Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Hei

Har ikke hatt noen gode dager og forventer ikke noen positiv tilbakemelding i dag. Derfor har jeg holdt meg litt unna kg.

Skal så klart gi en tilbakemelding senere i dag uansett.

Takk for tankene ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har ikke hatt noen gode dager og forventer ikke noen positiv tilbakemelding i dag. Derfor har jeg holdt meg litt unna kg.

Skal så klart gi en tilbakemelding senere i dag uansett.

Takk for tankene ❤️❤️

Hadde en følelse på at det var derfor du holdt deg borte.. Ønsker deg lykke lykke til! Klem <3 Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har lest gjennom dagboken din, og håper virkelig at alt går fint denne gangen! Det er tydeligvis noen som skal få alt av problemer og hindringer - kjempeurettferdig! Krysser fingre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter

Det er så ufattelig hyggelig å vite at noen "ukjente" der ute tenker på meg og har hatt meg i tankene i dag ... 💖💖💖💖

Jeg var panisk i morres. Tenkte det værste! Jeg forberedte meg på det værste.

Vi ble tatt inn til ul - og det gikk fort. Hun sa med engsng : her ser det så fint ut! Og vi fikk se et lite dunkende hjerte og alt så helt normalt ut. ❤️❤️❤️❤️❤️💖💖💖💖🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 jeg var så lettet og det var så godt. Jeg ble hundre kilo lettere!

Takk til alle som har sendt gode tanker og tenkt på meg. Jeg trengte det og vi er ett skritt nærmere ❤️❤️❤️💖💖💖💖

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra! Jeg kjente jeg ble litt bekymret når det tok så lang tid før du oppdaterte oss! Nå ble jeg glad :D

Har du fått ny oppfølgingstime? Hvordan reagerte mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg skulle få pusteproblemer da jeg satte med ned i stolen. Mannen sa ikke stort men da dama sa at her er det et hjerte kom tårene mine ! Og det samme var tilfellet hos mannen. Jeg klarte ikke si så mye men legen beklaget at alt gikk så raskt men han sa at det brøy nok ikke jeg meg så mye om nå for jeg hadde fått se det jeg ville se ❤️

Etterpå har vi kost oss ute med mat og hverandre. En veldig god nyhet

Det skal jo sies at vi har sett hjerte en gang før også - og da døde det ca en uke etterpå. Men jeg har litt mer tro denne gangen. Og medisiner og sykemelding i tillegg hjelper kanskje litt på.

Ja ny time igjen om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg skulle få pusteproblemer da jeg satte med ned i stolen. Mannen sa ikke stort men da dama sa at her er det et hjerte kom tårene mine ! Og det samme var tilfellet hos mannen. Jeg klarte ikke si så mye men legen beklaget at alt gikk så raskt men han sa at det brøy nok ikke jeg meg så mye om nå for jeg hadde fått se det jeg ville se ❤️

Etterpå har vi kost oss ute med mat og hverandre. En veldig god nyhet

Det skal jo sies at vi har sett hjerte en gang før også - og da døde det ca en uke etterpå. Men jeg har litt mer tro denne gangen. Og medisiner og sykemelding i tillegg hjelper kanskje litt på.

Ja ny time igjen om noen uker.

Jeg har troen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søte jenter 💖💖💖💖

Nå skal en sliten nervepirrende jente legge seg. Natta og takk igjen ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint i går! :) Da er det bare å slappe av og ruge videre! Jeg brukte Crinone denne gangen (i og med at det var ivf), og jeg har troen på det! :jepp: Det er noe skikkelig griseri, men jeg tror virkelig det var det som gjorde forskjellen for meg både denne gangen og med lille for snart tre år siden! Følger deg videre - masse lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter

Woooow jeg er overveldet av så mange hyggelige tilbakemeldinger 🙈🙈🙈🙈

Jeg håper dere alle har rett og at dette er gangen hvor jeg skal klare det.

Etter gårsdagens nyhet har jeg nok klart å slappe av litt mer. Nå er jeg kanskje litt mer tilnærmet "normal"....

Ikke helt men "nesten " 🙈🙈🙈 frykten er der enda men ...

Det gjelder vel for alle!

I dag har jeg hatt besøk av en annen gravid venninne og det gikk i mye gravid prat ja. Hun er to uker lenger enn meg. Hun har allerede

Fått fødeplass. De mente at det var helt greit å bestille nå. Jeg synes nå det var litt tidlig men.

Men - hun snakket også om jordmor. Hun sa jeg må få time der. Jeg skjønner ingenting. Jeg savner veldig en lege jeg kan prate litt med og spørre ut. Men det er kanskje det man gjør hos jordmor? Men hvem setter meg i kontakt med henne? Og når er det vanlig ??

Nå er en lang dag over. Mannen er på skikkelig guttekveld så kan vel ikke forvente å få han hjem med det første. Og når han omsider kommer er

Han nok ikke edru nei 🙈

Jeg får ta sengen og

Ønske dere alle en gooooood natt 🌙🌙🌙🌙🌙🌙💤💤💤💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...