Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

herregud for en informativ dagbok dette er nå :fnise:

:fnise: en nå prøver jeg igjen, fra pc denne gangen....har lagd den klar og trykket på linken..

Jeg er usikker på hvilken av alle disse kodene jeg skal velge. og når jeg trykker lagre inne på redigeringssiden så kommer det bare opp en link - inget bilde.....prøver igjen, funker det ikke nå så må jeg nok ta en pause for dette blir langt utover min tolmodighet..hehehe :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok lissom bare 40 minutter, ti utpustninger for å ikke få et raseri og to skrik - men det gikk!!!! Yeah :danse::danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja klart det 👍👍👍👍👍😆😆😆🙈 skjønte jo plutselig

Poenget så da måtte det bli to stk .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg imidlertid ikke følt meg så veldig gravid igjen. 😰 ikke vært så sulten i dag heller. Egentlig mindre matlyst egentlig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tickere - nå blir det greit å følge med deg og den lille her! :) Symptomer som kommer og går, det kjenner vi til. Jeg glemte av og til at jeg var gravid, både sist og denne gangen, men nå i uke 26 er det ikke tvil lenger! ;) Kvalmen kommer plutselig den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene kommer og går her også!:) i dag har jeg vert lite kvalm og brystene er ikke så ømme som vanlig:) det er nok helt vanlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) tickere lagt inn med en stor porsjon tolmodighet og arbeid 😆😆😆

I dag har jeg sovet lenge. Den ble nesten 11 før keg var ute av senga. Ikke gjort stort på dagen. Lagde en gryte til middag og spiste den sammen med mannen u stad. Mannen likte den veldig godt! Men jeg ble så

Kvalm og uvel når vi hadde spist. Spurte mannen om han hadde samme tilfelle - men nei det ble han ikke. I tillegg har jeg luftsmerter i magen. Aussssj

Men den etter maten kvalmen er intens .... Mon tro om det er maten eller et symptom! Kjelen står på kjøkkenet, noe brent og ble satt i vann. Men jeg brekker meg bare jeg går inn der og ser den .... Kanskje dette er kvalmen! Men dumme meg er mer redd noe er galt

🙈🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) tickere lagt inn med en stor porsjon tolmodighet og arbeid

I dag har jeg sovet lenge. Den ble nesten 11 før keg var ute av senga. Ikke gjort stort på dagen. Lagde en gryte til middag og spiste den sammen med mannen u stad. Mannen likte den veldig godt! Men jeg ble så

Kvalm og uvel når vi hadde spist. Spurte mannen om han hadde samme tilfelle - men nei det ble han ikke. I tillegg har jeg luftsmerter i magen. Aussssj

Men den etter maten kvalmen er intens .... Mon tro om det er maten eller et symptom! Kjelen står på kjøkkenet, noe brent og ble satt i vann. Men jeg brekker meg bare jeg går inn der og ser den .... Kanskje dette er kvalmen! Men dumme meg er mer redd noe er galt

Kan jo godt være kvalmen er på vei med tanke på at matlysten ikke er den samme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg blir glad egentlig.

Men så ufattelig trøtt s gitt. Stod opp så sent og kunne sikkert lagt meg 21. Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten så jeg blir glad egentlig.

Men så ufattelig trøtt s gitt. Stod opp så sent og kunne sikkert lagt meg 21. Hmmm

hviler du på dagen da? Jeg er så trøtt for tiden. Står opp elleve. Sover lett tre timer på dagen og kan legge meg igjen klokken 22. I dag har jeg sovet omtrent hele dag. Gjør ingenting men er utslitt!

Hør på kroppen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet situasjonen min har jeg fått beskjed om å ta det totalt med ro så svaret er ja! Jeg hviler mer enn jeg har gjort i hele mitt liv! Jeg gjør jo ikke annet.

Men allikevel blir jeg trøtt og sliten. Føler akkurat det samme

Som deg!!! Gjør absolutt ingenting / men allikevel føler meg helt død på kvelden. Tiltross for at jeg står opp sent. Hadde jeg skulle jobbet ved siden ac dette aå hadde jeg stryki med for lengst 😆

Har holdt meg oppegående i kveld bare pga mannen. Synes synd i han. Han kommer hjem til en utslitt kone som ikke har gjort husarbeide en gang! Også ligger jeg som et slakt på sofaen hele kvelden. Ikke bare det : men i den styggeste joggebuksa dag ut og dag inn. Stakkars mann 👎 han hadde så lyst til å se en film med meg i kveld. Så til tross for dårlig

Form har jeg holdt meg våken for han! Men nå er det natta 💤💤💤💤👏👏👏👏👏🌙🌙🌙🌙🌙 sov godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er vanligvis slik, men i dag kom som sagt et kick med energi! Det er det første siden jeg ble gravid;)

Står ikke opp før 11, sover gjerne noen timer fra 15.00 og kan godt legge meg rundt 22, men her også holder jeg meg våken for mannen slik at vi får litt tid sammen! Men nå er det natta her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...