Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

God morgen

Hatt en helt gruuuuuuusom natt med mange rare drømmer hvorav en utpekte deg og tok fra meg nattesøvnen. Drømte st vi var tre venninner på ul. Begge to skulle før meg sjekke etter hjertelyd. Begge fant med stor jubel ! Da det kom til meg fant vi ingenting. Det var grusomt ekte! Kjente så godt på den stillheten som føltes ut som en evighet. Det var så ikke ..... 😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Dermed ble det en søvnløs natt på meg 😫😭😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må ramse opp mine symptomer :

Ømme pupper - mest om natta

Større bryster

Større brystvorter

Uren hud - kviser

Humørsvigninger

Andpusten

Lat

Trøtt

Drømmer rare drømmer

Utflod

Mensmurringer

Stikninger

Sulten

Tissatrengt

Oppblåst mage

Kaffe frister ikke lenger

Innimellom kan jeg bli sånn kvalm etter å ha spist slik at jeg omtrent brekker meg av tanken på å spise mer

Sure oppstøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom drøm, men trøst deg med at det var bare akkurat det. En drøm:) eller mareritt?

Du har jo mange symptomer da:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er om det er nok symptomer eller om det er innbilte symptomer eller om det egentlig er symptomer på graviditet i det hele tatt.

Føler at dagene til ul nå blir grusomme :(

Hvirdsn er egentlig utviklingen der inne?

Er det slik at livmoren bygger seg opp med slimhinner. For så å skape en fostersekk, så en plommesekk også kommer embryoet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmoren bygger opp slimhinner ifb eggløsning for å lage perfekte forhold for et embryo. Etter befrukning så dannes plommesekken og fostersekk, men du kan ikke se selve fosteret før etter flere uker.

Jeg skjønner at du er nervøs mtp bakgrunnshistorikken din, men jeg håper du får til å senke skuldrene litt, hvis ikke blir du helt småsprø til slutt skal du gå sånn i flere uker!

Du har jo allerede sett plommesekken på UL, og da er det der det skal være.

Sympotmer har du også i fleng, selv om du ikke har kvalme. Men som jeg skrev tidligere, du skal ikke henge deg så innmari opp i den kvalmen, veldig mange er ikke kvalm i det hele tatt, men det betyr ikke at det er noe galt fordi :hug:

Du har jo tatt HCG også (hadde du ikke?) som viser ei fin stigning, bare det i seg selv er en indikasjon på at alt er i orden. Hadde det ikke vært det så ville HCG ha vært mye lavere, og såvidt steget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skruf 💞

Jeg trenger noen (strenge direkte ) tilbakemeldinger av og til. Som du skriver - normalt hendelsesforløp så langt og symptomer er gode tegn! Jeg tror nok at jeg vil klare å slappe mye mer av hvis jeg får se et lite hjerte. Tror nok det vil hjelpe mye på.

Idag er det bare å ta det med ro hjemme på sofaen. Skal på et lite middagsbesøk i kveld men formiddagen går med til å slappe av og dermed blir det mye tanker også.

Tusen takk igjen. Trengte de ordene 💖💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant. Vet ikke helt om jeg vil dem skal gå fort eller sakte. Det skifter litt i meningene her 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk det samme. Kos deg på venninne besøk og håper formen tillater en hyggelig kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med deg?

Lykke til i morgen! :klem:

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...