Gå til innhold

Verste opplevelse som gjest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At samboeren min ikke ble invitert. Grunnen var visst fordi vi er et homofilt par, og det ville være mange kristne som ikke setter pris på homofile i bryllupet.

Anonymous poster hash: fb7f6...685

Ikke en god venn som gjorde det der håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I et bryllup var det ikke nok mat til alle, heller ikke nok dessert. Mange hadde kjørt langt, det hadde vært en stund å vente mellom vielse og middag. Bryllupet ble også avsluttet veldig tidlig, og etterpå møttes en haug med gjester utenfor den lokale pølsebua for et bedre pølsemåltid. Men brudeparet var strålende fornøyd med dagen, lykkelige over å være gift. Tror ikke noen har sagt noe til dem om hvordan bryllupet føltes for oss gjester ennå.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et bryllup var det ikke nok mat til alle, heller ikke nok dessert. Mange hadde kjørt langt, det hadde vært en stund å vente mellom vielse og middag. Bryllupet ble også avsluttet veldig tidlig, og etterpå møttes en haug med gjester utenfor den lokale pølsebua for et bedre pølsemåltid. Men brudeparet var strålende fornøyd med dagen, lykkelige over å være gift. Tror ikke noen har sagt noe til dem om hvordan bryllupet føltes for oss gjester ennå.

Problemet er at når sånt som det der skjer så klarer jeg ikke å holde kjeft i etterkant. Bruden får vite hvorfor jeg ikke gidder henne mer, rett og slett. J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at når sånt som det der skjer så klarer jeg ikke å holde kjeft i etterkant. Bruden får vite hvorfor jeg ikke gidder henne mer, rett og slett. J

Paret er ikke slekt med meg og jeg har ikke hatt noe med brudeparet å gjøre i etterkant, så dette er bare noe jeg humrer over når man i diverse settinger diskuterer bryllup.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paret er ikke slekt med meg og jeg har ikke hatt noe med brudeparet å gjøre i etterkant, så dette er bare noe jeg humrer over når man i diverse settinger diskuterer bryllup.

Skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

To ganger. Men dette gjentar seg som sagt i alt av dåp til forlovelsesfester som hun arrangerer.

Anonymous poster hash: b4fc2...75b

haha. Åja begynte å lure. Har hun og broren hennes, altså din mann et dårlig forhold?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha. Åja begynte å lure. Har hun og broren hennes, altså din mann et dårlig forhold?

Nei, de har ikke noe sånn åpent dårlig forhold, men de er ikke veldig nære heller.

De er flere søsken, og min mann er den eneste som flyttet fra hjembygda. I dag har han høyere utdannelse, veldig spennende og god jobb med lønn langt over snittet, egen bolig og hans ekteskap med meg har vart lengre enn begge hennes ekteskap til sammen.

Resten av søskene bor i trange hybler i hjembygda Gokkevold, har ikke fullført VGS (eller noen NAV-tiltak noensinne) og veksler mellom div. trygdeordninger og nattevakt-på-statoil-jobber. De har selvfølgelig utrolig rotete privatliv og en haug med unger med forskjellige fedre/mødre.

Min mann har sagt flere ganger at han føler seg ekskludert i "søskengjengen". De andre har dratt på flete turer sammen, uten å invitere med han. De to gangene i året de er i Oslo, tar de aldri kontakt selv om vi bor ti minutter unna sentrum.

Når vi møtes så er de alltid sånn "...du som har gjort byslaur av deg..." "...når man har sånn derre fin utdannelse som deg, så...". De "vitser hele tiden med hans jobb og utdannelse og bolig, men det er klart det ligger mye under.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor tema, men kutter du ut venner bare forde de hadde et litt mindre vellykket bryllup? Det er ikke sikkert brudeparet her hadde noe med maten å gjøre, men feil i catering, eller kokken har beregnet feil..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor tema, men kutter du ut venner bare forde de hadde et litt mindre vellykket bryllup? Det er ikke sikkert brudeparet her hadde noe med maten å gjøre, men feil i catering, eller kokken har beregnet feil..

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, de har ikke noe sånn åpent dårlig forhold, men de er ikke veldig nære heller.

De er flere søsken, og min mann er den eneste som flyttet fra hjembygda. I dag har han høyere utdannelse, veldig spennende og god jobb med lønn langt over snittet, egen bolig og hans ekteskap med meg har vart lengre enn begge hennes ekteskap til sammen.

