Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Så bra med gode nyheter :)

Nei jeg er ikke selv gravid, og vi prøver ikke heller foreløpig :)

hold motet oppe de neste to ukene så får dere forhåpentlig se det lille frøet tydeligere ! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å få gode nyheter! :) Krysser fingrene for at det er et lite bankende hjerte å se om to uker :klem:

Bra du får tett oppfølging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Jeg tror med sikkerhet vi kan avskrive sommeren 2014 for denne gang. Tror himmelen tømmer seg for hele årer. ☔️☔️☔️☔️☔️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️

Jeg håper også tiden går raSkt med mange gode positive symptomer. I natt har jeg ikke hatt så ømme pupper. Men prøver å tenke at det er inder en uke siden sist gang det var sånn og de kom tilbake :) de er ømme men ikke så tunge.

Jeg har ikke fått kvalmen enda. Ble spurt om det på ul i går. Men er trøtt og sliten og svimmel.

:) ønsker dere alle en god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru. Jeg reiste bort et par dager på hytta på fjellet. Her er det meget dårlig dekning så derav lite aktivitet på nett. Det er da man faktisk merker hvor avhengig man er av dette internettet! Løper rundt på gårdstunet med mobilen til værs for å finne nett n Her er det utedo og det er en liten utfordring merker jeg. Heller ingen dusj ber forsovidt glad for at vi ikke skal være så

Lenge for det er ikke helt min stil dette!!' Men det får så absolutt tankene over på noe annet. Jeg har jo vært mye sulten den suste tiden men typisk nok så spiser man lange måltider og dobbel porsjon når man er på hyttetur. Så her har jeg faktisk ikke kjent st sulten melder seg så raskt. Men så

Putter vi omtrentlig noe inn i munnen hele tiden. Det er et skikkelig do fokus her ettersom det er utedo. Værst er det om natten for vi må over et helt gårdstun for å komme dit! Skal si deg at det er ganske så mørkt om natten ja. Og kaldt! Jeg som har brukt å fly fire fem ganger var kun på do tre ganger i natt. Men så drakk jeg minimalt med veske før jeg la meg i går også, med hensikt! Så sånn sett har jeg ikke kjent så mye til disse symptomene. Puppene er ømme men ellers er drt lite symptomer altså'! Håper jeg er en av de

Med få

Symptomer! Eller at de snart kommer over meg. 🙏🙏

Lite symptomer men mye blåbær! Om korsryggen melder seg så er drt ingen gravid symptom snarere en følge av

Å stå med rumpa i været og lete etter

Blått i blått 😝😝😝 mye av det hvertfall!

Nå er det natten. Sov godt kjære dagbok 💤💤💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Endelig hjemme til bylivet etter en liten tur på fjellet. Merker at høsten har kommet men hvertfall merkes det på

Fjellet. Der var det kaldt ja! Men kjenner at det ikke er så varmt her nede heller. Måtte faktisk ta meg en varm dusj. Skru på varmekablene, tenne telys og skru på

Ovnen i huset da jeg kom hjem. Brrrrrrr. Liker ikke høst!

Deilig å komme deg vekk litt

I disse dager. Det får tankene over

På noe annet.

Jeg får så kløe av og til ac denne crinonen. Det er helt vil! Kjennes ut som soppinfeksjon men så forsvinner det igjen. Det er lite symptomer - går jo rundt å ønsker kvalme! Snakket nettopp med en venninne som vet - og hun sa : ja du er vel grønn i trynet nå du da! Jeg måtte jo avkrefte dette. Hun sa : det er jo gjerne de med mye symptomer - hvor det fester seg godt. Hmmmm det var lite betryggende for min del 😱😱😱

Vel nå skal sofaen benyttes litt. Ønsker alle en fin torsdagskveld 😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det nok hyttefenomenet som gjorde at jeg ikke kjente sulten der .... ( hytte fenomen : spiser mye mer enn man ellers gjør hjemme pga godt selskap og frisk luft ).

Spiste middag for halvannen time siden og er sulten igjen 🙈

Jeg har også lagt merke til at

Magen er godt oppblåst ja! Mon tro om det er normalt? Eller bivirkning av crinonen? Eller ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ All maten 😝😝😝😝😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bry deg om den kommentaren, noen har det med å forsnakke seg.... :)

Og jeg er også veldig oppblåst, så er nok heeelt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemeg90 - godt å høre! Magen min er god og rund. Kan glemme ettersittende singletter nå. 🙈 måtte Google litt og det er veldig

Forskjell på magens der ute :...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veeeeldig oppblåst jeg og.. Tror kanskje det kan komme av ekstra progesteron vi får via crinonen. Klødde heldigvis ikke, men var oppblåst og hadde mye utflod og "rester"....

Håper du ikke legger for mye i det venninnen din sa, tror kvalme er veldig av og på.. Jeg var ganske kvalm, men mest pga jeg var mye sulten.. Håper det går veien for deg :strix::klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ligger egentlig en naturlig

Forklaring i crinonen og oppblåst mage der ja. Ser jo ut som tredje måned her 🙈🙈🙈

Jeg får være glad for de symptomene jeg har. Sulten, tissatrengt, ømme pupper, humørsvigninger, hetetokter, frysetokter, såre brystvorter ( og oppdaget i dag at de har blitt mye større også) samt veldig trøtt og sliten. Men !! Jeg blir mye fortere andpusten også!!! Det var noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter å ha inntatt dagens frokost har jeg gjort meg følgende observasjon : har rett og slett ikke lysten på kaffe lenger 😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter å ha inntatt dagens frokost har jeg gjort meg følgende observasjon : har rett og slett ikke lysten på kaffe lenger

Er vel kanskje like greit:)

Jeg er der at jeg ikke har lyst på noen ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en runde på shopping på storsenteret landet jeg pladask i sofaen. Jeg føler meg helt gåen og utslitt. Altså giddalaus og trøtt og sliten. Orker ingenting jeg. Samtidig litt sånn ør i huet ... Huff. Tror dette blir en lang kveld. Hjemme alene kveld uten noen planer. Synes sånt er veldig kjedelig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er kjedelig, i allefall i lengden! Helgen blir slik, men godt å slappe av også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis kom min bror innom med mat under armen og litt selskap for noen timer 😋😋😋 han måtte dra pga jobb, men det var uansett koselig med et lite avbrekk. Men ! Jeg spiste mer enn han! Han lurte på hvordan i all verden det skulle gå

Med meg med denne appetitten. Tror uansett ikke det blir sene kvelden på

Meg. Er rimelig ( mett) trøtt 😆 tidlig opp i morgen for en hyggelig avtale.

Ble forresten invitert på sushi kveld med kald hvitvin i dag. Den var litt vrien kjente jeg. Det er en av de to tingene jeg liker bedt i mat og drikke verden. Å takke nei til dette ville blitt unaturlig for min venninne som kjenner meg såpass. Så

Det ble å lyve på seg en hvit løgn om noe helt annet. Den var litt kjip kjente jeg. Men men ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud å

Denne crinonen klør

!!

Det kan virke som den kun klør på utsiden. det er jo et

Kliss for den kommer ut igjen - og da klør det! Men ja, bivirkning er jo

Irritasjon!

Men jeg skal overleve irritasjon jeg så

Lenge den gjør

Jobben sin 👍👍👍

Nå er det imidlertid natta på meg 🌙🌙🌙🌙🌙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei. I dag ble jeg fortalt om

Ob blighted ovium. Herregud det har jeg ikke opplevd og det er vel det eneste også. Skulle bare

Mangle. Noen som vet om det er veldig vanlig? Skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...