Gå til innhold

Verste opplevelse som gjest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.7.2015 den 2.36, Gjest Zeitgeist skrev:

Brylluppet i seg selv var fint og flott, men beklageligvis hadde noen på kjøkkenet/i serveringa tatt litt feil. Det var nemlig slik at det var laget en masse gele-shots til gjestene som en småmorsom gag. Og siden det var barn tilstede, var det også laget alkoholfrie gele-shots. Vel, som sagt må noe ha gått galt, for etter som kvelden skred frem, ble smårollingene etterhvert vel så lystige. Omlag ti skitfulle smårollinger som etterhvert begynner å kaste opp - kjempebryllup!

😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i et bryllup i fjor sommer da det var på sitt varmeste. Bryllupet var på et hotell med fin hage. Da vi ankom fikk vi servert musserende og vi skulle sitte ute i finværet til middagen var klar. De fleste tenkte nok dette ikke var så lenge å vente til. Solen stekte og svetten rant. Det var kun vann og musserende som ble servert. Etter 1,5t ga brudeparet beskjed om at det hadde skjedd en feil så maten var ikke klar før 1t senere. Brudeparet og forloverne satt ute hele tiden, så jeg så ikke tegn til at de forsøkte å rette opp i problemet. Folk var skrubbsultne. Vi fikk heller ikke gå inn i lokalet fordi «det er ikke det som er planen før middagen» (bruden som sa). 

Dette var jo egentlig ikke brudeparets feil. Men man forventer jo at de eller forloverne prøver å prate litt med hotellet for å feks få satt ut litt snacks eller i det minste litt brød med smør å tygge i. Og også tilbud om å avkjøle seg...

Anonymkode: 6f764...907

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2 år siden var jeg i et bryllup hvor brudgommens far ble borte under vielsen. Dette skjedde ikke i Norge. Var et stort bryllupslokale og mange gjester gikk inn og ut, brudgommens far var veldig senil. Satt for det meste i en rullestol. Etter vielsen skulle det tas bilder, og da var jammen faren borte. Rullestolen sto der tom. Vi lette i hele lokalet men han var søkk vekk. Måtte varsle politiet, ble funnet tidlig neste dag, uten sko, sammen med noen uteliggere. Ikke verste for meg som gjest egentlig, men det var temmelig ille å være vitne til hvor bekymret familien var, glad han ble funnet i relativt god behold, slapp unna med såre føtter og en forkjølelse.

  • Liker 18
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 2.12, Tanuki skrev:

For 2 år siden var jeg i et bryllup hvor brudgommens far ble borte under vielsen. Dette skjedde ikke i Norge. Var et stort bryllupslokale og mange gjester gikk inn og ut, brudgommens far var veldig senil. Satt for det meste i en rullestol. Etter vielsen skulle det tas bilder, og da var jammen faren borte. Rullestolen sto der tom. Vi lette i hele lokalet men han var søkk vekk. Måtte varsle politiet, ble funnet tidlig neste dag, uten sko, sammen med noen uteliggere. Ikke verste for meg som gjest egentlig, men det var temmelig ille å være vitne til hvor bekymret familien var, glad han ble funnet i relativt god behold, slapp unna med såre føtter og en forkjølelse.

Nei ååå stakkars både far og familie 💔

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 8.11.2019 den 2.12, Tanuki skrev:

For 2 år siden var jeg i et bryllup hvor brudgommens far ble borte under vielsen. Dette skjedde ikke i Norge. Var et stort bryllupslokale og mange gjester gikk inn og ut, brudgommens far var veldig senil. Satt for det meste i en rullestol. Etter vielsen skulle det tas bilder, og da var jammen faren borte. Rullestolen sto der tom. Vi lette i hele lokalet men han var søkk vekk. Måtte varsle politiet, ble funnet tidlig neste dag, uten sko, sammen med noen uteliggere. Ikke verste for meg som gjest egentlig, men det var temmelig ille å være vitne til hvor bekymret familien var, glad han ble funnet i relativt god behold, slapp unna med såre føtter og en forkjølelse.

For en historie! Jeg kan ikke annet enn å undres... Selv om det såklart var en stressende situasjon, kan det hende brudgommens far fikk seg en god opplevelse likevel❤

Anonymkode: 799bd...904

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Annonse

  • 5 måneder senere...

Har vært i ca. 10 bryllup de siste årene og heldigvis ikke opplevd de største skandalene. Jeg har riktignok blitt plassert på singelbord flere ganger og de siste gangene har mannen og jeg blitt splittet. Eh..so what? De aller fleste folk er hyggelig om man selv evner å la praten gå. Skal man følge tradisjon så skal vel også mannen og kona/partneren sitte ovenfor hverandre så dette er helt normalt. 

Om jeg må trekke fram noe som det verste så er det taler som varer mer enn 30 min. Har vært i to slike bryllup og jeg undrer meg over at toastmaster/slektninger ikke bare til slutt avbryter og sier at nå må vi gå videre. Og så var jeg i et bryllup i utlandet der bruden ble så full at hun kastet opp over hele den (tidligere) hvite kjolen sin. Dette var heldigvis såpass sent på kvelden at da var det bare for brudeparet å reise hjem. 