Resten av søskene bor i trange hybler i hjembygda Gokkevold, har ikke fullført VGS (eller noen NAV-tiltak noensinne) og veksler mellom div. trygdeordninger og nattevakt-på-statoil-jobber. De har selvfølgelig utrolig rotete privatliv og en haug med unger med forskjellige fedre/mødre.

Min mann har sagt flere ganger at han føler seg ekskludert i "søskengjengen". De andre har dratt på flete turer sammen, uten å invitere med han. De to gangene i året de er i Oslo, tar de aldri kontakt selv om vi bor ti minutter unna sentrum.

Når vi møtes så er de alltid sånn "...du som har gjort byslaur av deg..." "...når man har sånn derre fin utdannelse som deg, så...". De "vitser hele tiden med hans jobb og utdannelse og bolig, men det er klart det ligger mye under.

Ahh. God gammeldags sjalusi fra hans søsken med andre ord.. kanskje han er better off uten dem?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. God gammeldags sjalusi fra hans søsken med andre ord.. kanskje han er better off uten dem?

Akkurat det tenker jeg også...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kake fikk jeg plutselig mensen!! Det fosset ut da jeg satt på do. Uten bind eller ob måtte jeg bare sitte til kom noen. Jeg satt der minst 15 min før det kom noen og når det kom noen, så var det oldemora til typen på 90 år :fnise: Hun fikk tak i bind, men det var litt flaut husker jeg for hun sa det til ALLE etterpå. "huff vet dere hva som skjedde med ***** inne på toalettet eller? Hun fikk menstruasjon den stakkars lille jenta" :dry::dry: :dry: Pinlig? Ja!

Lite løsningsorientert, spør du meg. Du kunne ikke bare la det verste renne ut og deretter ta noen papirlag i trusen for å gå og finne noen med bind/tampong?

Anonymous poster hash: daeef...112

• Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker nesten som du/ dere synes at dere er bedre enn dem? Kanskje det skinner litt i gjennom når dere møtes og at de derfor tar litt avstand til dere?

Anonymous poster hash: fdbd5...31f

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker nesten som du/ dere synes at dere er bedre enn dem? Kanskje det skinner litt i gjennom når dere møtes og at de derfor tar litt avstand til dere?

Anonymous poster hash: fdbd5...31f

Tenkte jeg også, for det var virkelig en utrivelig og nedlatende beskrivelse der ble gitt av dem.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med bryllup er å bli invitert!!

Du får takke nei da, vet du.

Anonymous poster hash: c74c9...154

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste med bryllup er å bli invitert!!

Vil vel heller si det verste er å ikke bli invitert.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel heller si det verste er å ikke bli invitert.

Men da har du ikke hatt noen dårlig opplevelse som gjest ;)

Anonymous poster hash: 4fd90...9f7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et bryllup hvor det ikke akkurat skjedde noe spesielt, men det var så usigelig kjedelig. Det foregikk på en type røde kors-hytte eller noe. Maten var koldtbord, som er greit nok i seg selv. Ok mat. Vi satt hennes familie på et bord og hans familie på et annet bord. Etter noen tårevåte taler så var det ingenting som skjedde, ikke en gang musikk.

Det sto noen øl og ei flaske whisky på bordet, men ingen forsynte seg så da ville ikke jeg heller drikke noe. Ingen musikk, ingen alkohol, og to adskilte bord med litt småprat her og der. Ufattelig kjedelig! Det var heller ikke i min familie, så jeg hadde ikke så mange å prate med.

Etter noen timer finner brudgommen ut at vi kanskje burde ha noe musikk. Han fant frem en sånn bærbar cd-spiller type og satte på noe musikk som var så lavt at det hørtes ut som en radio i bakgrunnen man knapt hører.

Jeg satt og telte timer til vi kunne reise hjem...

Anonymous poster hash: 37b83...c43
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Lite løsningsorientert, spør du meg. Du kunne ikke bare la det verste renne ut og deretter ta noen papirlag i trusen for å gå og finne noen med bind/tampong?

Anonymous poster hash: daeef...112

Litt vanskelig du når det ikke var mer papir igjen på doen! Derfor bare satt jeg å ventet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...