lillemeg90 Skrevet 10. september 2014 Forfatter #301 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg har aldri tatt postafen selv, har bare erfaring med afipran på den måten Men har en veninne som alltid har tatt postafen når vi skal fly og hun tok den ikke så lenge før vi skulle gå på flyet , så hun merket tydeligvis veldig rask virkning! Etter 4 timer og ingen virkning ble det Afipran. Så da får vi bare se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. september 2014 #302 Del Skrevet 10. september 2014 Tusen takk dere fine jenter! Noen som har erfaring med postafen? Lurer på hvor lang tid jeg skal gi den.. På felleskatalogen så står det virkning etter 1 t, men at den har halveringstid på hele 6(!) timer. Noe som gjør at den da sitter i i ca 12 timer. Ingen bedring av kvalmen så langt og det er 2 timer siden jeg tok den, e bare sinsykt trøtt noe som er en vanlig bivirkning, kan huske jeg tok denne da jeg var barn mot bilsyke og jeg sov jo i et halvt døgn etterpå Psst. Beklager evt skrivefeil. Skriver fra ipad og tastaturet er litt upresist til timer . Og akkurat nå gidder jeg ikke å sjekke etter feil Uff, høres grusomt ut å ha det sånn som du har det nå! Jeg fikk Postafen, men kjente ikke noe særlig effekt av den. Tok den bare én gang, da. Håper den fungerer for deg, og at du blir lagt inn fort hvis du trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. september 2014 #303 Del Skrevet 10. september 2014 Og gratulerer med 10 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 10. september 2014 #304 Del Skrevet 10. september 2014 Etter 4 timer og ingen virkning ble det Afipran. Så da får vi bare se:) Da krysser vi fingrene for virkning med afipranen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. september 2014 Forfatter #305 Del Skrevet 10. september 2014 Kan kanskje ha virket noe, men ikke nok. Prøvde å spise, men det kom opp igjen.. Tok ikke ut zofranen i dag da den er så dyr.. Så de blir legetime i morgen og ta ut zofranen. Får bare se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 10. september 2014 #306 Del Skrevet 10. september 2014 Hvordan har det gårt med deg i kveld ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. september 2014 #307 Del Skrevet 11. september 2014 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. september 2014 #308 Del Skrevet 11. september 2014 Hei når hAr du ul i dag ? Blir spennende!!!! masse lykke til 👏🙏👍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. september 2014 Forfatter #309 Del Skrevet 11. september 2014 Da ligger jeg i en seng på gynekologisk og venter på innleggelse.. Var ikke i form til ul i dag så den er avlyst inntil videre:/ kanskje jeg får her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. september 2014 #310 Del Skrevet 11. september 2014 Da ligger jeg i en seng på gynekologisk og venter på innleggelse.. Var ikke i form til ul i dag så den er avlyst inntil videre:/ kanskje jeg får her da.. Huff, men det er kanskje det beste! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. september 2014 #311 Del Skrevet 11. september 2014 God bedring. Håper det bedrer seg kjapt med intravenøs næring og kvalmestillende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. september 2014 #312 Del Skrevet 11. september 2014 Åååå huff! Men det er nok det beste tror jeg, der tar de vare på Dere vet du 💖💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. september 2014 Forfatter #313 Del Skrevet 11. september 2014 Nå er det tatt blodprøver, venter på legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. september 2014 Forfatter #314 Del Skrevet 11. september 2014 Da har jeg fått veneflon og væske.. har fremdeles ikke sett legen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. september 2014 #315 Del Skrevet 11. september 2014 Tenker på deg 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. september 2014 #316 Del Skrevet 11. september 2014 Da har jeg fått veneflon og væske.. har fremdeles ikke sett legen da... Huff, ikke noe moro å ikke holde på hverken mat eller drikke, men bra at du blir tatt vare på nå God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. september 2014 Forfatter #317 Del Skrevet 11. september 2014 Takk jenter! Da har jeg fått vert på ul undersøkelse og har sett et lite hjerte banke! Ubeskrivelig følelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. september 2014 #318 Del Skrevet 11. september 2014 Så bra! (at det bare var en) God bedring videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. september 2014 #319 Del Skrevet 11. september 2014 Se der ja !!!!!! Jipppppppiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. september 2014 #320 Del Skrevet 11. september 2014 Jippii Og bra at du har blitt lagt inn og får næring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå