Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Googlet litt og ser faktisk ut til å være normalt:)

Herregud er det hormoner i gang når man begynner å grine av å se på linni? 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei dette har vært en turbulent dag. Det startet i natt med panikk og søvnløs i flere timer da puppene ikke var ømme lenger. Så dagen startet dårlig

Og med angst for at noe var galt! Så googlet jeg litt g leser at det kan gå bege veier men at det i de fleste tilfeller er helt normalt med av og på symptomer. Men jeg tror jo ikkw det beste om meg selv!

Så ringer fastlegen og forteller at hcg prøvene mine er kjempe gode. De viste 112 på dag 1 - altså en uke før ikm. Så 2000 på ikm dagen. Wow det var en stor stor lettelse og jeg er takknemlig !:)

Nå er faktisk puppene noe ømme igjen også. Yeah det må

Fortsette på denne måten :) avslutter dagen på sofaen med kliss på tv. Blant annet linni - og begynner å

Grine!! Herreminhatt altså! Er det mulig!

Tar natta nå -:) takk for gode ønsker og for i dag. Måtte dagen i morgen bli enda bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at slutten på dagen var bedre enn begynnelsen:)

Jeg er også veldig følsom... :P gråter av absolutt alt:p

Flaut når vi har besøk og en litt trist ting gjør at jeg nesten begynner å hulke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg har hatt lyst til å kommentere her, men jeg føler meg ikke berettiget til å si noe ei heller har jeg funnet ordene som passer.

Men når lar jeg det stå til :)

Jeg får vondt inni meg når jeg leser om dine bekymringer og fortvilelse rundt usikkerheten ved svangerskapet med alle de "hvisomatte" som dette bærer med seg. Jeg håper så inderlig for din del at det bare er denne frustrasjonen og maktesløsheten du gir uttrykk for her i dagboken, og at din hverdag ellers er fylt med mer enn fortvilelse over manglende symptomer og tunge tanker. Å tenke positivt er en ting, men jeg håper også at du gir degselv sjansen til å koble av litt (jeg vet det er lett for en utenforstående å si).

Beklager klomsete formulering, det er skrevet i bestem mening :) Jeg håper at alt går bra denne gangen, men jeg håper også at du beholder degselv oppi det hele. Om du skjønner hva jeg mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse hvit og vannaktig "greie" Skikkelig kjett til tider :sjenert: etter 13 uker med det klinet var det egentlig greit å slutte. Som sagt, heeelt normalt med mye utflod når du går på crinone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære dagbok og lesere :-)

Jeg liker og setter pris på

Folk som er rett frem og sier ting de mener istedenfor å

Gå rundt grøten. Så setter stor pris på det du skriver ! Jada hele dagen er ikke helt svart,'selvom noen dager er tøffere enn andre. Sant skal sies er det noe jeg tenker på hele tiden men jeg synes også jeg er berettiget til det med tanke på hva jeg har gått igjennom tidligere. Det går opp og ned. I går hadde jeg en tøff start på dagen. Men vi dro allikevel ut og koste oss og fikk tankene over på andre ting!

Men jada, det kverner godt bak der hele tiden. Det lar seg ikke skrus av for å

Si det sånn. Men det er noe med det

Som har blitt skrevet

Tidligere og som jeg har fått en del terapi for - nemlig det at mine positive tanker gjør godt for frøet i magen! Jeg vet innerst inne hvordan man burdte tenke og forholde seg og jeg ville anbefalt andre det -

Men når det gjelder en selv er det ikke like lett! Men jeg lærer - i natt har jeg hatt sykt ømme pupper igjen og da har jeg lært at det er normalt at de er av og på! I morres var de ikke så ømme igjen. Men har ikke fått panikk enda :-)!

Jeg prøver :-)'jeg håper og jeg ber om at det er min tur denne gangen :1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En rolig dag .... Kun vært på besøk hos min mor og slappet av. Deilig med sånne dager også :-)

Har blitt anbefalt en app - bv appen. Lastet ned denne og den er kjempe bra. Den fortelle dag for dag og uke for uke :) kan anbefales. Ble tipset av lillemeg90, så takk 🙏🙏🙏

Natta igjen. Sov godt 💤💤💤💤🌹🌹🌹🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter ! Solen skinner så man skal ikke klage en fredag i august. Blir å pusle litt hjemme og nyte solen i dag.

Jeg er veldig i tvil om mandagens ul. Da vi var der sist så dem som sagt ingenting fordi jeg var for tidlig. De så kun fortykkede slimhinner. Han satte opp ny dato, 5+2 vil jeg da være. Etter å ha googlet litt lurer jeg på om dette er litt for tidlig? Jeg frykter så veldig at jeg skal måtte gå hjem med samme beskjed : vi ser ingenting. Da kommer jeg til å bli lagt inn på mentalt! Lurer på å utsette den. Men på en annen side så burdte han jo vite hva han gjorde når han satte opp datoen.

Tror jeg velger å ta timen .... Hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier .... Prøvde

Å sette meg ut i solen men ble direkte svimmel og uvel ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det virkelig gått sakte altså.... Alt virker så tungt og slitsomt! Er det flere mwd meg ? I tillegg har jeg noen ekstreme hetetokter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det virkelig gått sakte altså.... Alt virker så tungt og slitsomt! Er det flere mwd meg ? I tillegg har jeg noen ekstreme hetetokter!!

Jeg hadde en sånn dag i går. Var så trøtt, så derfor ble alt tungt...

Har vert veldig varm i dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert noe vi må venne oss til. Jeg skal ikke klage. Prøver å klage minst mulig. For vi vil jo ha disse ondtene :-)

Nå er det natta på meg. Sov godt alle lesere og dagbok 💤💤💤💤💤💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Gårsdagen var meget opptatt. Derav ingen innlegg. I dag derimot er daffedag. Også en rent mentalt forberedelsesdag til ul i morgen tidlig. Jeg kjenner på skrekk følelsen av å være redd. Slik jeg ser det we det to tenkelige utfall : beskjed om å komme tilbake da de ikke ser noe, enten for lite eller exu. Eller utfall : ma.

Kjenner jeg ikkw orker å legge planer for morgendagen når jeg ikke vet utfall og humør. Tøft!

Snakket med en i går som fortalte at hun faktisk hadde vært gravid i 9 Mnd uten noen symptomer. Eneste hun merket var at magen vokste. Det er litt betryggende med tanke på ma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. Jeg håper virkelig det går bra!

Jeg har nettopp blitt gravid igjen etter en MA og en SA. Kjenner på nervøsiteten og bekymringene flere ganger daglig. Og tar meg selv i å sjekke papiret på do med falkeøyne..

Så jeg kan godt forstå hvordan du har det. Prøv å slapp av (lettere sakt en gjort) og se framover.

Klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kaospåtobein. Liker navnet ditt 😉😉😉😉

Det føles godt ( på en absurd måte i know ) å høre andre ha vært igjennom det samme helvete som meg.

Har du noen svar op hvorfor du opplevde dette? Og hvor langt er du på vei nå? Har du barn fra før? Mange spørsmål nå ☺️☺️

Jeg kjenner igjen det med å sjekke papiret. Nå prøver jeg å ikke sjekke egentlig men det er ikke så lett. Dessuten så behøver man ikke oppleve blod ved en ma men blod er aldri et godt tegn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kaospåtobein. Liker navnet ditt 😉😉😉😉

Det føles godt ( på en absurd måte i know ) å høre andre ha vært igjennom det samme helvete som meg.

Har du noen svar op hvorfor du opplevde dette? Og hvor langt er du på vei nå? Har du barn fra før? Mange spørsmål nå ☺️☺️

Jeg kjenner igjen det med å sjekke papiret. Nå prøver jeg å ikke sjekke egentlig men det er ikke så lett. Dessuten så behøver man ikke oppleve blod ved en ma men blod er aldri et godt tegn :(

Takk for det:) Nei, har ingen barn. Er 5 uker på vei. Håper det sitter denne gang bare.

Fikk ingen svar på hvorfor det skjedde da vi er friske og raske begge to så satser på at det var bare uflaks og at kvota der er brukt opp! Husker at jeg hadde en følelse av at noe var galt i uke 6. Også begynte jeg å blø i uke 11 og da sa de at det hadde cært dødt siden uke 6.. Så hvis jeg bare får en dårlig følelse nå så krever jeg at legen sjekker det ut.

Men satser på at det går bra. Veldig spennende å lese dagboken din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...