Anonymous poster hash: 95dc9...9bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Brylluppet i seg selv var fint og flott, men beklageligvis hadde noen på kjøkkenet/i serveringa tatt litt feil. Det var nemlig slik at det var laget en masse gele-shots til gjestene som en småmorsom gag. Og siden det var barn tilstede, var det også laget alkoholfrie gele-shots. Vel, som sagt må noe ha gått galt, for etter som kvelden skred frem, ble smårollingene etterhvert vel så lystige. Omlag ti skitfulle smårollinger som etterhvert begynner å kaste opp - kjempebryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 gjester, og dere spanderte ikke engang brusen og de fikk for lite mat. Skulle ikke forundre meg om deres gjester har litt å bidra med i denne tråden.

Enig. For min del gir jeg en billigere gave dersom det er betal-bar. Må jeg betale for alt av drikke (om det så er kun mineralvann for den saks skyld) gir jeg ikke en like fin gave som jeg ville gitt ved fri bar. Det handler om å sette pris på sine gjester. Må jeg betale store summer for andres dag, vell, da får de en billig gave :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

 

Søskenbarnet mitt sitt bryllup. 

Jeg har to søsken, jeg er mellomst. Jeg hadde ikke kjæreste på det tidspunktet. I posten kom det 4 invitasjonen, foreldrene mine i en, søster + kjæreste i en, og søster + kjæreste i en.. og meg. 

Dette tiltross for at alle, foreldrene mine, søstrene mine og jeg bodde hjemme hos mamma og pappa. 

 

ALLE "parene" ble invitert til vielse, middag og kafe. Jeg ble invitert til kafen bare. Jadda, takk for den du!

Nektet å dra, bare fordi jeg ikke hadde kjæreste så var jeg egentlig ikke invitert. 

 

Året etter så ble vi invitert til dåp. Alle + kjærester var invitert, men ikke jeg. 

Ble oppringt av kjerringa noen dager sener "vil du komme å ta deg av barnerommet?". EHH NEI!!! 

 

Barn nr 2. Samme skjedde igjen!!!!!!!

Den gangen ba jeg mamma og pappa om å IKKE sende med gave fra meg. 

Har ikke møtt ungen en gang, og barnet er nå 3 år gammel. 

 

Anonymous poster hash: a988c...d6a

 

At det går an!!  :sjokkert:  :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at alle single ble plassert på et eget bord. Helt uavhengig av hvem vi kjente fra før, alder, interesser, osv. 



Anonymous poster hash: 8ce9a...6c4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forlover i helgen! Brudeparet giftet seg i sin egen hage, i nydelig vær og skikkelig sommer! Alle naboene hadde fått et skriv i god tid på forhånd om at det skulle være bryllup i hagen, og de ble bedt om å la gressklipper og motorsag ligge den dagen, som plaster på såret ble alle naboene bedt på kaffe, kaker og (gratis) drikke etterpå. Alle naboene syntes dette var stas og så på vielsen fra sine hverander, var kjempe koselig! Var et lite og trivelig nabolag. Men nærmeste nabo, en skikkelig orginal gikk ut etter bruden kom fram til sin brudgom, og begynte med kantklipper! Alle signaliserte til han og han så jo klart at det var bryllup, så ble så en av de andre naboene gikk og fikk skrudd av levnet. Utpå kvelden kom alle naboene, også denne kantklipper mannen som lesset på seg kake og tok med seg en flaske vin og gikk hjem.. Høres helt utrolig ut, men vi lo veldig godt av det alle sammen, brudeparet og. Så ble mer en slags morsomt bridrag dette da.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forlover i helgen! Brudeparet giftet seg i sin egen hage, i nydelig vær og skikkelig sommer! Alle naboene hadde fått et skriv i god tid på forhånd om at det skulle være bryllup i hagen, og de ble bedt om å la gressklipper og motorsag ligge den dagen, som plaster på såret ble alle naboene bedt på kaffe, kaker og (gratis) drikke etterpå. Alle naboene syntes dette var stas og så på vielsen fra sine hverander, var kjempe koselig! Var et lite og trivelig nabolag. Men nærmeste nabo, en skikkelig orginal gikk ut etter bruden kom fram til sin brudgom, og begynte med kantklipper! Alle signaliserte til han og han så jo klart at det var bryllup, så ble så en av de andre naboene gikk og fikk skrudd av levnet. Utpå kvelden kom alle naboene, også denne kantklipper mannen som lesset på seg kake og tok med seg en flaske vin og gikk hjem.. Høres helt utrolig ut, men vi lo veldig godt av det alle sammen, brudeparet og. Så ble mer en slags morsomt bridrag dette da.

