Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Nei og nei. I dag ble jeg fortalt om

Ob blighted ovium. Herregud det har jeg ikke opplevd og det er vel det eneste også. Skulle bare

Mangle. Noen som vet om det er veldig vanlig? Skummelt[/quote)

Hva er det?

Alt man skal bekymre seg for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er manglende embryo. Dvs man får helt normal stigning hcg, symptomer - alt virker helt normalt. Kroppen lager fostersekk og plommesekk, men det mangler embryo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er manglende embryo. Dvs man får helt normal stigning hcg, symptomer - alt virker helt normalt. Kroppen lager fostersekk og plommesekk, men det mangler embryo.

Alt som finnes, jeg tror vi bare må prøve å slutte å bekymre oss. Vil kommer til å bli helt gale om vi skal bekymre oss for alt. Lettere sagt enn gjort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe lettere sagt enn gjort ja men vi får gjøre et forsøk.

Det skal sies at alle de andre gangene når det har gått feil så har jeg kjent en tomhetsfølelse. Den kjenner jeg heldigvis ikke denne gangen enda. Håper ikke jeg må kjenne på den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe lettere sagt enn gjort ja men vi får gjøre et forsøk.

Det skal sies at alle de andre gangene når det har gått feil så har jeg kjent en tomhetsfølelse. Den kjenner jeg heldigvis ikke denne gangen enda. Håper ikke jeg må kjenne på den heller.

Har hørt at flere har kjent på den tomhetsfølelsen. Godt at ingen av oss har den:)

Hva skal du gjøre i kveld da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror faktisk at det ligger noe i den følelsen. Jeg kjente den hvertfall veldig godt når jeg opplevde ma. Husker jeg sa det dagen før ul. Og på vei til ul husker jeg at jeg sa at noe er feil og jeg kjenner ikke noe. Jeg hadde rett! Men det var tøft for det!

Jo i kveld skal vi ut en lite tur og bare kose oss, mannen og jeg! Tror vi ender opp på en kino. Men er spent, for nå er jeg jo på toalettet et par ganger i timen!

Men først må

Mannen komme hjem fra jobb! Han lovet å ha med mat og det er bra for jeg er skrubb sulten!!!!!!

Hva med deg da ? Planer for lørdagskvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tror faktisk at det ligger noe i den følelsen. Jeg kjente den hvertfall veldig godt når jeg opplevde ma. Husker jeg sa det dagen før ul. Og på vei til ul husker jeg at jeg sa at noe er feil og jeg kjenner ikke noe. Jeg hadde rett! Men det var tøft for det!

Jo i kveld skal vi ut en lite tur og bare kose oss, mannen og jeg! Tror vi ender opp på en kino. Men er spent, for nå er jeg jo på toalettet et par ganger i timen!

Men først må

Mannen komme hjem fra jobb! Han lovet å ha med mat og det er bra for jeg er skrubb sulten!!!!!!

Hva med deg da ? Planer for lørdagskvelden?

Det hørtes koselig ut!:) her skal mannen lage taco fra bunnen av! Håper på å få spist litt, kvalmen har heldigvis bare kommet i bølger i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er

Godt! Det fikk jeg brå lyst på i går og jammen fikk jeg ikke brodern på besøk med taco. Hehe.

Så bra at kvalmen er litt avtagende i hvertfall. Er det skikkelig sånn at du faktisk kaster

Opp og ikke orker mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er

Godt! Det fikk jeg brå lyst på i går og jammen fikk jeg ikke brodern på besøk med taco. Hehe.

Så bra at kvalmen er litt avtagende i hvertfall. Er det skikkelig sånn at du faktisk kaster

Opp og ikke orker mat?

Kaster opp en del ja. Noen dager kaster jeg opp hele dagen og andre så er det bare litt men allikevel veldig kvalm. De verste dagene har jeg bare klart å drikke et par glass med vann og spise noen kjeks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det er jo skikkelig ille! Men du er ikke sulten hele tiden da antar jeg??? Prøv Marie kjeks - det har jeg lest og

Hørt skal være bra!

Synes det er rart at disse murringene mine kommer på kveldstid jeg. Kjenner de mest da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det er jo skikkelig ille! Men du er ikke sulten hele tiden da antar jeg??? Prøv Marie kjeks - det har jeg lest og

Hørt skal være bra!

Synes det er rart at disse murringene mine kommer på kveldstid jeg. Kjenner de mest da.

Jeg var veldig mye sulten før kvalmen satte i for fullt. Etter det har det vert slik at jeg må tvinge i meg mat. Så når jeg vil ha noe, så skal jeg ha det;)

Jeg har også mest murringer på kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tydeligvis normalt :-) det med murringene altså

Du må ha startet tidlig

Med kvalmen for kommer ikke den vanligvis i uke 6-8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mener jeg har lest det samme:)

Begynte å føle meg uggen allerede et par dager etter ikm. Kastet litt opp, men var mest kvalm. Før forrige helg, så startet det sånn som det har vert nå.. Altså ca 5+2 eller noe slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da sitter nok spiren ekstra godt tenker jeg :)

Her ble utekvelden avlyst. Mannen kom hjem utslitt etter 12 timer på

Jobb så

Stakkaren landet i sofaen og jeg tenkte det var best å la han hvile ut. Helt greit for meg for jeg var ikke super gira på

Å dra ut. Har sittet ki denne sofaen i sikkert fem timer så kan sikkert sitte i fem til 😆😆😆

Har hatt litt sånn rar følelse nederst i magen i kveld. Sånn nedtrykksfølelse. Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom deg ettersom du stakk innom meg, cinderella! ;) For en bakhistorie du har, kan ikke forestille meg hvor ønsket denne graviditeten er. Håper spiren sitter godt fast denne gangen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kirby

Hyggelig med besøk :-)

Ja denne lille spiren er dypt dypt etterlengtet og håper det går

Rett vei denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er "nesten" litt skummelt for det kjennes ut som mensen skal komme. er nesten sånn at jeg går på toalettet redd for å se blod. Men skal visstnok være normalt ja

Fikk du i deg litt taco?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "nesten" litt skummelt for det kjennes ut som mensen skal komme. er nesten sånn at jeg går på toalettet redd for å se blod. Men skal visstnok være normalt ja

Fikk du i deg litt taco?:)

Har lurt på set flere ganger jeg også, men ingen mens enda;)

Ja, jeg klarte å spise en lefse! Mannen lagde hjemmelagde lefser og det gar så godt! Har heller ikke kastet opp etterpå!:) hvordan har din kveld vert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...