Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Det kom mer enn noen tårer her i gården.

Jeg er fortsatt redd. Redd blødningene er tegn på at noe skal skje. Men må tenke at det går bra!

Legge ved bilder gjøres vel helst fra pc og ikke mobil tenker jeg.

Er veldig trøtt og sliten i dag merker jeg. Men henger nok sammen med opplevelsen. Er det flere som har vondt i ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så redd jeg ble når jeg så første innlegget, og FOR en lettelse at du fikk se en sprellende baby med hjerte som slår! :):hjerte:

Det går veien, skal du se :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er veldig veldig søte også da 💖💖🙈🙈🙈

Ok takk for tilbakemelding vedrørende ryggen.

Heldigvis ikke mer blod nå! Takker øvre makter altså!

Skulle ønske jeg husket hvor langt jeg kom forrige gang. Men jeg har aldri sett en spire så stor før hvertfall så drt er et mål nådd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det også i korsryggen, har begynt å få litt ilninger ned i bekkenet så jordmor anbefalte å starte med fysio for å forebygge bekkensmerter:) du kan jo høre med legen din? Skade jo ikke å forebygge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo et godt poeng jeg skal ta med meg :) skal nevne det neste gang jeg skal til legen! Godt at det er normalt sånn sett!

Jeg er litt lei av folk som spør hvordan formen er. Vet det er godt ment men det er også en påminner.

Jeg er så evig takknemlig for at det gikk så bra i dag! Jeg håper dette aldri skjer igjen, men gruer meg elstremt til å sette crinonen i morgen 😥😱😱😱😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok bra i morgen, skal du se! :jepp:

Hvis du begynner å kjenne smerter nedover fra korsryggen og nedover rumpa/lårene, må du ta det opp med lege/jordmor og få en henvisning til fysio først som sist!! Ikke spesielt moro å bli sykmeldt med bekkenløsning 4 mnd før fødsel...believe me!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar kvelden ! Vært en utrolig lang og tøff psykisk dag. Håper å aldri oppleve noe sånt igjen. Håper crinonen er snill med meg i morgen. Heldigvis ikke hatt mer blødninger og håper det holder seg langt pokker unna fra nå!!!

Takk til dere alle for gode støttende ord 💤💤💖💖💖😘😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Til tross for totalt endret sovemønster - har aldri i mitt liv slitt med å sove, hvilket jeg gjør nå! Og når jeg endelig sovner så drømmer jeg het uforklarlige drømmer - så har jeg det veldig bra! Gruet meg mye til innsetting av crinone men det gikk også bra 🙏🙏🙏 jeg smurte litt vaselin på den og tok den ikke fult så langt inn. ( kanskje nesten litt for kort) og det fikk veldig bra!! Pheeeeew :)

Tusen takk jenter som tenker på meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Til tross for totalt endret sovemønster - har aldri i mitt liv slitt med å sove, hvilket jeg gjør nå! Og når jeg endelig sovner så drømmer jeg het uforklarlige drømmer - så har jeg det veldig bra! Gruet meg mye til innsetting av crinone men det gikk også bra jeg smurte litt vaselin på den og tok den ikke fult så langt inn. ( kanskje nesten litt for kort) og det fikk veldig bra!! Pheeeeew :)

Tusen takk jenter som tenker på meg :-)

Hurra :strix: jeg har virkelig troen på spira di jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg bursdag 🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈🎈

Den har blitt feiret stille og rolig

Med mine nærmeste over en hyggelig middag. Har vært skrekkelig skrekkelig trøtt i dag så alt er litt tungt. Sovner omtrent stående! 💤💤💤💤💤 men setter pris på middagen vi hadde 💖💖💖

Ikke at det har noen sammenheng med spiren i magen, men har veldig vondt i ribbeina i kveld! Helt oppe! Hmmm

Ellers synes jeg denne magen min blir mer og mer fremtredende.

I morgen venter en ny ul! Hmmmmmm skeptisk! Man kan lissom aldri glede seg til noe sånt! Håper inderlig

Det går bra og st spiren min danser inne der🙏🙏🙏 lurer også på når man må

Søke fødeplass og hvordan man går frem! Så dårlig med tid å spørre på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått dag! Bra du fikk kost deg skikkelig! :) Går nok fint på UL i morgen også tenker jeg.. Søknad om fødeplass ordner jordmor for meg, så det har jeg ikke trengt å tenke på noen gang.

Masse lykke til i morgen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...