Anonymkode: 5d8a3...caf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har opplevd som gjest i bryllup som ikke var så hyggelig, er å være invitert til kaffe og måtte vente på gangen til middagen er ferdig. Vi satt vel rundt ti personer og ventet på gangen, tror det var nesten en time. Noen åpnet døra inn til lokalet, og da så liksom alle som satt til bords at vi satt der ute å ventet… det føltes ikke helt godt. 

Anonymkode: b07e9...998

  • Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en 4-5 andre ble dratt fram på dansegulvet og måtte danse alene til sangen "Nei, så tjukk du har blitt". 

Anonymkode: 5123f...3d9

  • Liker 31
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 10.8.2014 den 15.00):

Bruden (venn av mannen min) fant ut at mannen min skulle være forloveren hennes sin bordkavaler. Resten av bryllupsgjestene satt sammen med sine partnere, minus meg som ble satt sammen med noen utlendinger, som ikke behersket hverken norsk eller engelsk, helt på enden av et bord. Laaaangt unna mannen min. Middagen drøyde forsåvidt ut i over 6 timer også. For å presisere så var ikke forholdet til mannen min og meg ferskt heller, vi hadde vært gift i 5 år på det tidspunktet.

 

Egentlig så angrer jeg på at jeg ikke bare gikk etter middagen.

Det er jo det værste jeg har hørt. Man gjør ikke sånt. Hva hadde de imot deg da, når de er så frekke å splitter dere sånn

Anonymkode: 4cf47...7d4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg og en 4-5 andre ble dratt fram på dansegulvet og måtte danse alene til sangen "Nei, så tjukk du har blitt". 

Anonymkode: 5123f...3d9

Hvorfor?? 

Anonymkode: b07e9...998

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat under festen historie. Men holdt på å hjelpe til en hel uke før bryllupet. Og sto for ryddingen også, som de selv sa de skulle være med på. Men ikke dukket opp. Forsåvidt helt greit det. De stakk av under fixingen også, så jeg ble stående med noe jeg hadde sagt fra jeg ikke kunne gjøre pga en skade jeg hadde.

De som hadde kjøpt all drikke sa at vi som var med å rydda kunne dele opp drikke på oss og paret. Det var sjukt mye til overs, så vi tok et brett hver med blanding av øl og vin. Også en kartong med vin hver. Etter avtale fra de som hadde kjøpt inn.Paret fikk mesteparten selv. Og paret ble dritsure. Selv om vi hadde tatt av vin bla de ikke drakk av. Sa fra at vi hadde fått beskjed fra den som kjøpte at noe av det var til oss. Så vi var visst ikke verdt et brett med brus /øl og litt vin for hjelp over en uke med arbeid..... Legge til at de fikk 6 brett selv, så vi hadde heller ikke tatt det vi fikk beskjed om var våres. 

Anonymkode: 4cf47...7d4

  • Liker 31
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor?? 

Anonymkode: b07e9...998

Rett og slett fordi vi av forskjellige årsaker hadde blitt større enn det vi hadde vært opp gjennom årene!!

Anonymkode: 5123f...3d9

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg og en 4-5 andre ble dratt fram på dansegulvet og måtte danse alene til sangen "Nei, så tjukk du har blitt". 

Anonymkode: 5123f...3d9

Dette er noe av det styggeste jeg har lest. Man gjør jo ikke sånn! Sannsynligvis har man selv merket at klesstørrelsene har blitt større, men at andre gjør et nummer av det, spesielt i et bryllup som ikke handler om dere en gang, det er helt hårreisende!

  • Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sofie777 skrev (5 minutter siden):

Dette er noe av det styggeste jeg har lest. Man gjør jo ikke sånn! Sannsynligvis har man selv merket at klesstørrelsene har blitt større, men at andre gjør et nummer av det, spesielt i et bryllup som ikke handler om dere en gang, det er helt hårreisende!

Ikke sant? Dette er mange år siden, men akkurat denne klarer jeg ikke å komme helt over...

Anonymkode: 5123f...3d9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Rett og slett fordi vi av forskjellige årsaker hadde blitt større enn det vi hadde vært opp gjennom årene!!

Anonymkode: 5123f...3d9

Det er jo regelrett mobbing! 😡 

Anonymkode: b07e9...998

  • Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup til svigerinne og svoger. Vi(jeg og kona) ble plassert med noen folk vi ikke kjente. Alle andre i familien, satt ned folk de kjente. Musikken var dårlig, musikeren spilte i 30 minutt, hadde pause i 1 time, og sånn holdt han på. Vi måtte ta med oss drikkevarer selv, mener det er e uting, men dette er min mening. Maten var helt ok. Brudeparet snakket omtrent ikke til oss hele dagen. Var godt å dra hjem på kvelden.

Anonymkode: 83c21...59e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 18.57):

Det eneste jeg har opplevd som gjest i bryllup som ikke var så hyggelig, er å være invitert til kaffe og måtte vente på gangen til middagen er ferdig. Vi satt vel rundt ti personer og ventet på gangen, tror det var nesten en time. Noen åpnet døra inn til lokalet, og da så liksom alle som satt til bords at vi satt der ute å ventet… det føltes ikke helt godt. 

Anonymkode: b07e9...998

Dette har jeg også opplevd, har aldri eller kommer aldri til å takke ja til en kaffe invitasjon igjen. Bortkastet tid

Anonymkode: b6eb0...313

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...