Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Oi hjemmelaget lefse? Wow det er imponerende!!!! Jeg elsker taco men hjemmelaget lefse har jeg aldri lagd. Nå er jeg mer på skjell men det går alltids en og annen lefse ned. Keg lager imidlertid hjemmelaget guacemole og salsa da. Men veldig bra du fikk det i deg og at det fortsatt ligger i magen 👍👍👍 godt tegn!

Jo kvelden har bestått av tv og sofa ligging! Den ene filmen etter den andre! Mannen begynte med rom

Planlegging og ville bytte soverom for å få bedre plass siden jeg var hravid osv. Da

Meldte jeg pass og takket for meg. Orker ikke tenke sånn enda! Det er enda litt for tidlig og usikkert! Så da var det kroken på døra for min del for i dag! Det murrer og stikker og jeg gjester som en gal så tenkte det var best å komme seg i seng! Naboen har party aå spørs om det blir søvn med det første! Tittet ut for en times tid siden og trodde drt var barnebursdag helt til jeg så "barna" tok seg en røyk og drakk litt! Wow! De så ut som 12!!! Men de må nok være litt eldre, håper jeg ...

Håper taco lefsen blir der den skal være og at du får en god natt 3-) 🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen.

Herregud som jeg sover! Sovnet tvert og sov så godt. Men har vært på do fem ganger! Må bytte side av sengen i dag for denne flyinga på do er ekstrem og jeg ligger innerst.

Har ul til torsdagen. Enda noen dager igjen. Vil jo se, men herregud jeg gruer meg! Det er enten eller!

Har dere noen spennende planer for søndagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med svangerskap!!!

Har snoket litt inne her siden vi er prøvere også, og jeg har hatt endel trøbbel med flere SA og en MA... Har barn fra før da, men har fortsatt en drøm om ei lillesøster eller lillebror i familien :)

Ser du har hengt deg veldig opp i manglende kvalme og oppkast. Det tror jeg ikke du trenger å tenke over, og heller være glad for at du slipper unna :) Kvalme og oppkast er ikke lik at spiren sitter bedre! Med størstejenta mi så kastet jeg ikke opp en eneste gang, ikke var jeg noe særlig kvalm heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skruf

Takk for gode oppmuntrende ord! dem trengte jeg faktisk akkurat nå i skrivende stund. Tror jeg er litt berg og dalbane på humør fronten i dag og da kan slike oppløftende ord være gode å ta med! Jeg føler at manglende symptomer ikke er positivt! Selvom jeg har mange små! Men man henger seg gjerne opp i denne kvalmen og det er jo nettopp den alle skriver og klager på. Men har jo hørt om dem som ikke har særlig symptomer også. Jeg skal være være en av dem for å

Pines ekstra!

Så trist å høre om dine sa og ma :( har su fått noen form for utredning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utredet ja, og alt er i orden. Vi er igang med prøverør etter 4 års prøving på egenhånd, men frem til nå så har det ikke gått så bra.

Siste forsøket ble avbrutt pga jeg fikk infeksjon etter uttaket, så nå går jeg på heftig antibiotikakur og smertestillende :(

Men vi gir ikke opp!

Berg og dalbane-humør er faktisk et symptom det også, masse hormoner som går bananas nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var trist lesing :( men forrige barn, klarte dere det på egenhånd eller med hjelp? Tørsten er jo at dere faktisk har klart det før, uavhengig metode. Bare så utrolig kjedelig at ting skal ta så lang tid og ikke minst være syklus avhengig! Det er tøft å gå rundt sånn og vente. Man føler tiden flyr fra en. Kjenner til den. Derfor jeg håper så inderlig vi får det til denne gangen, for jeg er så lei av denne ventingen hele tiden. Vil helst klare det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige barn ble laget på naturmetoden ja, men så sa det tydeligvis helt stopp.

Hadde en tøff runde da hun ble født, navlestrengen sprakk i uke 34, så hun kom med katastrofesnitt. Vet ikke om det kan ha hatt noe med at det er vanskelig nå å gjøre.

Har også hatt svangerskap i egglederen som ikke ble oppdaget før egglederen sprakk og jeg holdt på å blø ihjel..

Det med manglende eggleder kan jo også ha noe å si på at det er vanskelig nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en traumatisk opplevelse! Men ble hun født for tidlig da? Siden du nevnte uke 34?

Ja samme her. Exu med graviditet i livmoren. Det er noe av de sykeste smertene jeg har opplevd. Måtte fjerne eggleder her også. Og jeg gikk fra å bli gravid omtrent bare av å se på meg til å ikke klare det før nå, 7 Mnd etter det hele skjedde. Så ja, tror nok det å fjerne en eggleder har sitt å si. Jeg fikk jo høre at det reduserer sjansen med 50 prosent. Mens andre igjen var ikke helt enig i det. Men for min del tror jeg det stemte.

Grusomt at noen får alt! Hvorfor skal vi lissom slite med det som skal være det mest naturligste her i verden 😓😓😓😓😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble født i uke 34 ja, ei lita prematur frøken :) Bortsett fra litt startvansker så har alt gått bare bra.

Uff ja, da egglederen sprakk er noe av det verste jeg har vært med på. Var hjemme da det skjedde, og mannen min bar meg ut i bilen og raste avgårde til sykehuset. Husker ingenting fra jeg kollapset i gangen og til jeg våknet opp på intensiven...

Det er jo betryggende at du har vært på UL og har sett at spiren sitter der den skal denne gangen :) Men skjønner at du er urolig og bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff uke 34 er tidlig men jammen bra det gikk bra i lengden! Det gjør jo helst det også. En sterk jente med egenvilje med andre ord👍

Ja huff. Min sprakk nå heldigvis ikke men hadde en stor cyste i tillegg som lå oppå og presset. Men jeg kan tenke meg at det at den sprakk innebar en del kraftige smerter ja! Skummelt!

Ja nå har vi ikke sett spiren enda kun plommesekk og fostersekk. De sitter i hvertfall på rett plass. Så får vi håpe ukens ul viser en liten spire på plass inni der igjen 🙏🙏🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dytte oppi sirup eller superlim så er du sikker på at den holder seg på plass :fnise:

Neida, fra spøk til revolver ; det var nok for tidlig til å se noe annet enn plommesekk og fostersekk da du var på UL, neste gang ser du nok et lite bankende hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja to ganger har vi vært der. Første gangen i uke 3/4 og da så vi kun tykke slimhinner. I begynnelsen av uke 5 var det plommesekk og fostersekk. Nå i slutten av uke 6 håper vi på et hjerte!!:)

Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør 😳😞

Hehe dytter oppi crinone og føler det virker litt som lim 😜😝 samtidig med albyl og babyklister. Mye rart man dytter i seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått albyl-e som jeg skal gå på ei stund før jeg begynner med sprøyteregimet, også blir det Lutinus etter innsett :)

Lutinus er vel mye av det samme som Crinone, klissete iallefall! Blir nesten avhengig av truseinnlegg for trusen er konstant klissete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja drt har jeg lest er samme prinsippet. Jeg har nok vært heldig for jeg har ( bank i bordet) ikke fått brun utflod eller blødninger av crinone ( enn så

Lenge). Heller ikke så ille mye som renner ut igjen heller. Noe er det jo, men ikke all verdens! Men ømme pupper og

Oppblåst mage kan jeg skrive under på 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har det egentlig skjedd så mye at jeg ikke har rukket å tenke over symptomene mine. Men nå som jeg satte meg ned i stillhet kom jeg til å tenke på dem og synes de er lite tilstede i dsg. Imidlertid fikk jeg en kommentar i dag ; jøss så uren hud og mye kviser du har plutselig fått da! Joda! Det stemmer! Alltid hatt ren hud - men ikke nå nei! Det må være et symptom :)

Ellers har jeg faktisk fått gjort litt i dag. Jeg tar ting i rolig tempo men har fått unna litt.

Ps disse murringene er tilbake - merkelig nok merkes de bare op

Kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen der, både kveldsmurring og kviser. Har alltid hatt problemer med huden i perioder, har vel nesten aldri hatt helt klar og fin hud, men nå blusser det virkelig opp :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre

👍👍👍👍👍

Vi får ta drt med oss som et positivt tegn!

Jeg drømmer jo hver kveld om p våkne dagen derpå grønn i trynet av kvalme. Hehe.

Nå er det natta sov godt 🌙🌙🌙🌙🌙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre

Vi får ta drt med oss som et positivt tegn!

Jeg drømmer jo hver kveld om p våkne dagen derpå grønn i trynet av kvalme. Hehe.

Nå er det natta sov godt

Håper virkelig du slipper kvalmen jeg da;)

God natt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...