Haha! Er det mulig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generøs du som inviterer til bryllupsreise

 

Woops, da hadde jeg nok vært årets brud ja  :danse:  :fnise:

Ble nok bare en bryllupsfest på mine gjester og ja, selv om jeg betalte reisen til mine bestemødre fordi jeg gjerne ville at de skulle komme å være en stund når de først tok turen, siden jeg ikke visste om de noen gang kom til å kunne komme igjen (jeg bor i utlandet). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

På 10.8.2014 den 15.45, AnonymBruker skrev:

Værste opplevelse;

60 års dag hvor jubilanten reiste seg og presenterte alle gjestene rundt bordet og fortalte en liten historie eller sa noen ord om den hun presenterte.

Da hun kom til meg sa hun bare "også er det *Kari*.." også hoppet hun videre til neste. Hadde tydeligvis ikke noe hyggelig å si om meg. Dette var tanta til min mann som har hytte rett ved siden av oss og jeg hadde bært inn ALL veden for henne helga før :S

 

Anonymous poster hash: 826ae...094

Det var ikke tilfeldigvis i et 60-års lag der jubilanten begynte på h?

Anonymkode: 1bc65...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke tilfeldigvis i et 60-års lag der jubilanten begynte på h?

Anonymkode: 1bc65...8c4

Tviler på at vedkommende svarer siden dette er 5 år siden og AB

Endret av sofie777
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2014 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Jeg var i et bryllup der jeg var den eneste utenom bruden som ikke gikk i bunad, i og med at jeg ikke fikk den over gravidmagen. I løpet av kvelden så var det naturlig nok fotosession. Brudeparet og foredrene, brudeparet og besteforeldrene osv. Så ropte de: nå må alle damene komme og ta bilde med bruden! Jeg reiste meg og gikk fram sammen med de andre, og stilte meg opp. Da sa bruden høyt og tydelig " Ikke du! Bare de med bunad." Så jeg måtte, som eneste kvinne i lokalet, gå ut av oppstillingen og se på at de andre ble tatt bilde av. Det synes jeg var unødvendig og litt leit. Annenrangs gjest - passet ikke til den perfekte kulissen til bruden.

 


Anonymous poster hash: 90ca2...be8

 

😧

Anonymkode: 3058b...ce8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2015 den 2.36, Gjest Zeitgeist skrev:

Brylluppet i seg selv var fint og flott, men beklageligvis hadde noen på kjøkkenet/i serveringa tatt litt feil. Det var nemlig slik at det var laget en masse gele-shots til gjestene som en småmorsom gag. Og siden det var barn tilstede, var det også laget alkoholfrie gele-shots. Vel, som sagt må noe ha gått galt, for etter som kvelden skred frem, ble smårollingene etterhvert vel så lystige. Omlag ti skitfulle smårollinger som etterhvert begynner å kaste opp - kjempebryllup!

Ka i svarte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bumper litt denne. Jeg har ikke vært i så mange bryllup, siste var for noen år siden til søstra mi. Jeg har et svært anstrengt forhold til søskenbarnet vårt som er rusmisbruker og psykotisk, og drapstruet meg for omtrent 10 år siden og trakasserte meg i lengre tid. Jeg utviklet anske fort panikkanfall og har vært plaget med angst pga det selvom jeg har kuttet kontakten. Anyway, i det bryllupet ante jeg fred og ingen fare til faren min plutselig buste ut med at han skulle komme innom. Det ble ikke et hyggelig bryllup, da jeg satt der engstelig hele kvelden, og hadde tatt på meg joggesko tilfelle jeg plutselig så han og måtte løpe ut (ja jeg har ganske store traumer enda, men familien min er litt dårlige og ta hensyn til dette...) Jeg så han ikke, men da jeg så besteforeldrene mine sniiiiike seg ut av lokalet, visste jeg hvem som var utenfor. Resten av bryllupet gikk forsåvidt fint, selv om eksmannen min sin hovedmission var og bli "best mulig drita, så han slapp og delta på dette" (ref:bryllupsfesten) Jeg fant ut en mnd senere at han hadde vært utro i lang tid, og er i dag skilt fra han. 

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...